KUPLA

Maagikko

Kuka tietää onko -80 luvun hulvattommasta sarjasta - kupla - tulossa DVD:tä vai onko jo jossain myynnissä. En ole löytänyt.
Kiitos

12

1546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myynnissä
    • Anonyymi

      Mieki haluaisin, mutta suomeksi tekstitettynä ja kaikki

    • Anonyymi

      Näyttäisi löytyvän vain Amazonist Jenkkilästä...

    • Anonyymi

      tää tuli joskus 94-95 tv1seltä

      • Anonyymi

        TULIKO TV1SELTÄ JOSKUS 90-L PUOLIVÄLISSÄ... IHAN ALKUUN KAIT MAIKKARILTA


      • Anonyymi kirjoitti:

        TULIKO TV1SELTÄ JOSKUS 90-L PUOLIVÄLISSÄ... IHAN ALKUUN KAIT MAIKKARILTA

        MTV:n ohjelmistoa 1980-luvun alkupuoliskolta. (En muista kummalta kanavalta, Maikkarillahan ei siihen aikaan vielä ollut omaa kanavaa.)

        Ei tainnut jäädä silloin yhtään jaksoa katsomatta, ellei sitten ihan alusta muutama.

        Kuplan luoja/kirjoittaja/tuottaja Susan Harris teki myöhemmin sitten Tyttökullat, ja paljon muitakin (joita ei pahemmin ole Suomessa näytetty enkä minä ainakaan ole nähnyt).


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        MTV:n ohjelmistoa 1980-luvun alkupuoliskolta. (En muista kummalta kanavalta, Maikkarillahan ei siihen aikaan vielä ollut omaa kanavaa.)

        Ei tainnut jäädä silloin yhtään jaksoa katsomatta, ellei sitten ihan alusta muutama.

        Kuplan luoja/kirjoittaja/tuottaja Susan Harris teki myöhemmin sitten Tyttökullat, ja paljon muitakin (joita ei pahemmin ole Suomessa näytetty enkä minä ainakaan ole nähnyt).

        Hyvä ku laitoit ton hindujen merkin tähän sehän on HEBREAN A KIRJAIN ALEF . Wikipedia hindujen jumalat . Wikipedia HEBREAN Alef . Älkää enää usko mitään valheita . Hakaristi on täysin HEBREAN Alef .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ku laitoit ton hindujen merkin tähän sehän on HEBREAN A KIRJAIN ALEF . Wikipedia hindujen jumalat . Wikipedia HEBREAN Alef . Älkää enää usko mitään valheita . Hakaristi on täysin HEBREAN Alef .

        Muistuttaahan tuo vähäsen sitä, mutta liekö noilla silti juurikaan tekemistä keskenään.


    • Anonyymi

      eikö kupla tullu uusintana 2000-luvun alkupuolella ja sit 2008-2009. tuliko joskus 90-l puolivälissä 93-95

      • Anonyymi

        Kuplan mies oli kuin alaston ase mies mutta tosi kahjoja. Arabit on omanlaisia . Taylor oli 7 kertaa naimisissa eri miesten kanssa yhden kanssa 2 kertaa että voi ihmiset huorata laillisesti .


    • Anonyymi

      2000-luvulla on tullut vähän aikaa uusituuna. Muistaakseni vain muutama jakso ja loppui sitten kuin seinään. Saisivat uusia tämän sarjan. On loistava ja Billy Crystal homppelipoikana mahtava. Ihmetteln mihin nämä kulta-ajan komedia- ym. sarjat ovat kadonneet? Eikö oikeuksia saada vai ovatko niin kalliita ettei varaa.

      • Anonyymi

        Onko kukaan sattunut näkemään Mrs. Columboa?
        Jossain Columbo-dvd-boxissa oli nimittäin bonuksena yksi jakso tuosta Columbon spin-off -sarjasta. Siinä oli Kuplan vatsastapuhuja Chuck Campbell (Jay Johnson) näyttelemässä – yllätys yllätys – vatsastapuhujaa nukkensa kanssa.
        Imdb:n mukaan sama ukko on ollut myös 70´s showssa näyttelemässä samaa roolihahmoa kuin Kuplassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe