soinnu miun nuppendaalissa koko hela daaagen......laitan teijän kiusaks kans....=:0)))
http://www.youtube.com/watch?v=8DljXDLX5JA
Tää biisi on....
21
703
Vastaukset
toi soi yks aamu lenkillä koko ajan...että osaa ärsyttää sellanen:( vaiks ois hyväkin biisi niin liika on liikaa...
onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))
BBrunetti kirjoitti:
onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))
huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)
iinamari kirjoitti:
huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)
kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))
BBrunetti kirjoitti:
kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))
ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)
iinamari kirjoitti:
ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)
wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))
sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)
iinamari kirjoitti:
sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)
noh ehkee ne ei hypi...huulaiset...=;0))))
- aliisa
tuohon biisiin liittyy todella mukavia muistoja...ja ne tulvahti mieleen tossa kuunnellessani... ;O)
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....
jää soimaan päähän...;O))
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
monista mikkä jää soimaan....=;0))))
biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))
aliisa kirjoitti:
biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))
pitääki mennä ettii....=;0))))
aliisa kirjoitti:
mut löysin mää päivin....=;0)))))))
http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
mut löysin mää päivin....=;0)))))))
http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)
aliisa kirjoitti:
voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)
eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....
kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))
- aliisa
aliisa kirjoitti:
kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))
sähän OLET nuori...kurkkasin galleriaasi ...;O)))
aliisa kirjoitti:
kolmeykkönen...kolmeykkönen...takana on luja putki rilluvuosien...." heh.....=;0))))
Olikos toi muuten joku kompakysymys...? En mä ainaskaan mihinkään renttuihin rakastu. ;D
Tää on taas soinu mun päässä koko päivän, höperöks tulen kohtaaaa.
http://www.youtube.com/watch?v=kO7IFz79FJo
No... Ei se mitään...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663