Ateistien kiilunta

silmissä

sallittua saattaa olla harhaa uskominen omaan epäuskoonsa, koska sehän ei lopujen lopuksi
johda mihinkään, edes usko omaan materialistiseen näkemykseensä maailmanmenosta
noin yleensä. Jos ateistille sanoo että katsos
taivaalle siellä lentää tähti, niin hän uskoo
siihen "tähdenlentoon" vain sen muutaman sekunnin
jonka tähti lensi ja valaisi polkuansa eteenpäin
tunnetussa maailmankaikkeudessa. Tarina ei jatku tällä erää tän otsikon alta syystä että "tosiateistikko" haluaa etsiä uutta tietoa
aina vaan maailmankaikkeuden kehityskulusta eteenpäin, kuten me kaikki omalla kodalla, eikös vain. Tarina tämän otsikon alla heti tässä ja nyt
kertoi vain sen mitä ateistikot noin yleensä ajattelee, näin veikkaisin

4

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.--.

      Olipas hupsu kirjoitus.

      Meinasin jo alkaa poimia tuolta noita hauskoja "katsos taivaalle siellä lentää tähti", mutta antaa nyt tämän kerran olla. ;)

    • jaina

      Usko ja uskonto ovat vähän eri asioita. Mietipä sitä ja tule sitten taas huutelemaan joutavia.

      • oivalliseen

        omasta mielestään ateistinen "näkemys" on aina
        vain sitä samaa harhaa päällä maan, koska sehän
        ei johda mihinkään. Jos tosiateistille sanoo että
        joulupukki on olemassa, niin toisiuskovainenkin uskoo siihen sen muutaman "minuutin" kun se tosi-
        aankin on olemassa sen muutaman minuutin jonka simmut näyttää viisaassa kupolissaan.

        Mutta annas olla kun ateistille sanoo että on jotain muutakin mitä silmissä/tajunnassasi et
        halua välttämättä ymmärtää, niin siitäkös se yskiskohtaus sitten seuraa... Tarinan pointtihan
        on siinä että kyllä kuolleet vielä elävät halusitte tai ette epäuskovaiset noin yleensä,
        en ala kinaamaan asian kanssa vaan kaikki selkenee harmaissa ja todennäköisesti hyvinkin
        elävissä aivopoimuissanne, ollaan loppujen lopuksi samaa maata, eikös vaan


    • Ei se ollut tähti vaan palanen metallia tahi jäätä. Tähti on painovoiman vaikutuksesta yhteen kasaantuneen materian paineen synnyttämä ydinfuusio reaktio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe