elikkäs onko jollain tietoa mistä voisin ostaa kyseisen DVDn tai vuokrata tai jotain? ettinyt oon mutta en oo löytänyt. kyse on todella vanhasta elokuvasta.elokuvasta ei muuta muistu mieleen kuin että tyttö taitaa etsiä jotain lääkettä sairaalle äidilleen/isoäidilleen ja olisiko tyttö vielä sokea? elikkäs tollanen DRAAMA...
KUKKAISTYTTÖ mistä?
5
2112
Vastaukset
- Weshper
Minulla ei tule mieleen vain Chaplinin "Kaupungin valot".
Siinä on sokea kukkaistyttö.
Köyhä Chaplin rahoittaa tytön silmäleikkauksen rikkaan "ystävänsä" avulla.- se on....
kyseessä on korealainen elokuva 50-60luvun väliltä.
- Juus
Jäi se elokuva minunkin mieleeni. En tosiaankaan tiedä mistä sen voisi saada, haluaisin itselleni myös. Se on sitten eri asia tuntuisiko se enää niin hyvältä.
- Veli Ensio
Hei, minäkin olen kiinnostunut pohjoiskorealaisesta elokuvasta Kukkaistyttö. Oletko jo saanut selville, voiko elokuvaa ostaa tai vuokrata tms. jostain?
Etenkin laulajan äänen, tekstitys pitäisi tietty olla kohdallani suomeksi. Telkasta tuli muistakseni väreisä eli 1970 luvun alussa.
helsingin kaupungin teatterissa alkaa / menee en muista tarkkaan (kävin viime yönä katsomassa ohjelmatedot netinkautta) näytelmä nimeltä kukkaistyttö, kokeile ja kysy olisiko sama juoni ilman Kimin ylistystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980