Täytyy sanoa, että kun kävin tänään Tapiolan Seppälässä, niin olin ihan positiivisesti yllättynyt. Siellä oli oma pieni nurkkaus jossa oli kaksi nukkea, jotka erottuivat mielestäni raikkaasti eikä fiilis todellakaan ollut mikään nukkavieru. Ja sieltä tullessani osallistuin sitten kyseisen vaatekappaleen arvontaan ja nyt toivon voittavani asun, joka ainakin minulle näyttäisi sopivan.
Joten pitäkää mulle peukkua, sillä jos voitan niin tulette kyllä sen huomaamaan, jos matkaatte samalla bussilla joskus Otaniemestä Kamppiin.
Kävin minäkin Seppälässä
3
747
Vastaukset
- myös osallistunut
Minäkin osallistuin arvontaan, vaikka en vaatteita ole missään nähnytkään (lähimmässä Seppälässä ei yhtään asukokonaisuutta ollut).
Oliko vaatteissa yhtenäinen UglyBetty-logo tms. Eli oliko vaatteet tehty tätä arvontamallistoa varten vai olivatko vaatteet peräisin sekalaisilta tahoilta (kirppareilta, aleista tms.)
Joka tapauksessa olisi hauska voittaa arvonnassa!- Positiivisesti yllättynyt
Vaatteissa oliko niskalappu jossa luki Ugly Betty. Vaatteet oli tosiaan hyvälaatuisen tuntuisia ja ihan varmasti kestäviä.
- kaikin keinon
Positiivisesti yllättynyt kirjoitti:
Vaatteissa oliko niskalappu jossa luki Ugly Betty. Vaatteet oli tosiaan hyvälaatuisen tuntuisia ja ihan varmasti kestäviä.
Taitaa olla nimimerkki positiivisesti yllättynyt tämän malliston mainostajien palkkalistoilla. Teksi on sellaista että siitä saa sen kuvan. Ei kukaan oikeasti voi olla niin positiivisesti yllättynyt=)
Jos tuotteista on vain mallit jossain ja ne voi voittaa,niin eipä ole kyse mistään uudesta vaatemallistosta vaan tv-sarjan mainoskampanjasta.Kai sen tyhmenpikin tajuaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091