Jos mietit vielä mitä äidille ostaisi lahjaksi on netissä aivan ihastuttava korujen verkkokauppa sivusto, johon kannattaa tutustua. Itse jäin heti koukkuun. www.matleena.com
Ihastuttavat lahjat Äidille
4
5610
Vastaukset
- Marres
Toinen mikä tuli mieleen on siivouspalvelulta ostettava siivouksen lahjakortti. Kotityöt on kuitenkin asia mistä äiti ei saa koskaan kiitosta...
- vain yksi päivä vuodessa
Mikset siivoa itse, se olisi kaikkein kivointa?
Tosin itse en voi omaa kehoitustani kylläkään tehdä, koska olen nyt saikulla selkäni vuoksi, mutta muuten.
Aineettomat lahjat, on hyvä vaihtoehto tavarapaljoudelle.
Mun äiti ei oikein koskaan tykännyt mistään, ei edes teeskennellyt pitävänsä kun olin pieni.
Eikä se kyllä tykkää vieläkään mistään, vaikka me mukuloiden kanssa jotain ostetaan.
Niinpä, kun kumminkin pitää jotain viedä, niin joka ikinen vuosi menee suuri kukkalaitos.
Amppeli ehkä kesäksi parvekkeelle.
Kukka on siitä hyvä, jos ei se lahjan saaja miellytä, onhan siitä helppo päästä eroon kun ei kastele.
Sanoo vaan ettei menestynyt.
Kaikille äideille sanoisinkin että olkaa onnellisia jos käy vieraita ja jos ne pienet naperotkin jotain askartelee, olkaa onnellisia siitä.
Lapsi muistaa vielä vuosikymmenien päähän äidin tai mummin nyrpistyksen.
Itselle paras äitienpäivälahja on lasten halit, koska on jäänyt paha halipula pienenä.
ps. mutta tuolla antamassai osoitteessa käyn, kiitos vinkistä. :) - loghouselover
vain yksi päivä vuodessa kirjoitti:
Mikset siivoa itse, se olisi kaikkein kivointa?
Tosin itse en voi omaa kehoitustani kylläkään tehdä, koska olen nyt saikulla selkäni vuoksi, mutta muuten.
Aineettomat lahjat, on hyvä vaihtoehto tavarapaljoudelle.
Mun äiti ei oikein koskaan tykännyt mistään, ei edes teeskennellyt pitävänsä kun olin pieni.
Eikä se kyllä tykkää vieläkään mistään, vaikka me mukuloiden kanssa jotain ostetaan.
Niinpä, kun kumminkin pitää jotain viedä, niin joka ikinen vuosi menee suuri kukkalaitos.
Amppeli ehkä kesäksi parvekkeelle.
Kukka on siitä hyvä, jos ei se lahjan saaja miellytä, onhan siitä helppo päästä eroon kun ei kastele.
Sanoo vaan ettei menestynyt.
Kaikille äideille sanoisinkin että olkaa onnellisia jos käy vieraita ja jos ne pienet naperotkin jotain askartelee, olkaa onnellisia siitä.
Lapsi muistaa vielä vuosikymmenien päähän äidin tai mummin nyrpistyksen.
Itselle paras äitienpäivälahja on lasten halit, koska on jäänyt paha halipula pienenä.
ps. mutta tuolla antamassai osoitteessa käyn, kiitos vinkistä. :)Löysin äidille hyvän lahjan, lahjakortin vain suomalaisia tuotteita myyvään verkkokauppaan DesignShopOutlettiin. Tällä hetkellä siellä on vielä ilmainen kotiinkuljetus kaikille äitienpäivälahjoille. Tartuin heti! Ts. tarttui muutakin mukaan, mm Zukalehuoviala sukkahousut, joissa on aivan ihana lintuprintti! Sopii hyvin kevääseen! Eli siis www.designshopoutlet.com.
- karin2010
Löysin täältä paljon erilaisia lahjaideoita äitienpäiväksi: www.mitalahjaksi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241