viivi hei

ihan(a)seko

en oo haukkunu sua soittaja pojalle,ihan tosi,usko ny soot mun paras kaveri

94

2101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viivi.

mä olin vaan eilen ryyppykuskina, etten ehtiny kommentoimaan. Ja nyt mulle tulee puolen päivän aikaan vieraita - pitää siivota pikaisesti.

Ethän sä koskaan hauku, et et et... ;)

• ihan(a)seko

sitä kaatopaikan reunaa on alkaa siivoomaan eihän siittä loppua tuu,ryyppy kuskina sillä risasella pyörällä vai,mm ketäs tulee kattoon sua sinne terveys viranomaiset vai,kuule tää antaa ystävän neuvon siirry ny vähän siistimpään paikkaan muuten vielä vievät sut jonnekkin ja sit mulla ei oo enää kaveria sit tää kyllä itkis niin että maailma täyttyis kyynelistä oot sä kyl niin hyvä kaveri,jaa mitäs tarjoot nille?

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

sitä kaatopaikan reunaa on alkaa siivoomaan eihän siittä loppua tuu,ryyppy kuskina sillä risasella pyörällä vai,mm ketäs tulee kattoon sua sinne terveys viranomaiset vai,kuule tää antaa ystävän neuvon siirry ny vähän siistimpään paikkaan muuten vielä vievät sut jonnekkin ja sit mulla ei oo enää kaveria sit tää kyllä itkis niin että maailma täyttyis kyynelistä oot sä kyl niin hyvä kaveri,jaa mitäs tarjoot nille?

- no ei sentään, valkkaan noista vähemmän homeisista, puoliksi syödyistä pullista jonkun, on seittemää sorttia, ku ei oo ku jämiä.

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

- no ei sentään, valkkaan noista vähemmän homeisista, puoliksi syödyistä pullista jonkun, on seittemää sorttia, ku ei oo ku jämiä.

niin niin,niinhän se menee

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

niin niin,niinhän se menee

Nyt ois edellisviikon herkkuja pahvilootan päällinen pullollaan ja laimennenttuja liuottimia palan painikkeeksi?

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

Nyt ois edellisviikon herkkuja pahvilootan päällinen pullollaan ja laimennenttuja liuottimia palan painikkeeksi?

ystävä kiltti totta kai tää tulis kahville sun luo .mut kun just hajin tuoretta pullaa ja join et kiitos vaan,soot sitten vieraan varanen....niin ei tartte yhtään aatella että tää muka inhois rottia ne jotka on sun kavereita niin on munkin aatteleppa viivi miten mielenkiintoista että sukulaisiaan ei voi valita mut ystävät voi jotenkin täällä kotopuolessa nää ystävät ei viihdy mun kaa kuin kahestatoista puoleen päivään on se kumma mut ymmärtäähän sen eivät kehtaa kun oon hyvä ja ite ovat mitä ovat mut sää viivi soot hyvä ystävä

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

ystävä kiltti totta kai tää tulis kahville sun luo .mut kun just hajin tuoretta pullaa ja join et kiitos vaan,soot sitten vieraan varanen....niin ei tartte yhtään aatella että tää muka inhois rottia ne jotka on sun kavereita niin on munkin aatteleppa viivi miten mielenkiintoista että sukulaisiaan ei voi valita mut ystävät voi jotenkin täällä kotopuolessa nää ystävät ei viihdy mun kaa kuin kahestatoista puoleen päivään on se kumma mut ymmärtäähän sen eivät kehtaa kun oon hyvä ja ite ovat mitä ovat mut sää viivi soot hyvä ystävä

mut munkin ystävät on pahasti myöhässä, ehdi muutaman sanasen kirjoittamaan ja pullat vanhenevat tossa kohta kivikoviksi, mut tarttee kastaa ne hailakkaan lämpösessä laihassa kahvissa, nii kyll ne sit saa hampait lohkomatta ales. Mä oon niin eläinrakas, mut en mä oikein rotista välitä, mut hiiristä mä tykkään, mut ne ei taida musta tykätä, ku juoksevat aina karkuun. :(

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

mut munkin ystävät on pahasti myöhässä, ehdi muutaman sanasen kirjoittamaan ja pullat vanhenevat tossa kohta kivikoviksi, mut tarttee kastaa ne hailakkaan lämpösessä laihassa kahvissa, nii kyll ne sit saa hampait lohkomatta ales. Mä oon niin eläinrakas, mut en mä oikein rotista välitä, mut hiiristä mä tykkään, mut ne ei taida musta tykätä, ku juoksevat aina karkuun. :(

soot oikeessa maailmassa monta ihmeellistä asiaa kyllä se hämmästyttää tällästä fiksumpaakin saati sitten sin,,,,köm---muita mut pidäs hauskaa kavereitten kans----ihme kyllä täällä ei näy ketään vaikka tää on niin suosittu ovat varmaan kiireisii kevät siivousta ja sillai----

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

soot oikeessa maailmassa monta ihmeellistä asiaa kyllä se hämmästyttää tällästä fiksumpaakin saati sitten sin,,,,köm---muita mut pidäs hauskaa kavereitten kans----ihme kyllä täällä ei näy ketään vaikka tää on niin suosittu ovat varmaan kiireisii kevät siivousta ja sillai----

jos joku ottaa liftarin kyytiin, joskus nuoruudes mä liftailin kovinkin, satojakin kilometrejä ja aina kyyti löytyi, mutta sitten kerran kävi nii, että vanha - siis todella vanha seitsemän-kahdeksankymppinen (huom! ei syntymävuosi)yritti raiskata. Yritti eka "rahalla", mutta kun kieltäydyin, niin aikoi ottaa väkisin. Pääsin karkuun ennen kuin se ehti koskeakaan - hitaahkot refleksit... onneksi!

Sen jälkeen mä en enää uskaltanu liftata, enkä suosittele sitä muillekaan.

Kyllä naisen elämä on vaikeaa!

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

jos joku ottaa liftarin kyytiin, joskus nuoruudes mä liftailin kovinkin, satojakin kilometrejä ja aina kyyti löytyi, mutta sitten kerran kävi nii, että vanha - siis todella vanha seitsemän-kahdeksankymppinen (huom! ei syntymävuosi)yritti raiskata. Yritti eka "rahalla", mutta kun kieltäydyin, niin aikoi ottaa väkisin. Pääsin karkuun ennen kuin se ehti koskeakaan - hitaahkot refleksit... onneksi!

Sen jälkeen mä en enää uskaltanu liftata, enkä suosittele sitä muillekaan.

Kyllä naisen elämä on vaikeaa!

hui!tää tulee hakeen sut ettei sun tartte liftata sanos kuka se oli niin tää antaa niskalaukauksen

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

hui!tää tulee hakeen sut ettei sun tartte liftata sanos kuka se oli niin tää antaa niskalaukauksen

ja siit on aikaa. Mut sun takias mä voin vaiks liftata, ei tommosia ystäviä - kuin sä - joka puussa kasva.

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

ja siit on aikaa. Mut sun takias mä voin vaiks liftata, ei tommosia ystäviä - kuin sä - joka puussa kasva.

son kyllä totta nyt puhut asiaa .no oishan se kiva jos tulisit tänne .pantas koko kaupunki sekasin,mut sit taas herää semmonen ajatus,että tulis punanen tai sininen auto ja veis meidät pois jos oikeen riehuttais--mut sä viivi oot tommonen että sä mutkin villitset ,kun tää niin hiljanen ujo ja vaatimaton--mut tää ottaa riskin--on sulls reilu kaveri eiks ookkin

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

son kyllä totta nyt puhut asiaa .no oishan se kiva jos tulisit tänne .pantas koko kaupunki sekasin,mut sit taas herää semmonen ajatus,että tulis punanen tai sininen auto ja veis meidät pois jos oikeen riehuttais--mut sä viivi oot tommonen että sä mutkin villitset ,kun tää niin hiljanen ujo ja vaatimaton--mut tää ottaa riskin--on sulls reilu kaveri eiks ookkin

että mikä mussa oikein on, kun mä villitsen kaikki kiltit, ujot, viattomat ihan vallattomiks ja pervoiks - varsinkin, ei niitä pitele enää mikään! Säki hölötät niin pitkiä lauseita, ettet varmaankaan ehdi ees happea väliin vetämään ym. aivotoimintaa ylläpitäviä alkuaineita... :)

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

että mikä mussa oikein on, kun mä villitsen kaikki kiltit, ujot, viattomat ihan vallattomiks ja pervoiks - varsinkin, ei niitä pitele enää mikään! Säki hölötät niin pitkiä lauseita, ettet varmaankaan ehdi ees happea väliin vetämään ym. aivotoimintaa ylläpitäviä alkuaineita... :)

kun tää on niin hyvä tapanen noin muuten ja älyllään loistaa---mut jokainen on arvokas noin omana ittenään eikö--aatteleppa ny jos me oltas samanlaisii--yhtä älykkäitä kauniita ihania mukavia ja niin hmm--ei me varmaan tultas toimeen keskenään onse muuten kiva että mul on tommone--hampaaton silmä lurpallaan melkein kalju vähäosainen kaveri--voi viivi soot ihana

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

kun tää on niin hyvä tapanen noin muuten ja älyllään loistaa---mut jokainen on arvokas noin omana ittenään eikö--aatteleppa ny jos me oltas samanlaisii--yhtä älykkäitä kauniita ihania mukavia ja niin hmm--ei me varmaan tultas toimeen keskenään onse muuten kiva että mul on tommone--hampaaton silmä lurpallaan melkein kalju vähäosainen kaveri--voi viivi soot ihana

Ei tee hyvää tuijottaa itteäs tuntitolkulla!

• Viivi.
        Viivi. kirjoitti:

Eiks tääl oo ketää?

• kaiku vastaa
        Viivi. kirjoitti:

Eiks tääl oo ketää?

ihan sekolla kone jumittaa,oota vähän aikaa,kyllä hänen ylhäisyytensä saapuu.

• ihan sekoei tää
        Viivi. kirjoitti:

viivi luulet että oon turhamainen naine ei mulla oo peiliä oon niin täydellinen etten tarvii

• jo kukkinut
        ihan sekoei tää kirjoitti:

viivi luulet että oon turhamainen naine ei mulla oo peiliä oon niin täydellinen etten tarvii

naamastaan, että ei ole peiliä sen takia.

• Viivi.
        ihan sekoei tää kirjoitti:

kattellu lammen pintaa juhannuksena ja nähnyt tulevan sulhos?

• Viivi.
        kaiku vastaa kirjoitti:

ihan sekolla kone jumittaa,oota vähän aikaa,kyllä hänen ylhäisyytensä saapuu.

Mä oon tääl valmiiks kontallani kun mademoiselle suvaitsee saapua.

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

kattellu lammen pintaa juhannuksena ja nähnyt tulevan sulhos?

mut tää ei voi oikeen kertoo sulle kun sä heti sitä samaa----iloluontonen kun oot

• ihan(a)seko
        jo kukkinut kirjoitti:

naamastaan, että ei ole peiliä sen takia.

hee kee soot kade----vain rumat koristelee ja tarttee peilii

• soittaja poika

Te molemmat ootte niin reiluja, ette te syyttele selän takana toisianne ja muitakaan.
      Minuakaan ette ole moittineet vaikka olen tällainen hoopeli. Niin, kukaan muu ei edes suostu juttuun minun kanssa.
      Oikein hienoa iltaa teille, Viiville ja Ihanalle sEvottarelle. Hei ja jospa voisin joskus tarjota vaikka kaffeet teille, kastettaisiin niitä leivonnaisiakin sekaan. Juuri niitä.

• Viivi.

Sukkelana flikkana hoksasin, että oikein leivon naisiakin ajattelit? Ei meitä kuule noin vain leivoskella ollenkaan, vaikka parittain isoja (huom! kiinteitä) pyöriteltäviä palloja meil oliski tossa eturintamalla... tokihan me ne mukaan otetaan - omat munkit -
        ettei sun tartte ruveta leipomaan.

Koskas ajattelit kaffet keittää?

• soittaja poika
        Viivi. kirjoitti:

Sukkelana flikkana hoksasin, että oikein leivon naisiakin ajattelit? Ei meitä kuule noin vain leivoskella ollenkaan, vaikka parittain isoja (huom! kiinteitä) pyöriteltäviä palloja meil oliski tossa eturintamalla... tokihan me ne mukaan otetaan - omat munkit -
        ettei sun tartte ruveta leipomaan.

Koskas ajattelit kaffet keittää?

Mitenkähän...ja kun minun tarkoitus oli olla maaailman mies ja viedä teittiä mennen tullen, mutta olen aina alakynnessä.
        Se kiltin nosto jo vei yöunet.Ette sitten kerro muille, ettehän.
        Minä..minä lupaudun teidän omaksi munkiksenne, mutta niin haluttaisi joskus leipoakin...
        Mutta kilttiä en enää ikuna laita.Enkä minä uskalla ehrotella teille mitään, toiseksi teidän kanssa jää.

• ihan(a)seko

arttu niin arttuhan soot kaikki ihanat söpöt on arttuja son niin miehekäs nimi tää on hulluna arttuihin--joo kuule me ei olla enää suhun ihastuttu vaan rakastuttu

• ihan(a)seko
        ihan(a)seko kirjoitti:

arttu niin arttuhan soot kaikki ihanat söpöt on arttuja son niin miehekäs nimi tää on hulluna arttuihin--joo kuule me ei olla enää suhun ihastuttu vaan rakastuttu

hirvee kirjotus virhe piti sanoo sä tulit--mut kyllä hyvätkin mokaa eikö arttu--mm soot sitten ihana

• Viivi.
        soittaja poika kirjoitti:

Mitenkähän...ja kun minun tarkoitus oli olla maaailman mies ja viedä teittiä mennen tullen, mutta olen aina alakynnessä.
        Minä..minä lupaudun teidän omaksi munkiksenne, mutta niin haluttaisi joskus leipoakin...
        Mutta kilttiä en enää ikuna laita.Enkä minä uskalla ehrotella teille mitään, toiseksi teidän kanssa jää.

ootas mä katon sanakirjasta... hmmm... viattomia, en nyt osaa tulkita noiden sanojen merkityksiä, mutta semmosia me pohjimmiltamme ollemme. Ei meit saa viedä tolleen kuus - ysi eiku nolla.

Kylläpäs sä herkästi yöunet menetät, sun tarttee vaan aatella meitä, niin et turhaan valvo, vaan käytät senkin ajan hyödyllisesti - mut niinhän siinä tais käydäkin... ;D

Miten musta vaan tuntuu siltä, kun olen pienistä "tiedonmurusista" yrittänyt hahmottaa sua, niin koko ajan mulle tulee se reikämunkki mieleen. Sun tarttee kyllä vielä jotenkin todistaa ettet juksaa meitä - jookos?
        Ei kai me ton Ihanan kanssa kolmatta tyttöä kaveriksi haluta, tiedäthän sä ettei sellanen iso naislauma saa muuta ku tuhoa aikaan!

Toisaalta sä vaikutat mieheltä - korjaan ujolta poikaselta ja vielä fiksulta sellaiselta.

• muistoja kaukaa
        ihan(a)seko kirjoitti:

Kaksi symppistä pojanvesseliä muistan lämmöllä, terveisiä. Molemmat onkin jo aikuisia, mutta vielä muistan kaksi kirkasta silmäparia ja kultaista pientä sydänkäpyä. Toivottavasti maailma on säilyttänyt Artut Arttuina.

• ihan(a)seko

se tuo vivi vaan leikkii vaikeesti tavoiteltavaa mulle se sano että on lääpällään suhun ettei helpolla periksi anna minkäa sille voi jos sillä on yhtä hyvä maku kuin mulla--ikävä toi viivi niin ilöluontonen ja silmä vinkkaa aina..mut son mun paras kaveri---vau arttu soot sit tehty naisten makuun

• muistoja kaukaa
        muistoja kaukaa kirjoitti:

Kaksi symppistä pojanvesseliä muistan lämmöllä, terveisiä. Molemmat onkin jo aikuisia, mutta vielä muistan kaksi kirkasta silmäparia ja kultaista pientä sydänkäpyä. Toivottavasti maailma on säilyttänyt Artut Arttuina.

jomppaan kumppaan näistä Artuista...On varmaan viehättäviä äijiä nyt jo.

• ihan(a)seko

ei niihin vaan tuohon soittaja poikaan

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

se tuo vivi vaan leikkii vaikeesti tavoiteltavaa mulle se sano että on lääpällään suhun ettei helpolla periksi anna minkäa sille voi jos sillä on yhtä hyvä maku kuin mulla--ikävä toi viivi niin ilöluontonen ja silmä vinkkaa aina..mut son mun paras kaveri---vau arttu soot sit tehty naisten makuun

mä en oo paljastanu tota kenellekään!
        ;D

• melko varma
        Viivi. kirjoitti:

mä en oo paljastanu tota kenellekään!
        ;D

selvää pässinlihaa...

• Viivi.

ENKÄ Bertilistä, Carlista, Danielista, Erkistä, Fredrikistä, Güntheristä, Heikistä, Ismosta, Juhasta, Kimmosta, Laurista, Mikosta, Nikosta, Ossista, Paulista, Qiuseppestä, Ristosta, Samista, Timosta, Uskosta, Vesasta, Xavierista, Yrjöstä, Åkesta, Äijästä enkä... nyt loppu inspis. Tuliko osumia?

• räiskintää
        Viivi. kirjoitti:

ENKÄ Bertilistä, Carlista, Danielista, Erkistä, Fredrikistä, Güntheristä, Heikistä, Ismosta, Juhasta, Kimmosta, Laurista, Mikosta, Nikosta, Ossista, Paulista, Qiuseppestä, Ristosta, Samista, Timosta, Uskosta, Vesasta, Xavierista, Yrjöstä, Åkesta, Äijästä enkä... nyt loppu inspis. Tuliko osumia?

Ainakin Xavier näyttää aika kalpeelta ja hiljaselta, kun makaa tossa pitkällään.

• Viivi.
        räiskintää kirjoitti:

Ainakin Xavier näyttää aika kalpeelta ja hiljaselta, kun makaa tossa pitkällään.

kun hän oli ainoa minkä X:stä keksin. Koeta vähän elvytellä, jos se siitä tokenisi. :D

• ensiapukurssi joskus
        Viivi. kirjoitti:

kun hän oli ainoa minkä X:stä keksin. Koeta vähän elvytellä, jos se siitä tokenisi. :D

10 puhallusta ja 10 painallusta...puhpuhpuh...dangdangdang....Ei mitään tapahdu, Xavier...me taidettiin menettää se...puhpuhpuh...Xabaa...puhpuhpuh...
        HEI!!!Elintoiminnot palaavat, Xavier hymyilee! Viivi sano äkkii, et tykkäät siitä, muuten se menee taas!! Taistele, Xavier, sä oot tärkee meille! Me ei tunneta ketään muuta, joka alkaa äksällä.

• Viivi.
        ensiapukurssi joskus kirjoitti:

10 puhallusta ja 10 painallusta...puhpuhpuh...dangdangdang....Ei mitään tapahdu, Xavier...me taidettiin menettää se...puhpuhpuh...Xabaa...puhpuhpuh...
        HEI!!!Elintoiminnot palaavat, Xavier hymyilee! Viivi sano äkkii, et tykkäät siitä, muuten se menee taas!! Taistele, Xavier, sä oot tärkee meille! Me ei tunneta ketään muuta, joka alkaa äksällä.

Mä pidän täss vaikk sun kädestäs kunnes toi Ihan(a) seko tulee ja elvyttää, se osaa sen homman.

Ai nii, Ö niin kuin Örjan, siitäkään en tykkää, mut ei mun kuulukaan tykätä, ku mull on sen niminen serkku.

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

viivi kai sä ny artusta tykkäät kun kerkäsin jo luvata että me rakastetaan sitä älä ny leiki en määkään jos et sääkään--mut kun mä tykkään niin sunkin pitää---mollaan kavereita viivi

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

Mä pidän täss vaikk sun kädestäs kunnes toi Ihan(a) seko tulee ja elvyttää, se osaa sen homman.

Ai nii, Ö niin kuin Örjan, siitäkään en tykkää, mut ei mun kuulukaan tykätä, ku mull on sen niminen serkku.

elvytä muita kun artun siis soittaja pojan

• Örjan on kyl ihan OK
        ihan(a)seko kirjoitti:

viivi kai sä ny artusta tykkäät kun kerkäsin jo luvata että me rakastetaan sitä älä ny leiki en määkään jos et sääkään--mut kun mä tykkään niin sunkin pitää---mollaan kavereita viivi

jos ei tykkää niin ei tykkää sitte. Mutta kummasti se auttaa kaikkeen, jos kuitenkin pystyy tykkäämään. Xavierkin näyttää jo aika pirteeltä jäbältä. Sä teit sen Viivi.

• soittaja poika
        ihan(a)seko kirjoitti:

Enkä muuten ole reikämunkki, ettäs tiijättä!!
        Sanoitte vain tykkäävänne, kuuntelin salaa, ähäkutti.

• on siis
        ihan(a)seko kirjoitti:

elvytä muita kun artun siis soittaja pojan

turvallisissa käsissä. Arttu ilahtuu kyllä.

• Viivi.
        Örjan on kyl ihan OK kirjoitti:

jos ei tykkää niin ei tykkää sitte. Mutta kummasti se auttaa kaikkeen, jos kuitenkin pystyy tykkäämään. Xavierkin näyttää jo aika pirteeltä jäbältä. Sä teit sen Viivi.

että mä vihaisin tai en olis ystävä, kyll sä tiiät varmaan mitä mä tarkoitin.

Kauheeta että mä unohdin Örjanin, vaikka mull on sen niminen pikkuserkku!

• koska jos joku kirjoittaa
        Viivi. kirjoitti:

että mä vihaisin tai en olis ystävä, kyll sä tiiät varmaan mitä mä tarkoitin.

Kauheeta että mä unohdin Örjanin, vaikka mull on sen niminen pikkuserkku!

"EN tykkää", niin se kyl näyttää, niin kuin vihais, kun ei näe sen sanojan ilmeitä ja kuule ääntä. Siksi täällä on välillä niin paljon vihaisia ihmisiä, kun tulee väärinkäsityksiä sanoista. Kiva kuulla, että sä vaan et sitten (silleen laimeesti) tykkää Artusta.
        Xavierilta terveissii, se on tosi reippaan näköinen jo, puna poskilla.

• Viiivi.

kyll me sust tykätään, vaikken mä ees tunne sua.
        Ja nyt Veijon Essolle...

• Viivi.
        koska jos joku kirjoittaa kirjoitti:

"EN tykkää", niin se kyl näyttää, niin kuin vihais, kun ei näe sen sanojan ilmeitä ja kuule ääntä. Siksi täällä on välillä niin paljon vihaisia ihmisiä, kun tulee väärinkäsityksiä sanoista. Kiva kuulla, että sä vaan et sitten (silleen laimeesti) tykkää Artusta.
        Xavierilta terveissii, se on tosi reippaan näköinen jo, puna poskilla.

mä meen nyt iltapuhteille, terkkuja. :)

• ihan(a)seko

arttu me ei enää rakasteta sua vaan ollaan hulluna suhun------viivi on vaan ikävä

• soittaja poika
        Viiivi. kirjoitti:

Ja nyt Veijon Essolle...

..riittää.

:))

• ihan(a)seko
        Viiivi. kirjoitti:

Ja nyt Veijon Essolle...

ny arttu suuttu eikä se soita mulle enää

• soittaja poika
        ihan(a)seko kirjoitti:

arttu me ei enää rakasteta sua vaan ollaan hulluna suhun------viivi on vaan ikävä

etenemme hyvää vauhtia??

• ihan(a)seko

..riittää.

:))

me jutellaan susta----sot nii ihku

• soittaja poika
        ihan(a)seko kirjoitti:

vain easyä, jookosta!

• sentään
        ihan(a)seko kirjoitti:

ei kai se kuulu Artun tyyliin. Ja Viivihän on jees.

• ihan(a)seko

etenemme hyvää vauhtia??

arttu kuis tuo viivi ei ymmärrä hyvän päälle mitään---on se niin väärin toisaalya sille kelpaa vaikka kolmikylkinen----arttu sääkin oot mun kaveri ja se on jotain se

• Artun ehkä aika hyvin tuntien
        ihan(a)seko kirjoitti:

arttu kuis tuo viivi ei ymmärrä hyvän päälle mitään---on se niin väärin toisaalya sille kelpaa vaikka kolmikylkinen----arttu sääkin oot mun kaveri ja se on jotain se

että Artulla on mukavaa teidän seurassa. Siitä tulee aina semmoinen hyvä hyrinä niin kuin kissoilla kehruupörinät. Jos Viivi tykkää kolmikylkisistä, niin Viivin pitää sitten saada niitä, mitäs tohon voi muuta sanoa.Mukava sen kanssa oli jutustella. Mutta pitää varmaan nukkuakin.Hyvää yötä teille, kaikki.

• ihan(a)seko

etenemme hyvää vauhtia??

siis arttu kun viivi pahotti sun mielen niin tää laulaa sulle--ei en saa maistaa makeaa,kieltä kostuttaa ja muistaa sua,ei en saa tulta sytyttää liekki lämmittää liikaa mua.mä tiedän sun nimes ja kun sen sanon ääneen niin mä punastun,mut tiedä en miten selvitän tämän ikävän.sä tulit kuin lumi enkelinä eteiseeni sulit ja oli hetken ohi kiitävän ihanan .sä tulit ja menit liian nopeasti olit kuin uni josta napakasti itseni aamuun kylmään ravistan.....

• ihan(a)seko
        ihan(a)seko kirjoitti:

siis arttu kun viivi pahotti sun mielen niin tää laulaa sulle--ei en saa maistaa makeaa,kieltä kostuttaa ja muistaa sua,ei en saa tulta sytyttää liekki lämmittää liikaa mua.mä tiedän sun nimes ja kun sen sanon ääneen niin mä punastun,mut tiedä en miten selvitän tämän ikävän.sä tulit kuin lumi enkelinä eteiseeni sulit ja oli hetken ohi kiitävän ihanan .sä tulit ja menit liian nopeasti olit kuin uni josta napakasti itseni aamuun kylmään ravistan.....

huomenta te ootte mun parhaat kaverit---mä kun en oo niin äkkituttu niin mä en muita kavereita huoli------nyh arttu mis oot mulla oli ikävä tää itkee tällä

• Artun henki
        ihan(a)seko kirjoitti:

menin ihan löysäks, vaikkei ole edes ruumista. Mulle ei oo koskaan laulettu noin ihanasti, eikä koskaan laulettu muutenkaan. Tää on nyt ihan sanaton pari sekkaa.

• Artun henki lisää
        Artun henki kirjoitti:

menin ihan löysäks, vaikkei ole edes ruumista. Mulle ei oo koskaan laulettu noin ihanasti, eikä koskaan laulettu muutenkaan. Tää on nyt ihan sanaton pari sekkaa.

Älä nyt itke. Eihän täällä voi koko aikaa olla. Jos on poissa, ei se tarkoita aina, että on suutuksissa tai muuten naama rullalla.Taas on uus päivä.

• Mozartin konsertista

vain easyä, jookosta!

pitää saada joskus.Ja lujaa.

• ihan(a)seko
        Artun henki lisää kirjoitti:

Älä nyt itke. Eihän täällä voi koko aikaa olla. Jos on poissa, ei se tarkoita aina, että on suutuksissa tai muuten naama rullalla.Taas on uus päivä.

kyllähän mä sen tiedän ei sitä ois tarvinut ihan rautalangasta vääntää----miks muuten henki soot arttu etkä mikään henki tää menee lyllä ihan sekasin ootko varmasti arttu siis soittaja poika

• mut voisin olla ehkä
        ihan(a)seko kirjoitti:

kyllähän mä sen tiedän ei sitä ois tarvinut ihan rautalangasta vääntää----miks muuten henki soot arttu etkä mikään henki tää menee lyllä ihan sekasin ootko varmasti arttu siis soittaja poika

jos multa kysyittäis.Onhan minus soittajaa ja jotain muutakin samaa kuin Artussa.Oon ainakin Artun sijainen, kun se ei näytä olevan paikalla.

• Viivi.
        Artun henki kirjoitti:

Tällainen biisi, ootko kuullu?
        Sen nimi on "Viivi"

"Oi Viivi,
        sä tuut mun unelmiini
        kuin kauan käynyt viini
        pää sekaisin kuljen
        vaivun haaveisiini

Kun sut Topinojalla kerran näin
        yks maanantaiaamu yllättäin
        puutarhajätteeni heittäessäin
        Viivin pahvilaatikossa nukkuvan näin - - -"

Okei, mää myännän!
        Juksasin taas!
        Mä kirjoitin ton just äsken ihan ittelle,
        kun ei kukaan kuitenkaan musta mitään kirjoita.
        ;(((((

• Viivi.
        Artun ehkä aika hyvin tuntien kirjoitti:

että Artulla on mukavaa teidän seurassa. Siitä tulee aina semmoinen hyvä hyrinä niin kuin kissoilla kehruupörinät. Jos Viivi tykkää kolmikylkisistä, niin Viivin pitää sitten saada niitä, mitäs tohon voi muuta sanoa.Mukava sen kanssa oli jutustella. Mutta pitää varmaan nukkuakin.Hyvää yötä teille, kaikki.

kolmikymppisistä?

Siinä olis jotenkin enemmän järkeä...

• Viivi.
        sentään kirjoitti:

ei kai se kuulu Artun tyyliin. Ja Viivihän on jees.

:o :o :o

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

:DDD

Ja mä oon vaan ikävä-tyyppi.

Syvä huakaus

Mut en mä oo sulle vihainen, vaikk sä haukutki mua koko ajan. Tää on niin hienoo, kun joku edes haukkuu, kaikki on aina vaan kehunu, kyllästyy siihenki. On kiva saada joskus negatiivistakin ja sitä rehellistä/todellista palautetta.

Kitooooos. :)

• +-merkkinen artuntapainen
        Viivi. kirjoitti:

Syvä huakaus

Mut en mä oo sulle vihainen, vaikk sä haukutki mua koko ajan. Tää on niin hienoo, kun joku edes haukkuu, kaikki on aina vaan kehunu, kyllästyy siihenki. On kiva saada joskus negatiivistakin ja sitä rehellistä/todellista palautetta.

että jos kehutaan ja sanotaan hyviä asioita, niin ne on sitte muka mielistelyä, valehtelua tai turhaa höpinää ilman tosipohjaa? Mut sitten kun haukutaan ja kritisoidaan, naristaan ja vingutaan, niin se on sitten muka rehellistä ja totta? Eiks tässä ole vähän todellisuudentaju vääristynyt tämmöisessä ajattelussa?
        Mun mielestä kun lasi on puolillaan, niin sen voi nähdä puoliksi tyhjänä tai puoliksi täytenä ja molemmat on totta.Mutta kun ihmisistä on kysymys, niin on sellaisia, jotka katsoo pahalla silmällä kaikkea, eikä ikinä halua nähdä toisen hyviäkään piirteitä muuta kuin kierosti ja pahana. Kattokaa vähän Kauniita ja rohkeita, niin näette, mitä tarkoitan. Kaikki vaan kokoajan kuvittelee, että kaikki juonii jotain, ja siitä taas seuraa, että ne alkaa juonia itse kokoajan jotain, ettei toiset ehtisi juonia ennen niitä. Tämmöstäkö sitä halutaan pistään kiertoon?
        Mistä tää tuli mieleen, en tiedä. Viiviä ei saa haukkua, siitä varmaan se tuli.

• ihan(a)seko
        mut voisin olla ehkä kirjoitti:

jos multa kysyittäis.Onhan minus soittajaa ja jotain muutakin samaa kuin Artussa.Oon ainakin Artun sijainen, kun se ei näytä olevan paikalla.

sun kaa pääsitpäs narraamaan oot sä kyllä kans veikee

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

kolmikymppisistä?

Siinä olis jotenkin enemmän järkeä...

älä ny

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

Sen nimi on "Viivi"

"Oi Viivi,
        sä tuut mun unelmiini
        kuin kauan käynyt viini
        pää sekaisin kuljen
        vaivun haaveisiini

Okei, mää myännän!
        Juksasin taas!
        ;(((((

viivi mä sullekkin laulan sit kun on enempi aikaa--kun soot mun paras kaveri

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

Syvä huakaus

soot sit reilu kaveri---tää ei aineskaan hauku sua ikinä-----tää on vaan niin hieno tyyppi että sanoo kaikki suoraan--kato ystävien kesken on tärkeetä että on suora ja rehellinen son tärkeetä-oishan se nyt kamalaa jos me ruvettas haukkumaan täällä toisiamme----eikö

• ihan(a)seko
        +-merkkinen artuntapainen kirjoitti:

että jos kehutaan ja sanotaan hyviä asioita, niin ne on sitte muka mielistelyä, valehtelua tai turhaa höpinää ilman tosipohjaa? Mut sitten kun haukutaan ja kritisoidaan, naristaan ja vingutaan, niin se on sitten muka rehellistä ja totta? Eiks tässä ole vähän todellisuudentaju vääristynyt tämmöisessä ajattelussa?
        Mun mielestä kun lasi on puolillaan, niin sen voi nähdä puoliksi tyhjänä tai puoliksi täytenä ja molemmat on totta.Mutta kun ihmisistä on kysymys, niin on sellaisia, jotka katsoo pahalla silmällä kaikkea, eikä ikinä halua nähdä toisen hyviäkään piirteitä muuta kuin kierosti ja pahana. Kattokaa vähän Kauniita ja rohkeita, niin näette, mitä tarkoitan. Kaikki vaan kokoajan kuvittelee, että kaikki juonii jotain, ja siitä taas seuraa, että ne alkaa juonia itse kokoajan jotain, ettei toiset ehtisi juonia ennen niitä. Tämmöstäkö sitä halutaan pistään kiertoon?

oot ei me viivin kaa katota kauniita ja rohkeita son niin turha ohjelma ei tietenkään saa viivii haukkuu ---jos uskallat sen tehdä niin tää kyllä suuttuu...viivi on mun paras kaveri--lennät kyllä seinästä lattiaan jos sen teet---et kai sä vaan niin nolo oo

• ihan(a)seko
        Viivi. kirjoitti:

Sen nimi on "Viivi"

"Oi Viivi,
        sä tuut mun unelmiini
        kuin kauan käynyt viini
        pää sekaisin kuljen
        vaivun haaveisiini

Okei, mää myännän!
        Juksasin taas!
        ;(((((

sä oot hurmannut täällä kaikki ja mun hengen päälle ne käyvät ne potkii multa suolet ulos---aatteleppa ei kai siinä mitään järkee oo jos me oltas samanlaisii soot viivi js tää on seko--turha meitä on tulla muuttamaan täidan jättää sut tänne sun uusien kavereitten kaa--mut tuleeko sulle ikävä mua---kun me ollaan niin hyvät kaverit noi vaan yrittää sotkee meidän välit--on se niin väärin

• artuntapainen
        ihan(a)seko kirjoitti:

oot ei me viivin kaa katota kauniita ja rohkeita son niin turha ohjelma ei tietenkään saa viivii haukkuu ---jos uskallat sen tehdä niin tää kyllä suuttuu...viivi on mun paras kaveri--lennät kyllä seinästä lattiaan jos sen teet---et kai sä vaan niin nolo oo

kun sitähän mä just sanoin, että Viivii ei saa haukkuu.

• ihan(a)seko
        artuntapainen kirjoitti:

kun sitähän mä just sanoin, että Viivii ei saa haukkuu.

mut tää varmisti---ai miten niin artuntapainen----tää ei ollenkaan tajuu----niin ei tää mikääm hidas oo mut kun,,,,,,

• filmi pätkii
        ihan(a)seko kirjoitti:

mut tää varmisti---ai miten niin artuntapainen----tää ei ollenkaan tajuu----niin ei tää mikääm hidas oo mut kun,,,,,,

sen takia en oo ihan varma, että oonkohan arttu vai en. Mainoksessa laulettiin, et "sinäkö se oot?" mut mä laulan joka aamu, että "minäkö se oon?" Onks joku selkeä tuntomerkki artusta, katon peiliin, passaako.

• ihan(a)seko
        filmi pätkii kirjoitti:

sen takia en oo ihan varma, että oonkohan arttu vai en. Mainoksessa laulettiin, et "sinäkö se oot?" mut mä laulan joka aamu, että "minäkö se oon?" Onks joku selkeä tuntomerkki artusta, katon peiliin, passaako.

jos mahdollista sä puhut vielä sekavampia kuin mä arttu on soittaja poika---annas kui mä katon oot sääkin man----mut tää on sekona arttuun

• sulasydän
        filmi pätkii kirjoitti:

Tunnen tapauksen. On joskus ollut soittaja, mutta nyt muuten vaan ihan pöpi.Semmoinen identiteettikriisi, lukee papereissa. (Mut voitte sanoo sitä artuks, niin päästään helpommalla. Tykkäsi kovasti siitä laulusta.)

• ihan(a)seko
        sulasydän kirjoitti:

Tunnen tapauksen. On joskus ollut soittaja, mutta nyt muuten vaan ihan pöpi.Semmoinen identiteettikriisi, lukee papereissa. (Mut voitte sanoo sitä artuks, niin päästään helpommalla. Tykkäsi kovasti siitä laulusta.)

ei oo ei yrittää vetää lankaan mut tää niin fiksu ettei mee----niih eiks ollu hieno laulu ihan artulle lauloin

• Viivi.
        +-merkkinen artuntapainen kirjoitti:

asiaa puhut.

En mä nykyään enää kato Kauniita ja Rohkeita, kun mulle riittää, että toi Ihan(a) seko on se Kaunis ja mä oon se Rohkee. :)

• Viivi.
        filmi pätkii kirjoitti:

Mä veikkaisin, että sä olisit pikemminkin Perttu, (jos nyt jotain Artun suuntaista nimeä pitäis sulle kehitellä).
        Vai minkä niminen sä haluaisit olla?
        Sano nyt ihan mikä nimi vaan - jooks?

Ja eikös me voitais keksiä tolla Ihanallekin joku ihana nimi, vaikka Brigitte, Marilyn,...

• ihan(a)seko
        sulasydän kirjoitti:

artulla on kun ei soita enää---mikä sille tuli mitä se soitti

• Viivi.
        ihan(a)seko kirjoitti:

sä oot hurmannut täällä kaikki ja mun hengen päälle ne käyvät ne potkii multa suolet ulos---aatteleppa ei kai siinä mitään järkee oo jos me oltas samanlaisii soot viivi js tää on seko--turha meitä on tulla muuttamaan täidan jättää sut tänne sun uusien kavereitten kaa--mut tuleeko sulle ikävä mua---kun me ollaan niin hyvät kaverit noi vaan yrittää sotkee meidän välit--on se niin väärin

kun en mä pärjäis kuitenkaan ilman sua tässä kylmässä, materialistisessa yhteiskunnassa, sä oot mulle vähän niinku isosisko, vaik sä ootki mua nuorempi.

• Perttu siis
        Viivi. kirjoitti:

Mä veikkaisin, että sä olisit pikemminkin Perttu, (jos nyt jotain Artun suuntaista nimeä pitäis sulle kehitellä).
        Vai minkä niminen sä haluaisit olla?
        Sano nyt ihan mikä nimi vaan - jooks?

Ja eikös me voitais keksiä tolla Ihanallekin joku ihana nimi, vaikka Brigitte, Marilyn,...

Mitähän Arttu tykkää, jos se ilmestyy taas. Sitten meitä on kaks soittelijaa. Perustetaan duo kuten Matti ja Teppo.

• puhff
        ihan(a)seko kirjoitti:

eikä soitto enää soi.

• ihan(a)seko
        Perttu siis kirjoitti:

Mitähän Arttu tykkää, jos se ilmestyy taas. Sitten meitä on kaks soittelijaa. Perustetaan duo kuten Matti ja Teppo.

sääkin soittaja et sä mikään perttu oo soottapsa son kuule miehekäs nimi tää on hulluna tapsoihin sit arttujen jälkeen mitäs soitat

• puhff
        ihan(a)seko kirjoitti:

eikä soitto soi.

• ihan(a)seko
        puhff kirjoitti:

eikä soitto soi.

ai arttuko vaan se peli

• Tapsaksi ristitty
        ihan(a)seko kirjoitti:

sääkin soittaja et sä mikään perttu oo soottapsa son kuule miehekäs nimi tää on hulluna tapsoihin sit arttujen jälkeen mitäs soitat

Tapsat soittaa tamburiinia. Mitäs Arttu soittaa? Saataisko bändi kasaan?

• Viivi.
        Perttu siis kirjoitti:

Mut jos te nyt perustatte bändin niin päästäänks me Ihan(a)sekon kanssa laulamaan, jos te äijät keskittyisitte siihen soittamiseen - kun te sen homman paremmin osaatte, niin me voitais keskittyä laulamiseen tähän malliin:

http://www.youtube.com/watch?v=3vNMaqlYxAU

• tipitii-tipitii
        Viivi. kirjoitti:

Mut jos te nyt perustatte bändin niin päästäänks me Ihan(a)sekon kanssa laulamaan, jos te äijät keskittyisitte siihen soittamiseen - kun te sen homman paremmin osaatte, niin me voitais keskittyä laulamiseen tähän malliin:

http://www.youtube.com/watch?v=3vNMaqlYxAU

ainahan sitä voi kokeilla, miten sujuu laulu d-duurissa ja soitto a-mollissa yksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe