Järjestääkö Nurmijärvellä mikään taho ruoka-avustuksia, eli löytyykö leipäjono jostain?
Ruoka-avustusta?
20
4591
Vastaukset
- diakoniatyöltä
ei varsinaista ruokaa saa, mutta tilanteen mukaan voi saada maksusitoumuksen ruokakauppaan josta saa sitten tällä tietyllä lapussa olevalla summalla käydä hakemassa ruokaa. Alkoholia ja tupakkaa ei saa ostaa.
- ffff445
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001795497.html
Sosiaalityöntekijä 3 089
Sosiaaliterapeutti 3 122
Sosiaalityöntekijä-lastenvalvoja 3 172
Erityissosiaalityöntekijä 3 303
Vastaava sosiaalityöntekijä 3 356
Johtava sosiaalityöntekijä 3 665
Sosiaalityön päällikkö 4 476
Sosiaalijohtaja 4 507
Sosiaalipalvelupäällikkö 4 547
Sosiaali- ja terveysjohtaja 5 830
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/439765-vantaa-vastaa-sosiaality...
– Kirjoituksessa mainittu 3200 euroa on sosiaalityötekijän peruspalkka, jonka päälle tulevat kokemuksesta riippuvat lisät, jolloin palkka nousee yli 3600 euroon, kaupunki toteaa toimittamassaan tiedotteessa.
- Minä vaan..
Ainakin muutama vuosi sitten työttömät saivat mennä seurakuntakeskukseen maanantaisin työttömien lounaalle, maksoi muistaakseni joku 2 euroa vai euron..ja sieltä jaettiin joskus leipää, jauhoja yms.
Käyhän työttömien tuvalla kysäisemässä, mikä nykyään on meininki..
Tsemppiä ja jaksamista sulle! - ruokakassi
Tietääkö kukaan nyky tilannetta?
Keskiviikkona näin keilahallin ohi kulkevilla ihmisllä ruokakasseja. Mistään ei tunnu löytyvän tietoa olisiko apua tarjolla. - porvari katainen
maanatai keskiviikko ja perjantai helluntalaiset jakaa kasseja siel keilahallin takana kello 10 alkaen. maanantaisin on vielä hartauskin kaupan päälle.
- kwjs
Luulisi tuota jaettavaa riittävän. Meinaan on muutama kauppa jatkuvasti hyllyt täynnä seuraavana parina päivänä päivämäärä loppumassa olevia ruokia. ja takuulla niitä ei saa myydyksi parissa päivässä. Eikö silloin olisi hyvä laittaa ne jakoon niitä kipeästi tarvitseville. ? Kysymys siitten .kuka niitä kävisi kyselemässä ja laittaisi jakoon.
- ----------
ei kun ne linkastaan roskikseen joka on lukkojen takana.
- Orwell
Ruoka-apua saa Nurmijärven alueella Klaukkalan työväentalolta Tiistaisin. Helluntalaiset eivät enää järjestä Nurmijärvellä ruuan jakoa.
- leipää, kaikkikelpaa
vaikea uskoa, että helluntalaiset lopettaisivat avustuksen kokonaan? Monelle apu on todellakin välttämätön ja tullaan kimppakyydeillä pitkienkin matkojen päästä.
- Sivustaseurannut
Tämä toimii vieläkin tiistaisin:
Ruoka-apua saa Nurmijärven alueella Klaukkalan työväentalolta Tiistaisin. - Pilipaliukko
Kirkonkylällä keilahallin takana oleva Helluntai seurakunta jakaa nykyisin perjantaisin klo 10. Henkkareita ei ole kyselty. Klaukkalasta en tiedä, mutta tietääkseni siellä myös jaetaan ruokaa.
- normaaliveronmaksaja
Matuaikana ts. nykyään normaalin valkoihoisen on työlästä saada maksusitoumuksia kun ei enää meinaa saada lääkäriaikaakaan alle kahden viikon. Tämä on sitä vasemmiston ja vihreiden ja demarien unelmaa.
- Anonyymi
Vanha viestiketju mutta jos joku vielä lukee niin mikä tilanne Klaukkalassa tänä päivänä? Ei mistään tunnu saavan tietoa silloin kun tarvitsisi 😥
- Anonyymi
Mikä on tilanne ruoka-avusta Klaukkalassa syksyllä 2022 ja talvella 2023 mistään ei tunnu saavan tietoa, .ps. myös työssäkäyvät tarvitsevat niitä avustus kasseja..kaikilla ei ole sitä 3tonnin liksaa...
- Anonyymi
Mikä olisi mahdollinen aika ja päivä avustukselle
- Anonyymi
Helluntaiseurakunnassa on ruokajako tiistaisin klo 10 (Kiikkaistenkuja 21). Toivottavasti tästä on sulle apua!
https://www.nurmijarvenhelluntaisrk.fi/
Tällaisen löysin myös, tiedot ovat vuoden alkupuolelta:
Helluntaiseurakunta: Klaukkalan työväentalo (Kiikkaistenkuja 21, Klaukkala) ti klo 10 ja Nurmijärven Kirkonkylän rukoushuone (Sepäntie 3) pe klo 10.
Rajamäen kyläyhdistys: Rajamäen Kylätalo (Terveystie 1, Rajamäki) ma, ke ja pe klo 9.
Nurmijärven seurakunta: Keittolounas Nurmijärven seurakuntakeskuksella (Kirstaantie 5-7, Kirkonkylä) ma klo 12-13, Klaukkalan kirkolla (Ylitilantie 6, Klaukkala) ke klo 12-13 sekä Rajamäellä Artturi-salissa (Patruunantie 1, Rajamäki) to klo 12-13. Lounastarjoilusta peritään pieni maksu, korona-aikana take away -keitto ilmaiseksi.
- Anonyymi
Tähän kuntaa ei muuta niitä henkilöitä jotka tarvitsevat ruoka avustusta. Tarpeeseen voi sossusta hakea rahaa .
- Anonyymi
Mene töihin niin et tarvitse olla yhteiskunnan kela elätti.Ruoka on Nurmijärvellä aina hankittu työtä tekemällä.
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
- Anonyymi
Nurmijärvellä mennään työhön ja sillä ostetaan ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559