Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

päiväkirjani:

blondi-72hki

Maanataina oli kiva palata töihin vaikka tuntuikin kehossa edelleen viime viikon sairastelut mutta tänään tiistaina oli jo sitten mukavampi fiilis joten kävin verta luovuttamassa ja äitillä kahvilla,tosian siellä ei oltu kauan kun äiti on ollut pari päivää kipeenä.

20

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      ostin isommalle koiralle kuonopannan ja hyvä ostos muuten,olen erittäin tyytyväinen sillä se toimii;>

      Piti tehdä heti koekäyttö enkä kadu,jonka jälkeen vein pienemmän koiran lenkille.

      • blondi-72hki

        käytiinhän me vielä kaveripariskunnalla kaffella tos aika lähel.
        Emmentaali vaivaa;/


    • blondi-72hki

      tullut töihin,soitti siskoni kamalassa kännissä ja muistutti että on sen synttärit..,juup ihan ku en ois ehtiny onnitella sitä päivälläkin..

      Tänään heti töiden jälkeen söin,join kaffetta ja vein koiran ulos.Kohta vien pienemmän haukun lenkille,teen lapsille ruokaa ja käyn suihkussa.

      Ai niin ja autettava vanhinta likkaa pakkaamaan kun se ja yli 40 muuta lähtee huomenna vuorokauden kestävälle eräretkelle,patikoivat 15km.

      Keskiviikkona oli 12v tytön taidekerho.
      Futisharkoista likka pitää taukoa koska molemmissa polvissa pahat rasitusvammat.

      • blondi-72hki

        eilen kahvinkeittimeni joten nyt lähdemme äitin luo kahville;> Soitin äitille ja kysyin että voitaisko tulla ja oon kuulemma mämmikoura että kiitos äiteelle hih;O>
        Vanhin pimu lähtee tänään sinne vaellusreissulle.Toivottavasti menee hyvin.Soitin ja toivotin hyvää reissua vaikka eilen sanoinkin samaa mutta samalla hänen kavereilleen lähetin terveiset koska hekin aina tyttäreni välityksellä miulle terkut lähettävät,kivoja tyttöjä;)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        eilen kahvinkeittimeni joten nyt lähdemme äitin luo kahville;> Soitin äitille ja kysyin että voitaisko tulla ja oon kuulemma mämmikoura että kiitos äiteelle hih;O>
        Vanhin pimu lähtee tänään sinne vaellusreissulle.Toivottavasti menee hyvin.Soitin ja toivotin hyvää reissua vaikka eilen sanoinkin samaa mutta samalla hänen kavereilleen lähetin terveiset koska hekin aina tyttäreni välityksellä miulle terkut lähettävät,kivoja tyttöjä;)

        perjantaina 12v likalle serkkunsa kaveriksi ja 9v tytölle tuli myös yöksi kaveri.
        Käytiin ukon 87v mummilla ja lainattiin kahvinkeitin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        perjantaina 12v likalle serkkunsa kaveriksi ja 9v tytölle tuli myös yöksi kaveri.
        Käytiin ukon 87v mummilla ja lainattiin kahvinkeitin.

        ystäväm sen kanssa kapakkaan ja mietin koska tai mutta koska olen rahaton...
        12v likka meni serkulleen ja ehkä jos luvann annan tulee meille ensikin yöksi 9v kaveri..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        ystäväm sen kanssa kapakkaan ja mietin koska tai mutta koska olen rahaton...
        12v likka meni serkulleen ja ehkä jos luvann annan tulee meille ensikin yöksi 9v kaveri..

        kapakassa.Ystävä haki sen luo eka josta lähdettiin.Join vain kolme siideriä,yhden paukun ja yhden lonkeron ja koska juon harvoin niin sunnuntai meni oksentaessa,kiva kiva;/
        Tänään vein vanhimman likan raflaan syömään ja maksoin sille synttärilahjaksi huulikorun.
        Huomenna 12v tytölle haettava passi.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kapakassa.Ystävä haki sen luo eka josta lähdettiin.Join vain kolme siideriä,yhden paukun ja yhden lonkeron ja koska juon harvoin niin sunnuntai meni oksentaessa,kiva kiva;/
        Tänään vein vanhimman likan raflaan syömään ja maksoin sille synttärilahjaksi huulikorun.
        Huomenna 12v tytölle haettava passi.

        12v tytön passi hakemuksen jälkeen ravinteliin syömään.
        Näin Malmilla yllättäen vanhimman siskoni jonka kanssa join yhden lonkeron ja juttelimme sillä aikaa kun tytär kävi ostamassa itselleen housut.
        Tänään töiden jälkeen käytiin ukon kanssa Espoossa sit kaupoilla ja nyt tulee tvstä lätkämatsi jota tässä samalla seurailen.

