Palstaväyrynen

Puhurix

Olen sitä mieltä että ajan henkeen pitää meilläkin olla oma palstaväyrynen. Ajattelin että jospa se olisin minä. Osaan uhkailla; Jos en saa olla palstan päättävissä elimissä, en leiki teidän kans enää, Osaan mököttää ja osaan kinata. Siis olen palstaväyrynen. Onko muita tulossa laiffin hallitukseen?

36

3413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermuxi tms.

tai no, voisin mä olla vaikka hyökkäysministerikin. Hah!

• Puhurix

Onhan sulla tankki kunnossa?

• Jermuxi tms.

Ilmastoa ajatellen tarvitaan myös hankieläin-ministeri ja sitten koulutusta varten multinikki-ministeri.

• Puhurix

Ja oikeusministeri hallitsee niitä putkaosastoja.

• -NK-

Haluan palstan kulttuuriministeriksi.
      Voin vilahuttaa tissiä. *luulisin*

Tai noh, on tietty muitakin avuja. Ymmärrän toosii hyvin täällä olevien kyltty"rilliset tarpeet.

Niin ja olen jo monesti järjästänyt palstan kirjoitusseminaareja ja muita verbiaalisia kisoja.
      Ehdottomasti minäminä on siihen virkaan valittava!!!

• Puhurix

että sulla on perustelut kunnossa. Kuka hemmetti rupeis ntän intiaanikylän suurpäälliköks sitte? Se olis niinku palstavanhanen.

• BadMyntton
        Puhurix kirjoitti:

että sulla on perustelut kunnossa. Kuka hemmetti rupeis ntän intiaanikylän suurpäälliköks sitte? Se olis niinku palstavanhanen.

tuo asia ole itsestään selvä... Vain yksi on kyllin jalosukuinen tuohon hommaan!

• Puhurix
        BadMyntton kirjoitti:

tuo asia ole itsestään selvä... Vain yksi on kyllin jalosukuinen tuohon hommaan!

Tapis?

• Mynttis
        Puhurix kirjoitti:

Tapis?

väärä vastaus.

• Kuunkulkija-
        Mynttis kirjoitti:

väärä vastaus.

Mayanna? Anna nyt joku vinkki sentään, tämä on muuten ihan liian vaikeaa...

• mayanna
        Kuunkulkija- kirjoitti:

Mayanna? Anna nyt joku vinkki sentään, tämä on muuten ihan liian vaikeaa...

nimeni mainittavan. Mistäs minua nyt syytetään?

• Kuunkulkija-
        mayanna kirjoitti:

nimeni mainittavan. Mistäs minua nyt syytetään?

sillä Mynttis esitti todella vaikean kyssärin jota ainakin minä olen nyt pähkäillyt monta päivää. Ei saa nukuttua kun tuo on aina mielessä. Ajattelen sitä aamuisin kun herään, aamupäivisin, keskipäivällä ja iltapäiväkahvien aikaan. Kuka on se henkilö jota Mynttis hakee? Tämä ei voi päättyä hyvin...

• mayanna
        Kuunkulkija- kirjoitti:

sillä Mynttis esitti todella vaikean kyssärin jota ainakin minä olen nyt pähkäillyt monta päivää. Ei saa nukuttua kun tuo on aina mielessä. Ajattelen sitä aamuisin kun herään, aamupäivisin, keskipäivällä ja iltapäiväkahvien aikaan. Kuka on se henkilö jota Mynttis hakee? Tämä ei voi päättyä hyvin...

Jospa Mynttiksen kysymys jääkin ilmaan leijumaan, ja koko asiasta muodostuu Never ending story 2 - kukaan ei tiedä päättyykö se hyvin vai hyvin huonosti.

• sulla sitten

silmät eri puolilla päätä?

• Puhurix

mut korvat on kyllä. Kai se kelpaa?

• Kylpy-Mikko

voisin olla kylpytynnyriministeri, vastuualueinani naisten kanssa kylpeminen, drinksujen nauttiminen heidän kanssaan tynnörissä ja kaikille piiiitkät kesälomat.

• Pumpulipaj

Mikä ettei, kiivetään vaan samaan tynnöriin :)

• Puhurix

uudet ja tarpeelliset ministeriöt on tervetulleita.

• animattiN

metsä ja maatalousministeriksi, koska tryffelisiat on nostettava kunniaan. Tai voisihan sen nimen muuttaa sikaministeriksi. Nöffff....

• Puhurix

maa- ja sikatalousministeri.

• animattiN
        Puhurix kirjoitti:

maa- ja sikatalousministeri.

nimitys on siis sikaministeri eikä mikään sikatalousministeri. Kiitos kuitenkin nimityksestä. *niiaa syvään*

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

nimitys on siis sikaministeri eikä mikään sikatalousministeri. Kiitos kuitenkin nimityksestä. *niiaa syvään*

puuttuu vielä. Muuten jäädään ilman nimityksiä.

• animattiN
        Puhurix kirjoitti:

puuttuu vielä. Muuten jäädään ilman nimityksiä.

vois olla tuo mynttis ku se leikkii muutenkin jumalaa.

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

vois olla tuo mynttis ku se leikkii muutenkin jumalaa.

Sehän on!

• mayanna

ulko(ilu)ministeriä? Olisin siihen sopiva *ojentaa kansion*. Olen enimmäkseen ulkona niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisestikin. Lisäksi minulla on suhteita.

• Puhurix

olet ulkosuhdeministeri.

• mayanna
        Puhurix kirjoitti:

olet ulkosuhdeministeri.

alan heti sisustaa toimistoani huvimajaan ja muutan samalla kesäasunnolleni aittaan.

• Puhurix
        mayanna kirjoitti:

alan heti sisustaa toimistoani huvimajaan ja muutan samalla kesäasunnolleni aittaan.

pitäisi vielä ostaa.

• mayanna
        Puhurix kirjoitti:

pitäisi vielä ostaa.

minkälaista kulkuneuvoa ehdotat? Potkulauta?

• Puhurix
        mayanna kirjoitti:

minkälaista kulkuneuvoa ehdotat? Potkulauta?

jos sopii. Mustat ni olis arvokkaan näköset.

• Saatiin taas tuo wanha wäyrysvänkyrä mediakuviin neljäksi vuodeksi.

Pois turha häveliäisyys - kyrsiminen ei riitä...nyt vituttaa niukkaakin niukemmin.

• Puhurix

saatiinhan sinne Kanervakin.

• animattiN

tehdä yhteenveto meistä kuka on sitten kuka. :)

• Puhurix

on kovin hitaat. Sitä paitsi hallituksen muodostaminen kuuluu pääministerille ja nimityksen tekee se, joka johtaa koko tätä jengiä...Eli siis kuka? KUKA????

• animattiN
        Puhurix kirjoitti:

on kovin hitaat. Sitä paitsi hallituksen muodostaminen kuuluu pääministerille ja nimityksen tekee se, joka johtaa koko tätä jengiä...Eli siis kuka? KUKA????

mutta sää aloitit tän jupakan *ynisee*

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

mutta sää aloitit tän jupakan *ynisee*

Jupakoiden aloittaminen kuuluu Palstaväyrysen velvollisuuksiin, ei niiden ratkaiseminen. Kato Back to seventies...

Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4274
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      49
      3603
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2521
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1705
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    8. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1477
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1319
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1253
    Aihe