Onko tämä tyttö muka ruma!?!?

Loukkaantunut

Tässäpä kuvia Ugly Bettysta ilman maskeerauksia sun muita meikkejä:

http://i2.photobucket.com/albums/y20/w_cowart/america_auto.jpg
http://www.tshirtwatch.com/blog/wp-content/uploads/2007/01/be-ugly-beatty-shirt.jpg
http://www.nndb.com/people/900/000112564/american-ferrera.jpg

Onko tuo tyttö muka teistä ruma!? Olen itse OIKEASTI ruma ja olen äärimmäisen loukkaantunut että tässä sarjassa tätä Bettyä sanotaan rumaksi. Minä tappaisin jos olisin edes samannäköinen kuin tuossa sarjassa oleva Betty on.

Ärsyttävää kun supermallin näköisistä ihmisistä tehdään tarkoituksella tuon näköisiä ja sitten väitetään että he ovat rumia. Mikseivät palkanneet oikeasti rumaa ihmistä sarjaan Bettyksi?

Olen erittäin löukkaantunut. Jos Betty on ruma niin mikäköhän minä sitten olen....

16

4815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis Poika

      Rumakin voi olla onnellinen. Etsi itsellesi ruma mies (niistä ei ole pulaa) ja olkaa onnellisia. Elämänlaatu ei ole välttämättä kauneudesta kiinni. Sitä paitsi kauneus rapistuu aika äkkiä. Mitä jää silloin jäljelle kun on perustanut elämänsä kauniille ulkonäölle? Rumat ovat usein fiksumpia, rohkeampia ja tasapainoisempia kun ovat joutuneet oikeasti tekemään töitä asioiden eteen kun eivät ole pelkällä ulkonäöllään saaneet kaikkea ilmaiseksi.

      • mielestäni päinvastoin

        Ensinnäkin se, mitä pitää rumana ja mitä kauniina, on yksilöllistä. Yleensä parisuhteessa (ainakin alussa) ulkonäöllä on merkitystä, sillä suhteeseen tarvitaan myös fyysinen vetovoima (muutenhan olisi antoisampaa olla pelkästään ystäviä?). Mutta: luultavasti kaikki ovat jonkun mielestä kauniita, söpöjä tai edes ihan OK- näköisiä.

        Ja sitten: kokemuksieni mukaan rumat ovat sulkeutuneempia ja ujompia kuin "kauniit". Mutta edelleen kyseessä on nyt ne, jotka ovat minun mielestäni rumia ja kauniita (sinun kauneusihanteesi voi olla vaikka päinvastainen). Nykysuomessa bisnesmaailmassa valttikortti ulkonäln suhteen on lähinnä siisteydellä (eli hiukset ja hampaat harjattu, asiallinen look), ei kauneudella, on merkitystä. Myös perusruma voi päästä pitkälle pitäessään yllä siistin tyylin.


    • mutta että noinkin tyhmä

      Ärsyttävää kun supermallin näköisistä ihmisistä tehdään tarkoituksella tuon näköisiä ja sitten väitetään että he ovat rumia. Mikseivät palkanneet oikeasti rumaa ihmistä sarjaan Bettyksi?

      Noh, eiköhän se ole vähän helpompaa laittaa tälläiseen sarjaan joku "supermallin" näköinen. mieti nyt, jos siihen laitettaisiin OIKEASTI ruma ihminen niin siitähän syntyisi hirveä skandaali ! ja eiköhän se kuitenkin jokaisen itsetuntoa hiukan raapaise kun sanotaan rumaksi ! ja tehään siitä vielä ohjelma. MIEEETIIII NYYYYT !

    • sdfffs

      ja eikö toi "ugly betty" ole joku vaatemallisto. ehkä ne on tehnyt siksi tuollaisen sarjan. kyseisen vaatemalliston tekijällä on ollut varmaan itsellään todella huono itsetunto ja plätännyt sitten oman mallistonsa nimeksi "ugly betty".

      • Selvennystä

        Kyllä tuo Ugly Betty on ihan vaan TV-sarja, joka alkaa Nelosella piakkoin.

        Suomessa Nelonen kehitti sarjan mainostamiseksi tuon "vaatemalliston" josta on olemassa yhdet kappaleet kutakin vaatetta. Noiden kaupungilla näkyvien mainosten tarkoitus oli saada ihmiset puhumaan asiasta ja kiinnittämään huomiota alkavaan TV-sarjaan.

        Kyseistä vaatemallistoa ei ole edes suunnitellut kukaan, vaan se ovat stailanneet kaksi suomalaista, Minttu Vesala ja joku mies jonka nimeä en tähän hätään muista, käyttäen vanhoja vaatteita ja kankaita joita ovat löytäneet esim. kirpputoreilta.


    • Betty EI ole ruma!

      Sarjan koko ideahan nimenomaan on se että Betty EI ole mitenkään erityisen ruma! Häntä pidetään rumana vain ja ainoastaan siksi että hän sattuu olemaan töissä huippumuotilehden toimituksessa, jossa kaikki muut ovat viimeisen päälle muodikkaita, laitettuja ja duunattuja.

      Bettyllä on epäpukevat silmälasit, hammasraudat, ei meikkiä, nyppimättömät kulmakarvat, ja vielä sitten päälle aivan epämuodikkaat ja karmeat vaatteet (mm. se poncho..) joten tottakai lehden työntekijät, jotka ovat veemäistä ja itseään täynnä olevaa porukkaa, sanovat häntä rumaksi!

      Mutta sarja nimenomaan puhuu sisäisen kaudeuden puolesta, sillä kerta toisensa jälkeen osoittautuu että Betty on paljon mukavampi ja parempi ihminen kuin nuo muotilehden typerät kanat (myös miespuolisia kanoja on joukossa..) jotka häntä haukkuvat. Ja riittää Bettyllä niitä miespuolisia ihailijoitakin.

    • ........

      Minun mielestä kaunis tyttö, vaikka on muka "rumaksi" stailattu. Ameriikassa näköjään riittää hammasraudat ja silmälasit tekemään sinusta ruman. Ja pah.

      • hapatuksen hapatus

        Betty on oikeasti stailattuna todella kaunis, näkeehän sen heti piirteistä ja olemuksesta. Naurettavaa kuitenkin että jonkin sortin kömpelyys stailaamisessa saa amerikkalaiset nauramaan päin naamaa kuin pikkulapset. Ainakin tv.stä käsin katseltuna aina sama sterotypia toistuu. Lapsellista kansaa..toistavatkin itseään kuin marionetit vuodesta toiseen. Mutta sarja voi olla siltikin mielenkiintoinen, mene ja tiedä.


    • BubbleGirl

      Nätti tyttö. Onpas itselleen roolin saanut. Tuskinpa häntä kukaan kaupungilla samaksi hekilöksi tunnistaakaan.
      Siinä näkee, mitä tämäkin 'tyyli' ihmiselle tekee. Jee! Tehdään kaunottaresta hirviö! Siinä vasta muoti...

    • Hytyrypykkä

      Ei edes noissa mainoksissa rilleineen ja hammasrautoineen tuo tyttö ole ruma. Mieluummin tuommoisen ottaisin kuin keskimääräisen langanlaihan mallin, jonka ainoat ilmeet on vittuuntuneisuus tai kyllästynyt coolius. Ilo ja asenne ne on, jotka kaunistaa!

      • niin,niin...

        No ei ne ugly bettymallit kyllä mitään kaunottaria ole. Mutta olen samaa mieltä että iloisen pirtsakka olemus ja positiivinen asenne tekee hänestä todella ihanan. Joo, ja ei ne nyt mikään ruttopaiserumia ole, mutta ei ne mikään mallikaunottaria ole.


    • siiriviiri

      tuo ei oo rumaa nähnytkään! itse olen suhteellisen sievä tyttö mutta niin on kyllä tämä "bettykin"!! ..rumuus tulee muuten aika tavalla siitä miten suhtautuu itseensä ja jaksaako laittautua..meissä asuu kaikissa joku pikkunen prinsessa muista se:)

    • incitatus

      ... vaikka toisenkin kerran. Niitä uglybettyja kans, niillä on niin sexyt rievutkin!

    • Minni Hiiri

      "Betty" ei tosiaankaan ole ruma, koska jos hän olisi ruma, niin minäkin olisin. Amerikassa näköjään riittää hammasraudat, silmälasit ja erilainen tyyli tekemään ruman. Eikä unohdeta kulmakarvoja.

      Mulla ei oo nypityt kulmakarvat, mitä nyt joskus siistin vähän eli ylimääräiset, silmälasit (väriltään lila-vaaleanpunainen) ja omanlaiset vaatteet (kesällä pirteänvärinen toppi, esim. turkoosinsininen, musta hame ja musta-turkoosinsiniset sukat. Punaiset crocsit. Onko se nyt niin kamalan näköistä?

      Betty on nätti!

    • a

      nisin!

      • ;)

        ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe