kertookas romanttisin elokuva minkä olette nähneet.sellainen mikä saa miehenkin itkemään? mieluiten sellanen minkä saa vuokrattua ettei mikään harvinaisuus olisi?
romanttiset elokuvat?
12
2796
Vastaukset
- DeeVeeDee
Tuota tuota... no Saanko esitellä Joe Black (Pitt/Forlani/Hopkins) toi pari pisaraa silmäkulmaan.
Uudemmista: Toinen Mahdollisuus (Hewitt/Nicholls) sai itkun nousemaan kurkkuun. - hewlett p
Jos löydät elokuvan "Cinema paradiso" niin se on se.
Vollotin toisella katselukerralla aivan valtoimenaan.- salkku ja solmio
http://www.kaikki-elokuvista.com/2008/12/parhaat-romanttiset-elokuvat.html
Listaa suosikkisi tänne. Kaikkien aikojen romanttisimmat elokuvat. - lovemovies
salkku ja solmio kirjoitti:
http://www.kaikki-elokuvista.com/2008/12/parhaat-romanttiset-elokuvat.html
Listaa suosikkisi tänne. Kaikkien aikojen romanttisimmat elokuvat.enpä tiedä saako miestä itkemään, mutta minut ainakin joka ikinen kerta. Aina yhtä koskettava ja ihana on Muistojen polku. löytyy kyllä vuokrattavana.
- mifhhf
oon ite aika itku pilli et mut saa itkemäään millä vaan. poika ystävälleni tuli kyynelet silmiin kun katsoimme onnen potkuja leffa . will smith on tooodella hyvä
- piparimään
Notebook ehdottomasti, hyvin koskettava ja kaunis tarina (: Vollotin lopussa sen ämpärillisen vähintään, ellen enemmänkin!
P.s. kertoo 50-luvun ajoista, jos 50-luku kiinnostaa nii ehdottomasti kannattaa katsoa!(: - Romantmovies1
Esimerkiksi
P.S. I love you
Minun Afrikkani
Englantilainen potilas
Moulin Rouge - hnarsju
Viesti mereltä
http://www.imdb.com/title/tt0139462/ - dfnjdfk
Esim
The Last song
p.s i love you
Ikuisesti sinun
Vain kuu kuulee
Titanic
Twilight
Rakkauskirjeitä Julialle - juuromanttiikka
Tää on paras, vaikka ketä tätä mun viestii lukiskaan niin mulla ja mun poikaystävällä on aina tapana kattoo tää sinä päivänä ku tavattiin. Nimi : Three meter´s above the sky
- Jep.
Tuulen viemää.
- Katsoja
Romanttisin elokuva josta perus-mieskin tykkää on varmasti Michael Mannin Viimeinen mohikaani. Mahdollisesti paras treffileffa videovuokraamoiden perusvalikoimista, siinä kun on romantiikkaa ja toimintaa molemmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803