Tää biisi on....

21

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi soi yks aamu lenkillä koko ajan...että osaa ärsyttää sellanen:( vaiks ois hyväkin biisi niin liika on liikaa...

      • onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))


      • BBrunetti kirjoitti:

        onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))

        huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)


      • iinamari kirjoitti:

        huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)

        kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))

        ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)


      • iinamari kirjoitti:

        ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)

        wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))

        sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)


      • iinamari kirjoitti:

        sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)

        noh ehkee ne ei hypi...huulaiset...=;0))))


    • aliisa

      tuohon biisiin liittyy todella mukavia muistoja...ja ne tulvahti mieleen tossa kuunnellessani... ;O)

      • biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....


      • aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

        biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....

        jää soimaan päähän...;O))


      • aliisa kirjoitti:

        jää soimaan päähän...;O))

        monista mikkä jää soimaan....=;0))))


      • aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

        monista mikkä jää soimaan....=;0))))

        biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))


      • aliisa kirjoitti:

        biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))

        pitääki mennä ettii....=;0))))


      • BBrunetti
        aliisa kirjoitti:

        biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))

        mut löysin mää päivin....=;0)))))))


        http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4


      • aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

        mut löysin mää päivin....=;0)))))))


        http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4

        voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)


      • aliisa kirjoitti:

        voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)

        eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....


      • aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

        eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....

        kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))


      • aliisa
        aliisa kirjoitti:

        kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))

        sähän OLET nuori...kurkkasin galleriaasi ...;O)))


      • aliisa kirjoitti:

        kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))

        kolmeykkönen...kolmeykkönen...takana on luja putki rilluvuosien...." heh.....=;0))))


    • Olikos toi muuten joku kompakysymys...? En mä ainaskaan mihinkään renttuihin rakastu. ;D

      Tää on taas soinu mun päässä koko päivän, höperöks tulen kohtaaaa.

      http://www.youtube.com/watch?v=kO7IFz79FJo

      No... Ei se mitään...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe