Miten sais elämää muutaman vuoden päästä 50 vuotta täyttävään rapumieheen....kotonaan hän on useimmiten liikkeessä...viikonloppuisin lysähtää sohvalleni nyhjäten kyljessäni,mutta sitten pian kuorsaa.......tuntuu kuin olisi vanhan ukon kanssa...Itse lähtisin ulos tanssimaan ja iloa pitämään...mutta sunnuntaisin alkaa aina suututtaa kun tuntuu että viikonloput menee tyhjään nyhjäämiseen. Onko ravun mielentila aina riippuvainen kumppanistaan...jos kumppani on iloa ja intoa täynnä, rapu voi myös olla sitä silloin ja vain silloin,,,itse hänellä ei juuri tunnu olevan mitään motivaatiota yrittää piristää jos itse olen alakuloinen virikkeiden vähyydestä...?
ymmällä .....
rapumiehen kanssa
1
594
Vastaukset
- Nimetön
lueppas kirjotuksesi tarkkaan.periaatteessa vastasit itse omaan kysymykseesi..
mene vähän itseesi ja mieti :) vastaus on lähmepänä kun luuletkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184341Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032370Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421931- 771515
- 1591483
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.131429- 10861
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106767
- 64733