soinnu miun nuppendaalissa koko hela daaagen......laitan teijän kiusaks kans....=:0)))
http://www.youtube.com/watch?v=8DljXDLX5JA
Tää biisi on....
21
761
Vastaukset
toi soi yks aamu lenkillä koko ajan...että osaa ärsyttää sellanen:( vaiks ois hyväkin biisi niin liika on liikaa...
onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))
BBrunetti kirjoitti:
onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))
huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)
iinamari kirjoitti:
huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)
kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))
BBrunetti kirjoitti:
kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))
ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)
iinamari kirjoitti:
ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)
wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))
sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)
iinamari kirjoitti:
sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)
noh ehkee ne ei hypi...huulaiset...=;0))))
- aliisa
tuohon biisiin liittyy todella mukavia muistoja...ja ne tulvahti mieleen tossa kuunnellessani... ;O)
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....
jää soimaan päähän...;O))
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
monista mikkä jää soimaan....=;0))))
biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))
aliisa kirjoitti:
biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))
pitääki mennä ettii....=;0))))
aliisa kirjoitti:
biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))
mut löysin mää päivin....=;0)))))))
http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
mut löysin mää päivin....=;0)))))))
http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)
aliisa kirjoitti:
voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)
eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....
kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))
- aliisa
aliisa kirjoitti:
kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))
sähän OLET nuori...kurkkasin galleriaasi ...;O)))
aliisa kirjoitti:
kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))
kolmeykkönen...kolmeykkönen...takana on luja putki rilluvuosien...." heh.....=;0))))
Olikos toi muuten joku kompakysymys...? En mä ainaskaan mihinkään renttuihin rakastu. ;D
Tää on taas soinu mun päässä koko päivän, höperöks tulen kohtaaaa.
http://www.youtube.com/watch?v=kO7IFz79FJo
No... Ei se mitään...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
