Tää biisi on....

21

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi soi yks aamu lenkillä koko ajan...että osaa ärsyttää sellanen:( vaiks ois hyväkin biisi niin liika on liikaa...

• onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))

• BBrunetti kirjoitti:

onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))

huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)

• iinamari kirjoitti:

huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)

kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))

• BBrunetti kirjoitti:

kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))

ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)

• iinamari kirjoitti:

ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)

wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))

sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)

• iinamari kirjoitti:

sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)

noh ehkee ne ei hypi...huulaiset...=;0))))

• aliisa

tuohon biisiin liittyy todella mukavia muistoja...ja ne tulvahti mieleen tossa kuunnellessani... ;O)

• biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....

jää soimaan päähän...;O))

• aliisa kirjoitti:

jää soimaan päähän...;O))

monista mikkä jää soimaan....=;0))))

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

monista mikkä jää soimaan....=;0))))

biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))

• aliisa kirjoitti:

biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))

pitääki mennä ettii....=;0))))

• aliisa kirjoitti:

mut löysin mää päivin....=;0)))))))

http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

mut löysin mää päivin....=;0)))))))

http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4

voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)

• aliisa kirjoitti:

voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)

eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....

kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))

• aliisa
        aliisa kirjoitti:

kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))

sähän OLET nuori...kurkkasin galleriaasi ...;O)))

• aliisa kirjoitti:

kolmeykkönen...kolmeykkönen...takana on luja putki rilluvuosien...." heh.....=;0))))

• Olikos toi muuten joku kompakysymys...? En mä ainaskaan mihinkään renttuihin rakastu. ;D

Tää on taas soinu mun päässä koko päivän, höperöks tulen kohtaaaa.

http://www.youtube.com/watch?v=kO7IFz79FJo

No... Ei se mitään...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2159
    2. 121
      1455
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      335
      1258
    4. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1190
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      65
      1175
    6. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1171
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1149
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1099
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      967
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      98
      965
    Aihe