Tää biisi on....

21

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi soi yks aamu lenkillä koko ajan...että osaa ärsyttää sellanen:( vaiks ois hyväkin biisi niin liika on liikaa...

• onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))

• BBrunetti kirjoitti:

onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))

huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)

• iinamari kirjoitti:

huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)

kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))

• BBrunetti kirjoitti:

kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))

ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)

• iinamari kirjoitti:

ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)

wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))

sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)

• iinamari kirjoitti:

sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)

noh ehkee ne ei hypi...huulaiset...=;0))))

• aliisa

tuohon biisiin liittyy todella mukavia muistoja...ja ne tulvahti mieleen tossa kuunnellessani... ;O)

• biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....

jää soimaan päähän...;O))

• aliisa kirjoitti:

jää soimaan päähän...;O))

monista mikkä jää soimaan....=;0))))

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

monista mikkä jää soimaan....=;0))))

biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))

• aliisa kirjoitti:

biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))

pitääki mennä ettii....=;0))))

• aliisa kirjoitti:

mut löysin mää päivin....=;0)))))))

http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

mut löysin mää päivin....=;0)))))))

http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4

voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)

• aliisa kirjoitti:

voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)

eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....

kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))

• aliisa
        aliisa kirjoitti:

kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))

sähän OLET nuori...kurkkasin galleriaasi ...;O)))

• aliisa kirjoitti:

kolmeykkönen...kolmeykkönen...takana on luja putki rilluvuosien...." heh.....=;0))))

• Olikos toi muuten joku kompakysymys...? En mä ainaskaan mihinkään renttuihin rakastu. ;D

Tää on taas soinu mun päässä koko päivän, höperöks tulen kohtaaaa.

http://www.youtube.com/watch?v=kO7IFz79FJo

No... Ei se mitään...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      24
      4525
    2. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      103
      3137
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      206
      2974
    4. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      54
      2570
    5. 80
      1358
    6. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      80
      1121
    7. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      26
      1060
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      144
      1002
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      53
      852
    10. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      118
      851
    Aihe