        12v tytölle tulee tänään kaksi kaveria yökylään.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        12v tytön passi hakemuksen jälkeen ravinteliin syömään.
        Näin Malmilla yllättäen vanhimman siskoni jonka kanssa join yhden lonkeron ja juttelimme sillä aikaa kun tytär kävi ostamassa itselleen housut.
        Tänään töiden jälkeen käytiin ukon kanssa Espoossa sit kaupoilla ja nyt tulee tvstä lätkämatsi jota tässä samalla seurailen.

        12v tytölle tulee tänään kaksi kaveria yökylään.

        aamulla töissä,haimme kakut ja pullat tuttavalta ja sitten ukon 87v mummi sekä sen 50 ja risat poika meille kahville.
        Mummi pakotti mpoikansa mukaan koska se viinaan menevä ja äitillään menee hermo poikansa kaitsemisesta;)
        Vietiin heidät himaansa ja käytiin kaupoilla.
        Likkojen kummi tuli poikansa kanssa myös sekä ukon veljen vaimo kahden lapsensa kanssa(heillä 6 lasta),oli erittäin hauska päivä.
        12v tytöllä eilen oli kaveri yötä ja tänään ehkä vanhimman likan kaverit siis 4 tyttöä tulee;>
        Kohta saunaan.

        Se varattu mies jonka kanssa oli pientä säpinää,eilen laitteli viestiä ja haluais nähdä...


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        aamulla töissä,haimme kakut ja pullat tuttavalta ja sitten ukon 87v mummi sekä sen 50 ja risat poika meille kahville.
        Mummi pakotti mpoikansa mukaan koska se viinaan menevä ja äitillään menee hermo poikansa kaitsemisesta;)
        Vietiin heidät himaansa ja käytiin kaupoilla.
        Likkojen kummi tuli poikansa kanssa myös sekä ukon veljen vaimo kahden lapsensa kanssa(heillä 6 lasta),oli erittäin hauska päivä.
        12v tytöllä eilen oli kaveri yötä ja tänään ehkä vanhimman likan kaverit siis 4 tyttöä tulee;>
        Kohta saunaan.

        Se varattu mies jonka kanssa oli pientä säpinää,eilen laitteli viestiä ja haluais nähdä...

        likka kipeenä;/
        Nyt se nukkuu tossa sohvalla.Yön nukkui vieressäni ja ukko olkkarin sohvalla.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        likka kipeenä;/
        Nyt se nukkuu tossa sohvalla.Yön nukkui vieressäni ja ukko olkkarin sohvalla.

        himaan.
        Kävin naapurissa kaverillani kahvilla ja mukanani oli kaksi likkaa sekä nuorin koira.
        Kaverin kannsa käytiin paikallisessa pubissa.Se raskaana joten me vaan istuttiin ja juteltiin pääasiana päästä hetki ihmisten ilmoille.
        Piti perua vanhimman tytön kaverien tulo yöksi kun nuorin pimu kipeenä.
        Kaupassakin kävin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        himaan.
        Kävin naapurissa kaverillani kahvilla ja mukanani oli kaksi likkaa sekä nuorin koira.
        Kaverin kannsa käytiin paikallisessa pubissa.Se raskaana joten me vaan istuttiin ja juteltiin pääasiana päästä hetki ihmisten ilmoille.
        Piti perua vanhimman tytön kaverien tulo yöksi kun nuorin pimu kipeenä.
        Kaupassakin kävin.

        aikuiskoulutuskeskuksen ihminen ja sovimme haastattelu ajan.
        Jee nuorin likka saa integraatiota ensi vuodelle!Tuli päätos:)

        Tänään hain poliisilaitokselta likan passin ja kohta lähden ukon kanssa koulutukseen.

        12v tytöllä futisharkat ja vanhin pimu menee kaverilleen viikonlopuksi.

        Nuorin menee kaverilleni yökylään.
        Hän on likan kummi.
        Sama joka pyysi mua sen vauvalle kummiksi.

        Koulutuksen jälkeen siellä on ruokailu,kahvia ja juotavaa tosin en ota ku siiderin jos sitäkään.Haluan nimittäin mahdollisimman pian veke sieltä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        aikuiskoulutuskeskuksen ihminen ja sovimme haastattelu ajan.
        Jee nuorin likka saa integraatiota ensi vuodelle!Tuli päätos:)

        Tänään hain poliisilaitokselta likan passin ja kohta lähden ukon kanssa koulutukseen.

        12v tytöllä futisharkat ja vanhin pimu menee kaverilleen viikonlopuksi.

        Nuorin menee kaverilleni yökylään.
        Hän on likan kummi.
        Sama joka pyysi mua sen vauvalle kummiksi.

        Koulutuksen jälkeen siellä on ruokailu,kahvia ja juotavaa tosin en ota ku siiderin jos sitäkään.Haluan nimittäin mahdollisimman pian veke sieltä.

        olla koulutuksessa.
        Päällikkö piti meille jumpan musan tahdissa,syötiin ja juotiin tosin en ottanu ku kaksi siideriä.
        Verta luovutettiin ennen sinne menoa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        olla koulutuksessa.
        Päällikkö piti meille jumpan musan tahdissa,syötiin ja juotiin tosin en ottanu ku kaksi siideriä.
        Verta luovutettiin ennen sinne menoa.

        flunssa;(
        Haettiin likka kaveriltani ja kaffet siellä juotiin.

        Vanhin tyttö ei jäänytkään toiseksi yöksi kaverilleen vaan tuli äsken himaan.

        Ukko haki talotoimikunnanpuheenjohtajan kanssa talkoo juomat ja ruuat.

        Niin ja äijä on idiootti sille ei voi mitään mutta näin on!

        Vein likan lasit korjautettaviksi kun se TAAS ne hajotti.Oikea rämäpää penska;))


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        flunssa;(
        Haettiin likka kaveriltani ja kaffet siellä juotiin.

        Vanhin tyttö ei jäänytkään toiseksi yöksi kaverilleen vaan tuli äsken himaan.

        Ukko haki talotoimikunnanpuheenjohtajan kanssa talkoo juomat ja ruuat.

        Niin ja äijä on idiootti sille ei voi mitään mutta näin on!

        Vein likan lasit korjautettaviksi kun se TAAS ne hajotti.Oikea rämäpää penska;))

        hetkeksi ja lähdettiin raflaan.
        Hauskaa oli mutta en jaksanut olla kauan.

        Olin aamulla pihatalkoissa.

        Nyt noussut kuume ja paleltaa;(

        Jee ero asia eteenee;)))))))

        12v tyttö on nyt futisharkoissa.

        Pää kipee apua;((
        Ei kankkusta.En juonut paljoa.
        Toivottavasti ei oo migreenin alkua..
        Se on todettu mulla.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        hetkeksi ja lähdettiin raflaan.
        Hauskaa oli mutta en jaksanut olla kauan.

        Olin aamulla pihatalkoissa.

        Nyt noussut kuume ja paleltaa;(

        Jee ero asia eteenee;)))))))

        12v tyttö on nyt futisharkoissa.

        Pää kipee apua;((
        Ei kankkusta.En juonut paljoa.
        Toivottavasti ei oo migreenin alkua..
        Se on todettu mulla.

        oli hauskaa talkoissa.
        Ilta 20:30 asti oltiin pihalla,juteltiin ja naurettiin.Pari lonkeroa otin.
        Tänään jatkuu talkoot ja illalla grillataan ym

        Nyt on kuumeessa myös 9v tytär;/
        Itse onneksi paranin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        oli hauskaa talkoissa.
        Ilta 20:30 asti oltiin pihalla,juteltiin ja naurettiin.Pari lonkeroa otin.
        Tänään jatkuu talkoot ja illalla grillataan ym

        Nyt on kuumeessa myös 9v tytär;/
        Itse onneksi paranin.

        se aikuiskoulutuskeskuksen haastattelu.Oli kiva vastailla.
        Olin laittamassa multaan pihalla siemeniä mutta en enää jaksa mennä vaik siemeniä tuli lisää kun ne loppui.Oon kyllä taatusti jo oman osuuteni talkoissa tehnyt.
        Olihan tämä jo neljäs päivä joten ois jonkun muun vuoro ja kukkien istutuksista sekä niiden hakemisesta kieltäydyin heti.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        se aikuiskoulutuskeskuksen haastattelu.Oli kiva vastailla.
        Olin laittamassa multaan pihalla siemeniä mutta en enää jaksa mennä vaik siemeniä tuli lisää kun ne loppui.Oon kyllä taatusti jo oman osuuteni talkoissa tehnyt.
        Olihan tämä jo neljäs päivä joten ois jonkun muun vuoro ja kukkien istutuksista sekä niiden hakemisesta kieltäydyin heti.

        syömässä sen jälkeen kun olin hakenut hesasta Tallinan matkan.
        Oli kiva olla rauhassa hetken.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        syömässä sen jälkeen kun olin hakenut hesasta Tallinan matkan.
        Oli kiva olla rauhassa hetken.

        ostos siis huh huh eli ostin likalle futispallon joka maksoi 30e ja oikea hinta ois ollut 80e;(


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        ostos siis huh huh eli ostin likalle futispallon joka maksoi 30e ja oikea hinta ois ollut 80e;(

        äitienpäivä kukat äitille ja ukon mummille.
        Syötiin ukon kans raflas ja kahvit juotiin äitillä.

        12v ja 9v tytöt menivät serkuilleen yöksi.Kiva kun ainakin hetken lapsia vähempi ja on rauhallisempaa.

        Just tultiin Falkullasta jossa oltiin 7v pimun , ukon sekä koirien kanssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe