Sapatti on Jumalan käsky ja Jeesuksen asetus.
Sunnuntai on paavillinen käsky ja ihmisasetus, se kadottaa, Jeesus ainkin sanoi niin!
Sapatti pelastaa, sunnuntai
13
185
Vastaukset
adventismi kadottaa.
Asia on Niin! Ja Aamen!- Nimrood
Hän on perustanut Aurinkokultin, Ja Nimroodt
pelastaa kaikki Auringon pyhittäjät se on varmaa. - onko joku sen
Nimrood kirjoitti:
Hän on perustanut Aurinkokultin, Ja Nimroodt
pelastaa kaikki Auringon pyhittäjät se on varmaa.sinulle kertonut?
- KESKONEN JO
SYNTYESSÄÄN.
- paavista!
Ihmeellisiä asioita heidän Raamatussaan todella lukee. Vai eikö heillä ole Raamattua ollenkaan? Pelkkiä Ellenin kirjojako vain?
- puhuu ..
paavikunnasta Raamatun profetioissa.
- katoliset tuon
puhuu .. kirjoitti:
paavikunnasta Raamatun profetioissa.
asian ja nuo profetiat samalla tavalla?
- kiistää minkä
katoliset tuon kirjoitti:
asian ja nuo profetiat samalla tavalla?
kerkiävät. Sama meininki niillä oli Lutheriakin vastaan. Vai etkö tiedä, että protestanttiset uskonpuhdistajat Luther, Calvin ja Zwingli olivat samaa mieltä VAIN JA AINOASTAAN siitä, että paavikunta on antikristus ja että sen esiintulo on ennustettu Dan. 7 ja 2 Tess. 2 luvuissa. Lue vaikka Lutherin kommentit asiasta.
- niin mistä sitä
kiistää minkä kirjoitti:
kerkiävät. Sama meininki niillä oli Lutheriakin vastaan. Vai etkö tiedä, että protestanttiset uskonpuhdistajat Luther, Calvin ja Zwingli olivat samaa mieltä VAIN JA AINOASTAAN siitä, että paavikunta on antikristus ja että sen esiintulo on ennustettu Dan. 7 ja 2 Tess. 2 luvuissa. Lue vaikka Lutherin kommentit asiasta.
tietää kummat ovat oikeammassa? Jos Luther, Calvin ja Co. pitävät paavia vastakristuksena ja katoliset eivät pidä, niin mistä sen tietää kummat ovat oikeassa.
- adventisti..
Olen tästä pelastuksesta kirjoittanut aikaisemmin ja sanon sinulle, Kristuksen sisäinen tunteminen, se sinulta puuttuu. Pönkkäpuu ei ole kuvaamaasi asia, joka vie sinut taivaaseen.
Astu Kristuksen eteen ja etsi sydämen Herraksesi Hänet.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000025556732- pönkkäpuu??
siis mikä pönkkäpuu? aloittajahan puhui sapatista ja sunnuntaista. Vai luuletko, että lepopäiväkäsky on epäjumala?????????
- adventisti..
pönkkäpuu?? kirjoitti:
siis mikä pönkkäpuu? aloittajahan puhui sapatista ja sunnuntaista. Vai luuletko, että lepopäiväkäsky on epäjumala?????????
Jos ystävä asetat sapatin sellaiseksi perustaksi, että se juuri on pelastava elementti ihmisen elämässä, niin se silloin on pönkkäpuu. (epäjumala).
Eli ihminen nojautuu käskyihin, että ne astuu pelastavaksi elementiksi, eli sellaiseksi pönkäski, että ilman sitä ihminen on kadotettu.
Ihminen lihassa alkaa suorittamaan tätä Jumala-yhteyttä. Teen näin olen pelastettu ja muut pihalla.
Tämä astuu jo armon ja ristin sanomaa vastaan.
Suoralta kädeltä sunnuntai ja sapatti, mistä viestitit pelastavana ja yksin siitä kiinni pitäen, on julistuksessa harha joka pitää kitkeä pois.
Kristitty, hänellä on yksin Jeesus, Hän minun Lunastajani ja pelastajani. Jumala itse vastaa pelastuksen ja armon jakamisesta, siihen meillä ei ole nokankoputtamista ja tuomarin virkaa hoitamaan, vaikka sapatti on meille rakas. Mutta sapatti itsessään ei pelasta, niinkuin muutkaan käskyt, se on lepopäivä ja sillä siisti.
Jumalassa pyhä, me vain osallistutaan siunaukseen, mitä se voi tuoda tullessaan.
Niissä siunauksissa, minkä uskova saa eläessään Jumalan tahdossa, niin se on siunaus ja todistus kyllä, mutta kerraten pelastus on Kristus itse.
Taitaa hartiat loppua, jos lain pitämisen kautta tuo pelastus toteutuisi.
Egyptin orjuudessa yhä - advarit. Eikö sittenkään?
No sitten on adventistien syytä viettää sapattia.
SILLÄ SAPATTI ON EGYPTIN ORJUUDESTA VAPAUTUMISEN MUISTOKSI. Vähän samalla lailla kuin on Herran Pyhä Ehtoollinen UUden Liiton Herran muistoksi!
SAPATTI
5. Moos. 5:15
Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584