Tätähän ne haluu!!!

Propagandan uhri numero 1

Tätähän ne mediapellet haluu. Että me pienet maanmatoset keskustellaan täällä että oliko niitä vaatteita ja jos oli oliko ne rumia vai kauniita ja saako niitä vai ei ja miksei saa ja miten saa ja mikä juttu tää oli.

Jos tunnette itsenne petetyksi se johtuu vain siitä, että sellaista se propaganda on. Hyväksykää se. Sille ei voi mitään.

Ei voi muuta todeta kuin suunnitelma toimi, onnittelut siitä herroille!

8

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-petetty

      Vaatteista on kyllä syntynyt kiitettävästi keskustelua. Mutta aiheuttaako tämä keskustelu sen, että tv-sarjasta kiinnostutaan? Katsojaluvuistahan tässä kuitenkin on kyse.
      Vielä ei kuitenkaan tiedetä, toimiko suunnitelma hyvin myös sarjan katsominen suhteen.

      Tämän laatuinen mainoskampanja saattaa olla suurikin riski ohjelman kannalta, koska monet ovat nyt tuohtuneita, kun heitä on juoksutettu turhaan kyselemaan Seppälästä vaatemallistoa ja he tietävät, että myyjät nauravat heille heidän selkänsä takana. Se saattaa aiheuttaa vastustusta sarjaa kohtaan, vaikka kukaan ei vielä edes tiedä, millaisesta sarjasta loppujen lopuksi on kyse (ensimmäinen jaksohan tulee joskus ensi viikolla vai koska mahtoi ollakaan).

      ps. En tunne olavani petetty. Ihan mielenkiinnolla olen seurannut mainoskampanjaa.

      • grrr..

        Kyllä sitä nyt ollaan niin lapsellisia. En minä jonkun mainoskampanjan takia tunne itseäni petetyksi. Enkä minä sen takia päätä mitä teen tai mitä en tee. Jos tämän kampanjan takia kiinnostun sarjasta tai mistä tahansa tuotteesta, niin ostan tai katson.

        Ei tässä nyt tarvii boikotoida ruveta. Eikä minunkaan mielestä tässä ole ketään kusetettu. Ihan selvällä suomenkielellä se siellä lukee, että kysymys on rajoitetusta mallistosta jonka saa arvonnasta.

        Herätkää ihmiset!


      • ei-petetty
        grrr.. kirjoitti:

        Kyllä sitä nyt ollaan niin lapsellisia. En minä jonkun mainoskampanjan takia tunne itseäni petetyksi. Enkä minä sen takia päätä mitä teen tai mitä en tee. Jos tämän kampanjan takia kiinnostun sarjasta tai mistä tahansa tuotteesta, niin ostan tai katson.

        Ei tässä nyt tarvii boikotoida ruveta. Eikä minunkaan mielestä tässä ole ketään kusetettu. Ihan selvällä suomenkielellä se siellä lukee, että kysymys on rajoitetusta mallistosta jonka saa arvonnasta.

        Herätkää ihmiset!

        Onko siis lapsellista sanoa, että ei tunne itseänsä petetyksi ja että seuraa mielenkiinnolla mainoskampanjaa. Tai onko lapsellista, jos spekuloi mainoskampanjan vaikutusta.

        Boikottiinkaan en ketään kehottanut, vaan esitin arveluita mainoskampanjan toimivuuden suhteen.

        Kaikki eivät kuitenkaan ole osanneet lukea sitä selvää suomen kieltä ja mainintaa arvonnasta. Jos luet näitä keskusteluita laajemmalti, huomaat sinäkin varmaan, että moni uskoi malliston olemassaoloon. Aika monet ovat myös kertoneet käyneensä Seppälässä kyselemässä vaatemallistoa...

        Olen hereillä!


      • grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
        ei-petetty kirjoitti:

        Onko siis lapsellista sanoa, että ei tunne itseänsä petetyksi ja että seuraa mielenkiinnolla mainoskampanjaa. Tai onko lapsellista, jos spekuloi mainoskampanjan vaikutusta.

        Boikottiinkaan en ketään kehottanut, vaan esitin arveluita mainoskampanjan toimivuuden suhteen.

        Kaikki eivät kuitenkaan ole osanneet lukea sitä selvää suomen kieltä ja mainintaa arvonnasta. Jos luet näitä keskusteluita laajemmalti, huomaat sinäkin varmaan, että moni uskoi malliston olemassaoloon. Aika monet ovat myös kertoneet käyneensä Seppälässä kyselemässä vaatemallistoa...

        Olen hereillä!

        Niin aika moni, kuten minäkin kävin Seppälässä, mutta en minä petetyksi itseäni tuntenut. Siellähän ne vaatteet oli niinkuin pitikin. Ei missään ole luvattu että siellä olisi hyllyittäin riepuja myynnissä.


      • ihmetys...
        grrr.. kirjoitti:

        Kyllä sitä nyt ollaan niin lapsellisia. En minä jonkun mainoskampanjan takia tunne itseäni petetyksi. Enkä minä sen takia päätä mitä teen tai mitä en tee. Jos tämän kampanjan takia kiinnostun sarjasta tai mistä tahansa tuotteesta, niin ostan tai katson.

