Naispappi&kumppanit

Terveisii yövuorosta

Ähkyvä ja hermoileva ja äksyilevä naispappi vaikuttaa oudolta.
ja kun muka viellä terapiaakin tarjoaa.
Onneksi huomasi muka itse myös sitä tarvitsevansa.
Ihminen se on vain pappikin, mutta jotenkin vain
tuollainen räväkän puoleinen tuntuu kummalta.
Luotolaskaa kun katsoo, siinä hengästyy jo katsojakin.
Joutuukohan Karin lataamoon rauhoittumaan?
Ja onkohan olemassa oikeasti niin yksoikoisia ihmisiä kuin Onni Partanen?
Olisikohan jotkut roolit hieman liian karrikoituja?
Maurin Tuijan mielistely myös hiukan ällöttää.
Tuuli on söpö, mutta puhuu kummalla nuotilla,
kuin runoa lausuisi.
Myös Laura (Pertin ja Eevan tytär) puhuu kummasti,
kuin peruna suussa.
Onko Jarkko alkanut käymään salaa solariumissa,
yhdessä jaksossa sellainen päivetys että!
Sopi hyvin pojalle, muttei yhtäkkiä sarjaan ja
keskellä talvea.

5

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yövuoroon menossa

      Melkein toivoisinkin että Karinin hössöroolilla olis joku lataamon tarve selityksenä, sillä jos nykyinen rooli on tehty vaan että saatais säpinää sarjaan, se tuntuu huonolta käsikirjoitukselta ja katsojan aliarvioimiselta.

      Saapi näkyä mikä Tuijasta oikein kehitellään. Olen pitänyt positiivisena että sarjassa on uskallettu pitää mukana kirkko ja suomalainen kristillinen kulttuuri. (Suomessa pakataan olemaan sillai rähmällään muun uskoisten edessä, että hylätään oma kulttuuri, ettei vaan muut tykkää pahaa - ei kai sitä omaansa tarvi hävetä, vaikka toisia kunnioittaa. Ei mulle ainakaan vaihto-oppilaana jenkeissää tullut mieleen vaatia niitä lopettamaan joka aamuinen kunnianteko lipun edessä vaikken mä niin ajattele).
      Mutta kokonaisuutena mä kyllä tykkään, että Kotikadun juoni on mennyt viime aikoina huonommaksi.

      • se Karin

        vietiin psykiatriseen sairaalaan. Ajeli vain ympäri liikenneympyrää!


      • puolipäiväinen

        Ihan samaa mielt, "yövuoroon menossa". Ja hienoa, kun tämä antaa kirkosta sellaisen arkipäivän turvapaikan kuvan. Ja ne ketkä ei tykkää tästä sarjasta, voi vaihtaa kanavaa.
        Pidän Kotikadusta, mutta pienenä miinuksena olen havainnut käsikirjoittajien vimman tehdä Ninnistä liian pikkutyttö, oli aikuisempi ennen. Siitä huolimatta pidän hänestä... ja Jannestakin...


    • Uh uh uh

      Tämä kröhivä pappia esittävä näyttelijä on laitettava pois että edes alkeellisesti viitsisi katsoa koko sarjaa. Liian paljon sitä paitsi venytään siinä seurakuntamiljöössä. Siis kuinka monella on jatkuvasti tekemistä jonkun papin ja suntion kanssa??? Kysyn vaan. Uskottavuusongelma on Kotikadun suurin ongelma.

      • on jo

        lopetuksen tarpeessa. Niin ohueksi sen anti on mennyt. Tekemällä tehty paistaa läpi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1874
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe