Mulla on velkaa yli 50te ja käyn jatkuvasti psykiatrilla. Syön rauhottavia ja mieliala lääkkeitä. Niin ja kävin kääntymässä intissä viimevuonna pari kuukautta jossa tuli hermoromahdus(ahdistus kohtauksia kun oli pakko olla siellä)
saanko vapautuksen?
16
1519
Vastaukset
- reservin komentajakaptuuni
Armeija haluaa juuri kaltaisesi palvelukseen. Mitä enemmän olet sekaisin sitä parempi. Tuo rauhottavien ja mielialalääkkeiden syönti on pelkkää plussaa. OLET ILMISELVÄ TAPPAJA. VIELÄ KUN AMMUT PALVELUSTOVERIASI JALKAAN OLET YMMÄRTÄNYT ARMEIJAN SYVIMMÄN OLEMUKSEN TÄYSIN. INTIN TARKOITUKSENA ONKIN SAAVUTTAA MIEHELLE HERMOROMAHDUS JA ITSEMURHA MIKSI SIIS LÄHDIT POIS OLISIT VAAN LAULESKELLUT MÖRKÖ SE LÄHTI PIIRIIN HILIPATIHIPPAAA. ARMEIJA ON IHANAA, KAUNISTA, TASA-ARVOISTA JA KIVAA!!!MINÄ RAKASTAN ARMEIJAA MENEN ARMEIJAN KANSSA NAIMISIIN, PANEN ARMEIJAA PEPPUREIKÄÄN JA PIDÄN HYVÄNÄ. MIKSI ET SIIS SINÄKIN pitäisi sitä hyvänä. Sieltä saa hyvät kikisit parhaimmassa tapuksessa jos hyvin käy saatat tsappaa ihtesi. ANNA VELKASI OLLA JA KERÄÄ SITÄ LISÄÄ ARMEIJA AIKANA SAATAT MENETTÄÄ KAIKEN MIKÄ ONKIN ARMEIJAN TARKOITUS MUTTAA MEE POJU NAIMISIIN ARMEIJAN KANSSA NIIN SE PELASTAA SUT NIINKUIN ISÄMEIDÄN JOKU OLET TAIVAISSA.
- e
Hakeudu hoitoon. Ja edellinen myös....
- e
e kirjoitti:
Hakeudu hoitoon. Ja edellinen myös....
eiku sori, niinhän sä jo käytkin...
- kyllävainsaat
Kyllä mielenterveyssyistä voi saada vapautuksen. Sun tapauksessasi on aika painavia syitä saada vapautus. Joudut ikuiseen velkavankilaan intin takia... jos et saa mm. maksettua lainan lyhennöksiä ja et saa olla töissä. "Tee työtä jolla on tarkoitus" - mainoslause on aika huvittava Puolustusvoimilta. Paremmin menisi "Tee ilmaista työtä ja menetä rahasi".
Kyllä jos sulla on ahdistuskohtauksia yms. ja siihen vielä lääkitys, niin kyllä todellakin olet saamassa vapautuksen, kunhan vain menet sitä lääkäriltä pyytämään.- Daider
"Joudut ikuiseen velkavankilaan intin takia..."
Jos jo armeijaikäisenä on 50 tonnia velkaa, niin puoli vuotta armeijassa ei muuta tilannetta suuntaan tai toiseen.
Miksi viime aikoina on alkanut ilmaantua yhä enemmän ja enemmän näitä "Minua vaivaa X, saanko vapautuksen" viestejä, vaikka seuraaviin kutsuntoihin on vielä pitkä aika?
Mitä seuraavaksi? "Pakastin mummoni ja lensin tyttöystäväni luokse, mutta hänen mormoni-isänsä ei hyväksy meitä. Saanko vapautuksen?" - reservin jääkyri
Siis armeijahan nimenomaan haluaa mielisairaita riveihinsä. NE ON NIIN IHQUJA TAPPAJIA KU OVAT VALMIIKSI IHQUN HULLUI.INTTIIN VAAN ANNA VELKAA TULLA JA LAULA MÖRKÖ SE LÄHTI PIIRIIN HINTTANATANTTANATALLALLEI. TEE TYÖTÄ JOLLA ON TARKOITUS ELÄMÄLLÄSI EI OLE TARKOITUSTA MUTTA ARMEIJAN KÄYNNILLÄ ON. VELASSA ON KIVA ELÄÄ MINULTAKIN MENI KÄMPPÄ JA TYÖ ALTA INTIN TAKIA MUTTA KIITÄN JOKA PÄIVÄ SITÄ ETTÄ SUORITIN ASEPALVELUNI EIKÄ MINUSTA TYULLUT TAKKUTUKKA LESBIAN JUUSTOKORVA PIENIPILI HIJNTTIHANTTIHÖNTTIHUNTTI SUKKAHIKISIVARIA. IHANAA OLEN SENTÄÄN JÄÄKÄRI JA MIESSSSSS!!!!!!!!!!!ELÄMÄ ON IHANAA KUN ON ARMEIJA NYT TAKAN JA ELÄMÄ HYMYILEE. TEE SINÄKIN NIINKUJIN MINÄ TEIN NIIN PELASTUT JEESUS PELASTAA SINUTKIN KATUOJASTA JOS RUKOILET JA KÄYT ARMEIJAN.
- Daider
""Tee työtä jolla on tarkoitus""
Tuolla sloganilla houkutellan ihmisiä armeijaan töihin, ei asevelvollisuutta suorittamaan. - justjootaasnäitä
Daider kirjoitti:
Jos jo armeijaikäisenä on 50 tonnia velkaa, niin puoli vuotta armeijassa ei muuta tilannetta suuntaan tai toiseen.
Miksi viime aikoina on alkanut ilmaantua yhä enemmän ja enemmän näitä "Minua vaivaa X, saanko vapautuksen" viestejä, vaikka seuraaviin kutsuntoihin on vielä pitkä aika?
Mitä seuraavaksi? "Pakastin mummoni ja lensin tyttöystäväni luokse, mutta hänen mormoni-isänsä ei hyväksy meitä. Saanko vapautuksen?"No jos jollakin oikeasti on ahdistus ja paniikki kohtauksia,niin luuletko että hän olisi kyvykäs armeijan käymään? Hei haloo!? Jokasen oma asia pystyykö vaiko ei. Mut ei täs oo mitään pointtia riidellä joittenki mielipuolien kanssa että juupas eipäs. Että lopetetaan tähän, on sivistyksen taso nähty.
Lääkäri sen päättää. Turha tästä on enää kiihkoilla. - reservin ylikorpraali
justjootaasnäitä kirjoitti:
No jos jollakin oikeasti on ahdistus ja paniikki kohtauksia,niin luuletko että hän olisi kyvykäs armeijan käymään? Hei haloo!? Jokasen oma asia pystyykö vaiko ei. Mut ei täs oo mitään pointtia riidellä joittenki mielipuolien kanssa että juupas eipäs. Että lopetetaan tähän, on sivistyksen taso nähty.
Lääkäri sen päättää. Turha tästä on enää kiihkoilla.Ahdistus ja paniikkihäiriöt eivät ole este palvelukseen astumiselle vaan ne ovat posiitviisia ja iloisia asioita. JUMALAUTA AKaIKKiA SAATANA ARMEIJAA SIELLÄ KASVAA MIEHEKSI. JOKAISEN MIEHEN TULEE KÄYDÄ ARMEIJA VAIKKA JALAT OLISI POIKKI SE ON OSA SUOMALAISUUTTA JA SITÄ TULEE KUNNIOITTAA!! LÄÄKÄRI EI PÄÄTÄ MITÄÄN NIIN KAUAN KUIN MINUSSA HENKI PIHISEE NIIN JOKAISEN MIEHEN ON SUORITETTAVA ARMEIJA SE ON VELVOLLISUUS. ONKO SE NIIN VAIKEA TAJUTA ETTÄ ARMEIJASTA EI SAA KIELTÄYTYÄ. MIHIN TÄMÄ MAA OIKEIN ON MENOSSA KUN NÄITÄ PULLAMÖSSÖHIIREJÄ ELÄTETÄÄN TÄÄLLÄ MINUN VERORAHOILLANI. KAIKKI KETÄ EI ARMEIJAA KÄY TULISI LAITTAA SIPERIAAN JA AMPUA NISKALAUKAUS KAIKKI NAISET JEHOVAT JUUSTOMAKKARAKORVA SIVURIT TOTAALIT LAPSET HOMOT HEIKIT LIISAT RANTARUOTTALAISET NYT PERSKELES POJAT AR3MEIJAAN SIELLÄ TULEE MIEHISTÄ MIEHIÄ SIELÄ RUNKATAAN POIKAIN KANSSA KILPAA JA SISSIJUUSTOPÖLLYVÄÄ IHANASTI. TULEE VELKAA TYTTÖYSTÄVÄYT LÄHTEE SPERMAT LENTÄÄ HOUSUUN KAKKA VALUU LAHKEESTA KUN ÄIPPÄÄ ON IKÄVÄ. sellasta on elä,mäö mitäs läksit. TAPAN KAIKKI KETKÄ EIVÄT ARMEIJAA SUORITA MULLE VOI ILMOITTAUTUA. MÄ OON SUOMEN KOVIN JÄTKÄ RESERVIN YLIKORPPAALI MUN KANS A EI LEIKITÄ TOTAALITANTTUSET SIVARISINTTUSET. MÄ OON KÄYNYT INTIN PANEN MUIJII VEDÄN VIINAA JA PUHUN PASKAA OON VÄKIVALTANEN JA kumarran SU9OMEN LIPULLE. VITTU MÄ OON MIES te ette oo mitään muuta ku sinttipaskiaisia valtameressä ja jos joku euroopalainne räkätissiposki tulee mulle sanomaan etei oo suomen armeijaa käyny vedöänm sitä turpaan rullatitreijaa ja räkäpallot lentää.
- reservin alokas sivarinen
Daider kirjoitti:
Mitä seuraavaksi? "Pakastin mummoni ja lensin tyttöystäväni luokse, mutta hänen mormoni-isänsä ei hyväksy meitä. Saanko vapautuksen?"Mä oon sun fani rakastan sun kaltaisia ihannan sympaattisia helliä persoonallisia miehiä. TOIVOTTAVASTI OOT HOMO NIINKUN MÄKIN OON MEENNÄÄNKÖ NAIMISIIN. PUSIPSUSIS HUPSU. OON AINA SANONU ET IHAN SAMA ONKO VELKAA 2 MILJOONAA VAI KOLME MILJOONA PITÄÄ BVAAN LAULAA ET TÄTI MONICA KUN TÄTI MENEE TORILLE ON KALU KOVANA. EIKÖ OOKKIN FANTSUN KIVAA KU SUOMIFINLANDPERKELE JA ARMEIJA O NSUOMALAISUUTTA RAKASTAN TÄTÄ KAIKKEA. RAKASTAN SITÄ ETTTÄ SIVAREITA JA HUIJAREITA ARMEIJAN VÄLTTELIJÖITÄ VIHATAAN. ANNA VIHJEITÄ MITEN VOI VIHATA VIELÄ ENEMMÄN IHMISIÄ JA SAAADA HEILLE TOSI TUKALA OLO SE ON HAUSKAA KUN IHMISELLÄ ON VAIKEETA. IHMISTÄ EI SAA AUTTAA VAAN SITÄ TULEE HAUKKUA LISÄÄ ETTÄ SE MURTUU NIINHÄN ARMEIJASSAKIN OPETETAAN. MINÄ ELÄNM ARMEIJAN OPPIEN MUKAAN. OLEN MMM. OPPINUT RUNKKAAMAAN PEITON ALLA JA RUISKASEMAAN KÄTÖSEENI. SE ON KAIKKEIN PARAS TAITO MITÄ ARMEIAJSSA OPPII. OPPIMIS MYÖS PIERAISEMAAN HILJAA JA HAJUTTOMASTI ETTEI MUUT HIKISET TUPAHOMOKAVERINI KUULE SITÄ VOI NIITÄ POIKIA NYT KUN AJATTELEEKIN NIIN PANETTAA VIETÄVÄSTI.
- totta??
Daider kirjoitti:
""Tee työtä jolla on tarkoitus""
Tuolla sloganilla houkutellan ihmisiä armeijaan töihin, ei asevelvollisuutta suorittamaan.Voi vittu eipäs tuotakaan tajuttu, onnex tääl on tollasii fiksui jätkii niinQ sä jotka osaa kertoo miten asiat oikeesti on!
- Daider
justjootaasnäitä kirjoitti:
No jos jollakin oikeasti on ahdistus ja paniikki kohtauksia,niin luuletko että hän olisi kyvykäs armeijan käymään? Hei haloo!? Jokasen oma asia pystyykö vaiko ei. Mut ei täs oo mitään pointtia riidellä joittenki mielipuolien kanssa että juupas eipäs. Että lopetetaan tähän, on sivistyksen taso nähty.
Lääkäri sen päättää. Turha tästä on enää kiihkoilla.En väittänytkään että hänen pitäisi mennä armeijaan, jos ei pää kestä niin ei pää kestä. Kunhan sanoin että se on oma vika jos on tehnyt 50 tonnia velkaa jo noin nuorena.
- Daider
totta?? kirjoitti:
Voi vittu eipäs tuotakaan tajuttu, onnex tääl on tollasii fiksui jätkii niinQ sä jotka osaa kertoo miten asiat oikeesti on!
Ei kestä kiitellä.
- systeeminvastustaja
reservin ylikorpraali kirjoitti:
Ahdistus ja paniikkihäiriöt eivät ole este palvelukseen astumiselle vaan ne ovat posiitviisia ja iloisia asioita. JUMALAUTA AKaIKKiA SAATANA ARMEIJAA SIELLÄ KASVAA MIEHEKSI. JOKAISEN MIEHEN TULEE KÄYDÄ ARMEIJA VAIKKA JALAT OLISI POIKKI SE ON OSA SUOMALAISUUTTA JA SITÄ TULEE KUNNIOITTAA!! LÄÄKÄRI EI PÄÄTÄ MITÄÄN NIIN KAUAN KUIN MINUSSA HENKI PIHISEE NIIN JOKAISEN MIEHEN ON SUORITETTAVA ARMEIJA SE ON VELVOLLISUUS. ONKO SE NIIN VAIKEA TAJUTA ETTÄ ARMEIJASTA EI SAA KIELTÄYTYÄ. MIHIN TÄMÄ MAA OIKEIN ON MENOSSA KUN NÄITÄ PULLAMÖSSÖHIIREJÄ ELÄTETÄÄN TÄÄLLÄ MINUN VERORAHOILLANI. KAIKKI KETÄ EI ARMEIJAA KÄY TULISI LAITTAA SIPERIAAN JA AMPUA NISKALAUKAUS KAIKKI NAISET JEHOVAT JUUSTOMAKKARAKORVA SIVURIT TOTAALIT LAPSET HOMOT HEIKIT LIISAT RANTARUOTTALAISET NYT PERSKELES POJAT AR3MEIJAAN SIELLÄ TULEE MIEHISTÄ MIEHIÄ SIELÄ RUNKATAAN POIKAIN KANSSA KILPAA JA SISSIJUUSTOPÖLLYVÄÄ IHANASTI. TULEE VELKAA TYTTÖYSTÄVÄYT LÄHTEE SPERMAT LENTÄÄ HOUSUUN KAKKA VALUU LAHKEESTA KUN ÄIPPÄÄ ON IKÄVÄ. sellasta on elä,mäö mitäs läksit. TAPAN KAIKKI KETKÄ EIVÄT ARMEIJAA SUORITA MULLE VOI ILMOITTAUTUA. MÄ OON SUOMEN KOVIN JÄTKÄ RESERVIN YLIKORPPAALI MUN KANS A EI LEIKITÄ TOTAALITANTTUSET SIVARISINTTUSET. MÄ OON KÄYNYT INTIN PANEN MUIJII VEDÄN VIINAA JA PUHUN PASKAA OON VÄKIVALTANEN JA kumarran SU9OMEN LIPULLE. VITTU MÄ OON MIES te ette oo mitään muuta ku sinttipaskiaisia valtameressä ja jos joku euroopalainne räkätissiposki tulee mulle sanomaan etei oo suomen armeijaa käyny vedöänm sitä turpaan rullatitreijaa ja räkäpallot lentää.
olet häpeäksi suomen kansalle!! Natzi valtio, sinä todistit sen.
- sanaton12
reservin ylikorpraali kirjoitti:
Ahdistus ja paniikkihäiriöt eivät ole este palvelukseen astumiselle vaan ne ovat posiitviisia ja iloisia asioita. JUMALAUTA AKaIKKiA SAATANA ARMEIJAA SIELLÄ KASVAA MIEHEKSI. JOKAISEN MIEHEN TULEE KÄYDÄ ARMEIJA VAIKKA JALAT OLISI POIKKI SE ON OSA SUOMALAISUUTTA JA SITÄ TULEE KUNNIOITTAA!! LÄÄKÄRI EI PÄÄTÄ MITÄÄN NIIN KAUAN KUIN MINUSSA HENKI PIHISEE NIIN JOKAISEN MIEHEN ON SUORITETTAVA ARMEIJA SE ON VELVOLLISUUS. ONKO SE NIIN VAIKEA TAJUTA ETTÄ ARMEIJASTA EI SAA KIELTÄYTYÄ. MIHIN TÄMÄ MAA OIKEIN ON MENOSSA KUN NÄITÄ PULLAMÖSSÖHIIREJÄ ELÄTETÄÄN TÄÄLLÄ MINUN VERORAHOILLANI. KAIKKI KETÄ EI ARMEIJAA KÄY TULISI LAITTAA SIPERIAAN JA AMPUA NISKALAUKAUS KAIKKI NAISET JEHOVAT JUUSTOMAKKARAKORVA SIVURIT TOTAALIT LAPSET HOMOT HEIKIT LIISAT RANTARUOTTALAISET NYT PERSKELES POJAT AR3MEIJAAN SIELLÄ TULEE MIEHISTÄ MIEHIÄ SIELÄ RUNKATAAN POIKAIN KANSSA KILPAA JA SISSIJUUSTOPÖLLYVÄÄ IHANASTI. TULEE VELKAA TYTTÖYSTÄVÄYT LÄHTEE SPERMAT LENTÄÄ HOUSUUN KAKKA VALUU LAHKEESTA KUN ÄIPPÄÄ ON IKÄVÄ. sellasta on elä,mäö mitäs läksit. TAPAN KAIKKI KETKÄ EIVÄT ARMEIJAA SUORITA MULLE VOI ILMOITTAUTUA. MÄ OON SUOMEN KOVIN JÄTKÄ RESERVIN YLIKORPPAALI MUN KANS A EI LEIKITÄ TOTAALITANTTUSET SIVARISINTTUSET. MÄ OON KÄYNYT INTIN PANEN MUIJII VEDÄN VIINAA JA PUHUN PASKAA OON VÄKIVALTANEN JA kumarran SU9OMEN LIPULLE. VITTU MÄ OON MIES te ette oo mitään muuta ku sinttipaskiaisia valtameressä ja jos joku euroopalainne räkätissiposki tulee mulle sanomaan etei oo suomen armeijaa käyny vedöänm sitä turpaan rullatitreijaa ja räkäpallot lentää.
Kyllä hävettää tuttavani isoisän puolesta, joka taisteli Talin–Ihantalan taistelussa.. Olen sanaton... Menkää itseenne ja hävetkää!!
- pöllinparkkaaja
Saan koska olen tällä välillä ampunu yhdeltä ihmiseltä haiman vialliseksi ja siitäkin on velkaa. Vai luetaanko tuo muka tosissaan hyväksi puoleksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 121769