The Great Escape 2

White Rabbit

7

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas ja fiksu

      miksi noita pitäisi suojella?jos nuokin kanit olisi tunteneet tulleensa huonosti kohdelluiksi niin eikö ne olis karannut heti kiusaajaansa kun mahdollisuus tuli:)

      • White Rabbit

        Jos kaneja ei oltu informoitu tarpeeksi määränpäästä.

        Ehkä ne/he kuvittelivat vain joutuvansa "suihkuun"!


      • saakka
        White Rabbit kirjoitti:

        Jos kaneja ei oltu informoitu tarpeeksi määränpäästä.

        Ehkä ne/he kuvittelivat vain joutuvansa "suihkuun"!

        kohtelu on ollut ilmeisen kaniinia tyydyttävää:)


      • amatsoni

      • .......
        amatsoni kirjoitti:

        nyt sanois että kovin hääviä elämää ollu...


        http://www.vierpfoten.org/website/output.php?id=1192&idcontent=1629&language=1

        Ei omilla aivoillaan ajattelevan ihmisen kannata juuri uhrata huomiota kuvateksteille tai yksittäisille lähikuville. Kun kyse on propagandasta, kuvat ovat joko tarkoin valittuja tai manipuloituja. Tekstit sitten sitäkin heikompia.

        Tilanpuutteesta noin vertauksen vuoksi...monikohan suomalainen lapsi on vailla omaa huonetta? Veikkaisin että monessa yksinhuoltajaperheessä ihmisetkin kärsivät tilanpuutteesta. Esimerkiksi yh ja kaksi lasta. Jos töitä ei ole, riittää asumistuki kolmioon jossa tyypillisesti 2 makuuhuonetta. Joku jää ilman.

        HE OVAT SENTÄÄN IHMISIÄ!


      • amatsoni.
        ....... kirjoitti:

        Ei omilla aivoillaan ajattelevan ihmisen kannata juuri uhrata huomiota kuvateksteille tai yksittäisille lähikuville. Kun kyse on propagandasta, kuvat ovat joko tarkoin valittuja tai manipuloituja. Tekstit sitten sitäkin heikompia.

        Tilanpuutteesta noin vertauksen vuoksi...monikohan suomalainen lapsi on vailla omaa huonetta? Veikkaisin että monessa yksinhuoltajaperheessä ihmisetkin kärsivät tilanpuutteesta. Esimerkiksi yh ja kaksi lasta. Jos töitä ei ole, riittää asumistuki kolmioon jossa tyypillisesti 2 makuuhuonetta. Joku jää ilman.

        HE OVAT SENTÄÄN IHMISIÄ!

        vee, ei kukaan voi olla niin idiootti että vertaa kaninkasvatusoloja siihen ettei jollakin ole omaa huonetta. Miten voi joku olla noin tyhmä?


      • amatsoni. kirjoitti:

        vee, ei kukaan voi olla niin idiootti että vertaa kaninkasvatusoloja siihen ettei jollakin ole omaa huonetta. Miten voi joku olla noin tyhmä?

        Kyse ei ole mistään luontaisesta typeryydestä vaan valinnasta!

        Ollako idiootti ja olla näkemättä mitään väärää tai arveluttavaa eläinten kohtelussa, vai avata silmänsä ja nähdä omat ja yhteiskunnan rikokset eläimiä kohtaan.

        Kummasti, muuten ihan rationaalisesti ajattelevat, älykkäätkin ihmiset, perustelevat eläinten hyväksikäyttöä argumentein joiden kuvittelisi uppoavan lähinnä ala-astelaisiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe