sallittua saattaa olla harhaa uskominen omaan epäuskoonsa, koska sehän ei lopujen lopuksi
johda mihinkään, edes usko omaan materialistiseen näkemykseensä maailmanmenosta
noin yleensä. Jos ateistille sanoo että katsos
taivaalle siellä lentää tähti, niin hän uskoo
siihen "tähdenlentoon" vain sen muutaman sekunnin
jonka tähti lensi ja valaisi polkuansa eteenpäin
tunnetussa maailmankaikkeudessa. Tarina ei jatku tällä erää tän otsikon alta syystä että "tosiateistikko" haluaa etsiä uutta tietoa
aina vaan maailmankaikkeuden kehityskulusta eteenpäin, kuten me kaikki omalla kodalla, eikös vain. Tarina tämän otsikon alla heti tässä ja nyt
kertoi vain sen mitä ateistikot noin yleensä ajattelee, näin veikkaisin
Ateistien kiilunta
4
287
Vastaukset
- .-.--.
Olipas hupsu kirjoitus.
Meinasin jo alkaa poimia tuolta noita hauskoja "katsos taivaalle siellä lentää tähti", mutta antaa nyt tämän kerran olla. ;) - jaina
Usko ja uskonto ovat vähän eri asioita. Mietipä sitä ja tule sitten taas huutelemaan joutavia.
- oivalliseen
omasta mielestään ateistinen "näkemys" on aina
vain sitä samaa harhaa päällä maan, koska sehän
ei johda mihinkään. Jos tosiateistille sanoo että
joulupukki on olemassa, niin toisiuskovainenkin uskoo siihen sen muutaman "minuutin" kun se tosi-
aankin on olemassa sen muutaman minuutin jonka simmut näyttää viisaassa kupolissaan.
Mutta annas olla kun ateistille sanoo että on jotain muutakin mitä silmissä/tajunnassasi et
halua välttämättä ymmärtää, niin siitäkös se yskiskohtaus sitten seuraa... Tarinan pointtihan
on siinä että kyllä kuolleet vielä elävät halusitte tai ette epäuskovaiset noin yleensä,
en ala kinaamaan asian kanssa vaan kaikki selkenee harmaissa ja todennäköisesti hyvinkin
elävissä aivopoimuissanne, ollaan loppujen lopuksi samaa maata, eikös vaan
Ei se ollut tähti vaan palanen metallia tahi jäätä. Tähti on painovoiman vaikutuksesta yhteen kasaantuneen materian paineen synnyttämä ydinfuusio reaktio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483