        Ei tässä nyt tarvii boikotoida ruveta. Eikä minunkaan mielestä tässä ole ketään kusetettu. Ihan selvällä suomenkielellä se siellä lukee, että kysymys on rajoitetusta mallistosta jonka saa arvonnasta.

        Herätkää ihmiset!

        "Eikä minunkaan mielestä tässä ole ketään kusetettu. Ihan selvällä suomenkielellä se siellä lukee, että kysymys on rajoitetusta mallistosta jonka saa arvonnasta."

        Mielestäni tuolla sivustolla lukee myös selvällä suomenkielellä, että mistä Seppälästä kukin asukokonaisuus löytyy. Tämän tekstin ainakin minä käsitän niin, että noita vaatteita voi todellakin ostaa, vai ovatko ne siellä vain pällistelyä varten?
        Vai onko tämän mainoskampanjan todellakin tarkoituksena valehdella ihmisille olemattomasta mallistosta ja sitä myyvistä liikkeistä, jotta ihmiset sitten lähtevät kyselemään ja saavatkin vastaukseksi pelkkää silmien pyörittelyä...?

        Onko täällä joku, joka olisi oikeasti nähnyt myytävän noita kuteita jossakin Seppälässä?


      • utelias untamo
        grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... kirjoitti:

        Niin aika moni, kuten minäkin kävin Seppälässä, mutta en minä petetyksi itseäni tuntenut. Siellähän ne vaatteet oli niinkuin pitikin. Ei missään ole luvattu että siellä olisi hyllyittäin riepuja myynnissä.

        Oliko niitä vaatteita siis ihan oikeasti myynnissä siellä Seppälässä, missä kävit (missä Seppälässä kävit). Tampereella Tullintorin Seppälässä ei ollut pienintäkään mainintaa tai mainosta ko. "vaatemallistosta". Ja ennen kaikkea: MINKÄ HINTAISIA OLIVAT?

        Kiitos, jos viitsit vastata!


      • .........
        ihmetys... kirjoitti:

        "Eikä minunkaan mielestä tässä ole ketään kusetettu. Ihan selvällä suomenkielellä se siellä lukee, että kysymys on rajoitetusta mallistosta jonka saa arvonnasta."

        Mielestäni tuolla sivustolla lukee myös selvällä suomenkielellä, että mistä Seppälästä kukin asukokonaisuus löytyy. Tämän tekstin ainakin minä käsitän niin, että noita vaatteita voi todellakin ostaa, vai ovatko ne siellä vain pällistelyä varten?
        Vai onko tämän mainoskampanjan todellakin tarkoituksena valehdella ihmisille olemattomasta mallistosta ja sitä myyvistä liikkeistä, jotta ihmiset sitten lähtevät kyselemään ja saavatkin vastaukseksi pelkkää silmien pyörittelyä...?

        Onko täällä joku, joka olisi oikeasti nähnyt myytävän noita kuteita jossakin Seppälässä?

        "Asukokonaisuus löytyy" tarkoittaa sitä, että ko. asukokonaisuus on tietyssä Seppälässä. Myytävänä se ei ole. Vaikka lupausta suoranaisesta myynnistä ei ole, sivustoa lukevien annetaan yksiselitteisesti ymmärtää, että mallisto on myynnissä. Kyllä jokaisen ensimmäinen ajatus on, että mainoksen on tarkoitus esitellä myytävää tuotetta. Kuka enää haluaa ostaa Seppälästä yhtään mitään...eihän koskaan voi tietää, onko heidän mainoksensa vaatemyyntiä varten vai mainostamaan televisio-ohjelmaa.

        "...ja saavatkin vastaukseksi pelkkää silmien pyörittelyä...?" Kun olisikin pelkkää silmien pyörittelyä! Oikeasti ihmiset kyselyjensä jälkeen saavat silmien pyörittelyn lisäksi pilkalliset naurut hyväuskoisuudestaan!


      • Kusetettu
        ......... kirjoitti:

        "Asukokonaisuus löytyy" tarkoittaa sitä, että ko. asukokonaisuus on tietyssä Seppälässä. Myytävänä se ei ole. Vaikka lupausta suoranaisesta myynnistä ei ole, sivustoa lukevien annetaan yksiselitteisesti ymmärtää, että mallisto on myynnissä. Kyllä jokaisen ensimmäinen ajatus on, että mainoksen on tarkoitus esitellä myytävää tuotetta. Kuka enää haluaa ostaa Seppälästä yhtään mitään...eihän koskaan voi tietää, onko heidän mainoksensa vaatemyyntiä varten vai mainostamaan televisio-ohjelmaa.

        "...ja saavatkin vastaukseksi pelkkää silmien pyörittelyä...?" Kun olisikin pelkkää silmien pyörittelyä! Oikeasti ihmiset kyselyjensä jälkeen saavat silmien pyörittelyn lisäksi pilkalliset naurut hyväuskoisuudestaan!

        Juuri niin!

        Ainakaan mä en enää asioi Seppälässä. En tahdo mennä vaatekauppaan, jossa vaatteet on pällistelyä varten! Vaatekauppaan mennessäni menen ostoksille. En myöskään tahdo mennä vaatekauppaan, jossa naureskellaan kun kysyn tuotetta jota heillä mainostetaan olevan. Sellainen on erittäin huonoa liiketoimintaa, jos minulta kysytään.

        Nolo olo kyllä, todella nolo :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe