TITANIC-Kuvia?

titanic

Tietääkö kukaan nettisivua josta saisi hyviä,normaalinkokoisia kuvia Titanic-aluksesta.
Ja Titanicin uppoamisesta,ei siitä elokuvasta pätkiä vaan itse aluksesta.
Vastatkaa äkkiä :) Kiitos jo etukäteen.

16

14783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darkwing Ducker

      http://www.titanicsociety.com/gallery/
      http://www.titanicphotographs.com/
      http://fi.wikipedia.org/wiki/RMS_Titanic#Uppoamaton

      Suuria, aitoja ja hyvälaatuisia kuvia on netissäkin harvassa, kuvat kun ovat lähes 100v. vanhoja. Maalauksia ja muita myöhemmin tehtyjä taideteoksia on sitäkin enemmän. Suuri osa "aidoista" Titanic-kuvista ei edes ole Titanicista, vaan sen samannäköisestä sisaraluksesta Olympicista, kuten esim.
      http://world.std.com/~jlr/doom/titanic.jpg

      National Geographicin sivuilla on muutamia kuvia 1985-2004 välillä otettuja valokuvia ja videonpätkiä siitä kun Titanicin hylkyä tutkittiin merenpohjassa.
      http://channel.nationalgeographic.com/channel/titanic/

      Tai hae Titanicia googlen kuvahaun (images) avulla, tuloksia pitäisi löytyä aika lailla, joukossa tosin elokuvaan liittyvää aineistoakin.

      • Muumitikkari

        On erittäin vaikeaa löytää netistäkään aitoja kuvia Titanicista sen uppoamis hetkellä, sillä ne ovat jo yli 100 vuotta vanhoja ja harvat ihmiset kuvasivat tätä tapaturmaa.

        Aidosta Titanicista kuvia löydät etsimällä Googlesta nimellä RMS Titanic.


      • -nigella
        Muumitikkari kirjoitti:

        On erittäin vaikeaa löytää netistäkään aitoja kuvia Titanicista sen uppoamis hetkellä, sillä ne ovat jo yli 100 vuotta vanhoja ja harvat ihmiset kuvasivat tätä tapaturmaa.

        Aidosta Titanicista kuvia löydät etsimällä Googlesta nimellä RMS Titanic.

        öhöm.. korjaus. jos sun mielestä titanicin uppoamisesta on jo YLI 100 vuotta niin sä varmaan elät silloin enemmän kuin vuotta 2012. :D ollaanpas tarkkoja.. ;)


      • Tiedän
        Muumitikkari kirjoitti:

        On erittäin vaikeaa löytää netistäkään aitoja kuvia Titanicista sen uppoamis hetkellä, sillä ne ovat jo yli 100 vuotta vanhoja ja harvat ihmiset kuvasivat tätä tapaturmaa.

        Aidosta Titanicista kuvia löydät etsimällä Googlesta nimellä RMS Titanic.

        Ei ole olemassakaan yhtään valokuvaa uppoamisesta jo siitä syystä että valaistus ei olisi ikinä riittäänyt. Olisi tullut vain mustaa. Netissä on vain piirroksia esim. yhden stuertin piirros uppoamisesta.


      • Titanic Forever
        -nigella kirjoitti:

        öhöm.. korjaus. jos sun mielestä titanicin uppoamisesta on jo YLI 100 vuotta niin sä varmaan elät silloin enemmän kuin vuotta 2012. :D ollaanpas tarkkoja.. ;)

        Titanicin uppoamisesta tulee kuluneeksi n.96 vuotta,kun vuosi 2007 vaihtuu vuoteen 2008.


    • titanic

      Titanicin kuvia löytyy sekä googlesta, että wikipediasta.

    • mun nimi

      sry en tiedä mutta oon itekkin ajatellu sitä mistä löytyis jotain Titanic:kista muutakin kuin elokuvan pätkiä

      • tuo

        duke pisti todella hienon ja kattavan kuvasarjan.. kiitos siitä omastakin puolesta.. oli kiva katsella.


    • löllötin92

      Sitä samaa mäkin oon miettiny koulussa pitää tehä essee siitä ja ettii kuvii niin ei löydä mistään.. jouduin sanoon ett ei oo löytyny koko kuvaa... ja se ope alko siitä sitten huutamaan..

      • jimi95

        se olisi ollut helppoa kysyä minulta yksi sukulaisistani oli kyseisellä laivalla ja upposi en tavannut koskaan mutta kuulemma oli todella ihana ihminen harmi että niin moni kärsi kuolemasta kun laiva upposi oikein itkettää Lähettäjä:15v poika vantaalta ;(


    • oo..
    • kyllähän niitä löyty

      Even if it rusts Titanic to live always in memory

    • Lissää tietoa

      Voisko joku sanoa mitä se RMS Titanic siis se RMS osa tarkottaa??? Ois kiva tietää mikäli sillä on joku merkitys. :)

    • titanic

      RMS kirjaimet ovat lyhenne sansta Royal Mail Ship eli suomeksi kuninkaallinen postihöyry laiva

    • saivartelijakit

      Titanic oli noin 270 metriä pitkä , joten nin pitkiä kuvia ei tiettävästi kukaan ole kehittänyt ja maalaamiseen menee niin pitkä aika ,että nekin ovat mahdottomuus. jJos tarkoitetaan ,että Titanic on kuvissa normaalikokoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe