Ihastuttavat lahjat Äidille

Lelle67

Jos mietit vielä mitä äidille ostaisi lahjaksi on netissä aivan ihastuttava korujen verkkokauppa sivusto, johon kannattaa tutustua. Itse jäin heti koukkuun. www.matleena.com

4

5608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marres

      Toinen mikä tuli mieleen on siivouspalvelulta ostettava siivouksen lahjakortti. Kotityöt on kuitenkin asia mistä äiti ei saa koskaan kiitosta...

      • vain yksi päivä vuodessa

        Mikset siivoa itse, se olisi kaikkein kivointa?
        Tosin itse en voi omaa kehoitustani kylläkään tehdä, koska olen nyt saikulla selkäni vuoksi, mutta muuten.
        Aineettomat lahjat, on hyvä vaihtoehto tavarapaljoudelle.

        Mun äiti ei oikein koskaan tykännyt mistään, ei edes teeskennellyt pitävänsä kun olin pieni.
        Eikä se kyllä tykkää vieläkään mistään, vaikka me mukuloiden kanssa jotain ostetaan.

        Niinpä, kun kumminkin pitää jotain viedä, niin joka ikinen vuosi menee suuri kukkalaitos.
        Amppeli ehkä kesäksi parvekkeelle.
        Kukka on siitä hyvä, jos ei se lahjan saaja miellytä, onhan siitä helppo päästä eroon kun ei kastele.
        Sanoo vaan ettei menestynyt.

        Kaikille äideille sanoisinkin että olkaa onnellisia jos käy vieraita ja jos ne pienet naperotkin jotain askartelee, olkaa onnellisia siitä.
        Lapsi muistaa vielä vuosikymmenien päähän äidin tai mummin nyrpistyksen.

        Itselle paras äitienpäivälahja on lasten halit, koska on jäänyt paha halipula pienenä.


        ps. mutta tuolla antamassai osoitteessa käyn, kiitos vinkistä. :)


      • loghouselover
        vain yksi päivä vuodessa kirjoitti:

        Mikset siivoa itse, se olisi kaikkein kivointa?
        Tosin itse en voi omaa kehoitustani kylläkään tehdä, koska olen nyt saikulla selkäni vuoksi, mutta muuten.
        Aineettomat lahjat, on hyvä vaihtoehto tavarapaljoudelle.

        Mun äiti ei oikein koskaan tykännyt mistään, ei edes teeskennellyt pitävänsä kun olin pieni.
        Eikä se kyllä tykkää vieläkään mistään, vaikka me mukuloiden kanssa jotain ostetaan.

        Niinpä, kun kumminkin pitää jotain viedä, niin joka ikinen vuosi menee suuri kukkalaitos.
        Amppeli ehkä kesäksi parvekkeelle.
        Kukka on siitä hyvä, jos ei se lahjan saaja miellytä, onhan siitä helppo päästä eroon kun ei kastele.
        Sanoo vaan ettei menestynyt.

        Kaikille äideille sanoisinkin että olkaa onnellisia jos käy vieraita ja jos ne pienet naperotkin jotain askartelee, olkaa onnellisia siitä.
        Lapsi muistaa vielä vuosikymmenien päähän äidin tai mummin nyrpistyksen.

        Itselle paras äitienpäivälahja on lasten halit, koska on jäänyt paha halipula pienenä.


        ps. mutta tuolla antamassai osoitteessa käyn, kiitos vinkistä. :)

        Löysin äidille hyvän lahjan, lahjakortin vain suomalaisia tuotteita myyvään verkkokauppaan DesignShopOutlettiin. Tällä hetkellä siellä on vielä ilmainen kotiinkuljetus kaikille äitienpäivälahjoille. Tartuin heti! Ts. tarttui muutakin mukaan, mm Zukalehuoviala sukkahousut, joissa on aivan ihana lintuprintti! Sopii hyvin kevääseen! Eli siis www.designshopoutlet.com.


    • karin2010

      Löysin täältä paljon erilaisia lahjaideoita äitienpäiväksi: www.mitalahjaksi.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe