Jotain parempaakin

Minä, Pahanilmanlintu Ruuneperi, kirjoitan kerran jotain myönteistäkin:

Ilmasto lämpenee, sadot lisääntyvät. Kohta Suomenlahden pohjoisranta on kuin Espanjan nakuranta. Ei tarvitse enää tehdä etelänmatkojakaan!

Ihan tuntuu Paratiisi lähestyvän, vaikka minä olenkin kuulevinani Kerberoksen haukuntaa.

4

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

      Sulla hyvä asenne, Ruuneperi! Joo, mennään laulellen ykkösluokassa parempiin sfääreihin, harpuin, huiluin, kantelein. Paranee, paranee!

    • Vain näin

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,
      se ihmetyttää kummastuttaa monta kulkijaa....

    • Maalaismies*

      Eräiden ennusteiden mukaan Pohjoismaat tulevat hyötymään ilmaston lämpiämisestä juuri kuten sanot:"Ilmasto lämpenee, sadot lisääntyvät. Kohta Suomenlahden pohjoisranta on kuin Espanjan nakuranta. Ei tarvitse enää tehdä etelänmatkojakaan."

      Poimitaan rusinat pullasta.

      • Tulvat,myrskysäät ja rajuilmat lisääntyvät. Kun säät lämpenee ja jäätiköt sulaa.
        Näin ne ennustavat !
        Mutta onhan siinä vara käyttää ne hyvät seesteiset hetket,, tehdä uimapuku kierroksia,ja nauttia "etelän" lämmöstä, kotimaasta käsin!
        Jos nyt eletään sinne saakka??
        Runeperin aloitukset on aina hyviä ja mukavia.
        Niinkuin maalaismiehenkin!
        Siis poimitaan rusinat pullasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe