Onko kellää kokemusta koiran kaa sexittelystä? Minulla ehkä
Koirakin kaveri
14
7856
Vastaukset
- kjlgsdhlksö
hyi saatana saunan taa tommoset sekopäät ja niskalaukaus ei eläimiä saa sekottaa tämmösiin asioihin hyi
- leikki koiransa kanssa
Kerran mökillä satuin näkemään, kun naapurimökin rouva leikki saunan verannalla uroskoirtansa kanssa. Kaato jotain pilluunsa, mistä koira sitä nuoli. Rouva oli iha tärinässä. Kyllä se vähän kiihotti itseäkin sitä katsoessa, mutta empä usko, että antasin oman muijan tehdä niin.
- Vanha tyttö
Voi, voi,
meillä maalla ennen vanhaan tiedettiin vallan hyvin, että uroskoiran saa helposti nuolemaan pimpin
olen minäkin sen tuhmuuksissani kokeillut. Pystykorva oli, semmoinen jo kypsän ikäinen
voin sanoa, että huolellisen työn teki - ihmettelee_
Vanha tyttö kirjoitti:
Voi, voi,
meillä maalla ennen vanhaan tiedettiin vallan hyvin, että uroskoiran saa helposti nuolemaan pimpin
olen minäkin sen tuhmuuksissani kokeillut. Pystykorva oli, semmoinen jo kypsän ikäinen
voin sanoa, että huolellisen työn tekimiten voi olla varma, ettei koira pure?
- Vanha tyttö
ihmettelee_ kirjoitti:
miten voi olla varma, ettei koira pure?
Hei,
eihän uroskoira narttua pure!
Mutta en minä tätä yleisesti suosittelemaan lähde. Kerroinpahan, että on sitä ennenkin yhtä ja toista osattu. Tästä on nimittäin jo aikaa kulunut.
Mutta koira oli kyllä oikein huvittava koirat luimussa. Ihan sen näköinen, että tästä ei sitten isännälle puhuta.
- Titityy!!!!!!!!!!!
Miten niin ehkä?
Sinulla joko on kokemusta, tai sitten ei ole.
Ehkä-sanaa sinun yhteydessä voidaan käyttää esimerkiksi lauseessa: Sinulla on ehkä toimivahko aivotoiminta. - Näkijä ei kokija
Voi teitä moralistit olen nähnyt usei kun nainen nuolettaa koiralla,varmaan tekee hyvää panemassa en ole nähnyt mut nuolemassa usemman kerran.
- sukulainen etkä kaveri
teidän suvussa tuo on aivan normaali-ilmiö, ei mitään outoa.
onhan joka suvussa heikkouksia, toisilla rahapula, teillä vähäjärkisyys.
kaverit sinulla on samaa kastia eli kaikki hyvin.
on onni syntyä sukuunne. - tykkäsivät
sukulainen etkä kaveri kirjoitti:
teidän suvussa tuo on aivan normaali-ilmiö, ei mitään outoa.
onhan joka suvussa heikkouksia, toisilla rahapula, teillä vähäjärkisyys.
kaverit sinulla on samaa kastia eli kaikki hyvin.
on onni syntyä sukuunne.Olen katsellut vierestä, kun tuttu nainen antoi koiralleen. Onnistui helposti ja tapahtuu kuulemma silloin tällöin. Eli ei vain nuolettamista, kyllä se3 oli astumista...
- Anonyymi
Meillä on monesti tytön kavereita kylässä kerran Mirja noin 15v tytön kaveri jäi yöksi kun tyttäreni Miia 15v meni poika kaverilleen yöksi, kysyin onko ne pannu Mirja katsoi ja sanoi vissiin kysyin oletko sinä punasteli olen muutaman kerran, laitoin iltapalaa Mirja tuli suihkusta pyyhe päällä sanoi ei ole yöpukua, olin yksin vaimo siskonsa luona sanoin otatko vaimon puvun no voiskait sitä ottaa katselin kaapia siellä oli vaimon hurvittelu asu vein näytille Mirja katsoi asua ja llaski yläkautta sen päälleen punasteli ja sanoi on nätti. Join kahvia katsoin tyttöä pyöreät rinnat näkyi läpi ja nännit pystyssä koira kierteli sanoin älä anna pöydästä nakkasin itse smpylää pöydän alle näin metallisesta jää kapista koiran liikkeet nuuski tytön jalkoja Mirja oli normaalina koira työntyi haaroihin silloin väpsähti en ollut näkevinäänkään koiran häntä heilui kun sievästi nuoli pillua kalu kasvoi piti päästää vapaaksi kun painoi housuissa puhittiin koira käveli välillä olo huoneeseen. Miraja olilähdössä nukkumaan koira tuli nakkasin taas sämpylää salaa pöydän alle hotkasi palan ja työntyi haaroihin Mirja nousi käskin koiran omaan paikkaan Mirja meni tiski altaalle ei tiennyt että alhaalla on harvempi pitsi sanoi tiskaa kupit pomppu pylly näkyi selvästi kaareva kaunis pylly ja pillu pilkotti nätisti kun kääntyi näin että ajeltu pillu. Mirja kysyi saako koira tulla sen huoneeseen sanoin saa kait.
Sammuttelin valot huomasin että huoneessa paloi himmeä yö valo, menin sänkyyn kuulin hiljaista puhetta olo huone oli pimeänä kurkistin kaukaa oven raosta istui lattialla jalat ristissä ja silitteli koiraa kuiski sinä tuhma mitä teit. koira nuoli poskia ja polvia tiesin että koira haistaa kun istuu noin pillu auki koira alkoi nuolemaan polvia Mirja rapsutteli koira työntyi haaroihin Mirja hieroi nännejään ja antoi nuolla yritti työntää pois koira ei lähtenyt Mirja oli silmät kiinni ja vapisi hieroi kunnolla nännejään menin omaa huoneeseen ja nousin keittiöön Mirja tuli posket punaisena sanoi en saa unta sanoin pitääkö tulla sedän viereen näki että housuni pullottaa kävelin sänkyyn tuli ovelle koira seurasi sanoin älä päästä koiraa vaimo ei tykkää.
Mirja istui sängylle kysyi mihin minä nostin peittoa no minun viereenkysyin oletko nukkunut isäs vieress naurahti en pitkään aikaan olen liian iso otin kainaloon ensin jännittyi sitten rauhottui tunsin iholla yöpaidan ja nännit Mirja kuiskas olet lämmin ja painautu kovemmin kuiskas ethän kerro Miialle silittelin olkapäätä en kerro, kysyin onko Miialla pillerit kuiskas molemilla on. Mirja vetäyty poispäin etkö tiennyt sanoin en. Katsottiin toisia pitkään katsoin asua Mirja sanoi saat imaista kun imin nänniä kosketti heti kalua kuiskas ollaanko katsoin silmiin oli vähän surullinen katse nykäisin lähelle ja suutelin ensin huulet oli kiinni sitten alkoi kieli liikkua kosketin yöpaidan päältä pillua huokasi ja vapisi vähn kiersin sormilla asu ja kosketin sanoin koirako sinut villitsi kuiskas ne nuoli tuntui hyvältä sanoin avaa ovi nousi ja avasi juoksi äkkiä viereen koira katseli meitä taputin sänkyä hyppäsi hetijalkapäähän katsoin Mirjaa jalevitin jalkoja koira tuli kuin käsketty ja alkoi nuolemaan Mirja kuiskas olenko joku pöljä kun annan nuolla valehtelin että vaimokin varmaan nuolettaa, kuiskas tässä asussako suutelin nännejä ne tuli reijistä jotka oli asussa Mirja kuiskasi helvetti kun nuolee kieli menee sisään kosketin pillua koira nuoli sormiakin kuiskasin olet tosi märkä Mirja suuteli kuiskas en ole koskaan ollut näin halukas rutisti ja vaikeroi jala vapatti sanoi hitaasti minä tulen ja väpsähteli käskin koiran lattialle Mirja katsoi koiraa kuiskas sen kalu on pitkällä suukotin niskaa ei mikään ihme ja hieroin liti märkää pillua Mirja otti kalusta kiinni ja katsoi koiraa on sillä paljon pienempi kysyin haluatko kokeilla käännähti sattuko se sanoin en tiedä ei kai Mirja naurahti tämä ei satu ja kääntyi kontalleen imemään minua koira kierti lattialla taputin vähän sänkyä koira meni heti nuolemaan pillua ja hyppi vähän päälle Mirja nauroi sen kova kalu koskettelee ja ruiskii Mirja levitti jalkoja että koira saa nuolla koira hyppäsi muutaman kerran nousin istumaan koira hyppäsi otin etukäpälistä kiinni Mirja kiljahti osui pyllyyn kävi sisällä koira haki ja haki sitten liikkui nopiaan Mirja nosti päätä sen pikku kalu on sisässä ja alkoi imemään sitten silmät oli suurena se on jo aika iso hengitti kalun juureen parkaisi ei ei ei se on iso ja ruiskii Mirja kijui kysyin sattuuko sanoin ei on niin ihana kertoi kuinka iso pallo on sisässä ja kalu paisuu kijui tekee niin hyvää ja vapisi sanoi kohta tulee pissi nakkasin tynyn alle pylly hyppi nykimällä ja pissa ruiski huusi se ei lopeta vaan laskee sisään koira rauhottui välillä liikahti nopeaan silloin Mirja huusi tulee Mirja oli hädissään irtako se koskaan sanoin anna olla aika pian koira repäisi Mirja huusi ja katsoi kalua huh mikä kalu.- Anonyymi
Mirja kävi suihkussa ja jätti koiran olo huoneeseen tuli viereen kuiskas se raiskas minut, makoiltiin Mirja silitteli ja työnsi käden kaluun kiinni kysyi saako tulla päälle en ole koskaan ollut käännäytin tytön päälleni pillu hieroi ylös alas ohjasin sisään sentti sentiltä pääsin tiukkaan pilluun Mirja katsoi silmiin sanoi ensi kertaa oikeaa isoa asettui oikein huolellisesti ja ohjasi pillulle kun painoin sievästi puristi käsi varsista ja katsoi silmiin näin pientä värähtelyä liikuin takaisn ja uudelleen nyökkäsi pääsin syvempään ja syvempään suuteli ja kuiskas olet ensimmäinen oikea kunnon mies kun päästiin alkuun pidin lantiosta ja katsoin kaunisiin silmiin Mirja laskeutu maistoin kiinteitä rintoja ääni väristen sanoi ooot niin ihanasti tuntuu että koko pillu paisuu kalun ympärillä tätä tunnetta en ole kokenut suuteli ja kuiskas minä tulen pyly vapsi painoin lisää huusi korvaan ihanaa ihanaa kun rauhoittui kysyi saanko joskus uudestaan salaa ei kerrota sanoin et saisi laittoi sormen huulille älä en mene pilalle alkoi sitten itse naida hakkasi kunnolla pillullaan hymyili tuntuu hullulta haluan lisää imin nännejä kuiskas ihana antaa sinulle ja kiljui silloin laukesin tarrautu olkapäihin kuiski tulee ja tulee kuiskas en lähde pois maattiin sisäkkäin huokasi nyt tiedän mitä oikea rakastelu on ei kiirettä saan tuntea hitaasti ja nopeaan nyt osaan.
Aamu yöstä herätin pitäis mennä toiseen huoneeseen Miia voi tulla nousi ylös ja kääntyi ja laski pillua huulille en ole saanut takaa nuolin pitkään ja nousin hieroin sormella kuiskas setä panenyt levitin pakaroita pieni ryppy reikä oli lähellä huokasi älä sinne laskin vähän ja levitin huulia katsoin kuinka venyy huokaili on ihanaa niin kuin halkaisi minua nyyt pohjassa anna olla olen kiinni olen nalkissa huusi pane pane pelotti panna kovaa tyttö huusi ja huusi laskin sisään alkoi kova kiemurtelu ja supistelu, kun nousin sanoin nyt toiseen kamariin.
Onneksi, tyttö tuli melkein heti kotiin, katsoi minua ja kierteli kuiskas kerronko äidille vai kerrotko sinä minulle, Mirja kuuli ja lähti heti huusi heippa Miia huusi heiiippa ja katsoi minua.
Illalla sanoi lämmitä sauna tein ruokaa ja syötiin sanoin mene jo saunaan, yllättäen Miia tuli saunaan tissit oli jo isot kuin äitillään ja paljas pillu, sanoin ajoit sitten karvat naurahti ei ole haitoilla istuttiin vierekkäin Miia sanoi panit sitten Mirjaa? No miten niin täällä tuoksui sprma ja pillu kyllä minä haistan. En puhunut mitään pesydyin Miia laskeutu saanko pestä ja hymyili jos se tuosta kasvaa ei haittaa. Minä pesen ensin Miia piti käsiä ylhäällä kun pesin tunsin nuoren vartalon sormien alla pesin ylhäältä alaspäin kun pääsin vatsaan asti kuiskas pese vaan pesin pillun kunnolla sormeillen se liikkui sormia vasten pesin jalat ja kun pyllyä pesin sormi meni tiukasti pyllyä vasten pilluun Miia kääntyi ja nojasi kysyi pesitkö Mirjaa sanoin kolmesti vissiin Miia kääntyi minun vuro istuin pesi päätä hitaasti, kysyi miksi teit niin sanoinMirja halusi sanoi pojat vain sohii, nousin seisomaan Miia pesi muualta mutta ei kalua kun oli kyykyllään kalu oli melkein suussa sitten otti pesuainetta ja pesi hitaasti kuin runkaten ja virutteli kunnolla kysyi sopiko tämä hyvin, sanoin kuten oli huusi mutta halusi Miia kysyi imeekö äiti sanoin harvemmin Miia otti suuhun naurahti on tämä kyllä julma ja virutti ja lähti pois viruttelin vielä vähän ja mietin mitä sotkua tästä tulee.
Makoilin sängyssä Miia huusi käyttikö Mirja tätä ja tuli ovelle sanoin olet kyllä seksikäs Miia pyörähteli tämä asu saa kiihottumaan ja pyllisti paljas pillu oli nätisti auki hyppäsi sänkyyn ja kylkeen kiinni. Katsoi silmiin iskä minäkin haluan ja nousi päälle laski rinnat alas nostin yöpitaa kuiska älä riisu imin nännejä sanoista nännin reijistä kysyin tuleeko poika hulluksi kun imee nauroi ei kun minä sanoin äitisikin saattaa laueta katsoi voiko niin saada.
Miian lantio hieroi kalu kun imin ja hieroin rintoja alkoi huokailemaan kuiskasinsilmät kiinni usea mies imee rintoja ja käsi hieroon laskin kättä paljaaseen pilluun Miia hieroi nopeaan lantiolla kuskin os haluaa pueista koskettelin hampailla Miia kiljahteli tekeekö ne niin sanoin tekee ja imee tunsin sormessa kohta saa painoi tiukasti pillulla ja kijui voi jumalautaaa kun tuntuu nousi ylös veti housuni alas ja ohjasi kiirellä kalua sisään kertoinyt meni terska ja nyt se aukoo pillua isi kulta kun tekee hyvää nousi ja laski pani aian syvemmälle Miia laskeutu melkein kiinni kasvoihin sanoin nyt kiimapillu ja painoin tuntui että ei pääse enempää Miia huokasi voiko olla näin ihanaa pidin pohjass sanoi liiku pidin pohjassa Miia huusi liiku pidin vain sai ravokkaan orgasmin melkein itki suuteli ja suuteli nauroi olet hyvä suutelemaan aloin liikkua huokasi terska jäi ihanasti kiinni voi luojaaah tulen taas annoin kalun laueta silmät suureni ja painoi kovaa vapisi pitkään ja nyyhkytti kuiskas annetaan olla on ihanaa kun Miia nousi antoi pusun kuiskas ihana että Mirja sai kunnolla en kerro meistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mirja kävi suihkussa ja jätti koiran olo huoneeseen tuli viereen kuiskas se raiskas minut, makoiltiin Mirja silitteli ja työnsi käden kaluun kiinni kysyi saako tulla päälle en ole koskaan ollut käännäytin tytön päälleni pillu hieroi ylös alas ohjasin sisään sentti sentiltä pääsin tiukkaan pilluun Mirja katsoi silmiin sanoi ensi kertaa oikeaa isoa asettui oikein huolellisesti ja ohjasi pillulle kun painoin sievästi puristi käsi varsista ja katsoi silmiin näin pientä värähtelyä liikuin takaisn ja uudelleen nyökkäsi pääsin syvempään ja syvempään suuteli ja kuiskas olet ensimmäinen oikea kunnon mies kun päästiin alkuun pidin lantiosta ja katsoin kaunisiin silmiin Mirja laskeutu maistoin kiinteitä rintoja ääni väristen sanoi ooot niin ihanasti tuntuu että koko pillu paisuu kalun ympärillä tätä tunnetta en ole kokenut suuteli ja kuiskas minä tulen pyly vapsi painoin lisää huusi korvaan ihanaa ihanaa kun rauhoittui kysyi saanko joskus uudestaan salaa ei kerrota sanoin et saisi laittoi sormen huulille älä en mene pilalle alkoi sitten itse naida hakkasi kunnolla pillullaan hymyili tuntuu hullulta haluan lisää imin nännejä kuiskas ihana antaa sinulle ja kiljui silloin laukesin tarrautu olkapäihin kuiski tulee ja tulee kuiskas en lähde pois maattiin sisäkkäin huokasi nyt tiedän mitä oikea rakastelu on ei kiirettä saan tuntea hitaasti ja nopeaan nyt osaan.
Aamu yöstä herätin pitäis mennä toiseen huoneeseen Miia voi tulla nousi ylös ja kääntyi ja laski pillua huulille en ole saanut takaa nuolin pitkään ja nousin hieroin sormella kuiskas setä panenyt levitin pakaroita pieni ryppy reikä oli lähellä huokasi älä sinne laskin vähän ja levitin huulia katsoin kuinka venyy huokaili on ihanaa niin kuin halkaisi minua nyyt pohjassa anna olla olen kiinni olen nalkissa huusi pane pane pelotti panna kovaa tyttö huusi ja huusi laskin sisään alkoi kova kiemurtelu ja supistelu, kun nousin sanoin nyt toiseen kamariin.
Onneksi, tyttö tuli melkein heti kotiin, katsoi minua ja kierteli kuiskas kerronko äidille vai kerrotko sinä minulle, Mirja kuuli ja lähti heti huusi heippa Miia huusi heiiippa ja katsoi minua.
Illalla sanoi lämmitä sauna tein ruokaa ja syötiin sanoin mene jo saunaan, yllättäen Miia tuli saunaan tissit oli jo isot kuin äitillään ja paljas pillu, sanoin ajoit sitten karvat naurahti ei ole haitoilla istuttiin vierekkäin Miia sanoi panit sitten Mirjaa? No miten niin täällä tuoksui sprma ja pillu kyllä minä haistan. En puhunut mitään pesydyin Miia laskeutu saanko pestä ja hymyili jos se tuosta kasvaa ei haittaa. Minä pesen ensin Miia piti käsiä ylhäällä kun pesin tunsin nuoren vartalon sormien alla pesin ylhäältä alaspäin kun pääsin vatsaan asti kuiskas pese vaan pesin pillun kunnolla sormeillen se liikkui sormia vasten pesin jalat ja kun pyllyä pesin sormi meni tiukasti pyllyä vasten pilluun Miia kääntyi ja nojasi kysyi pesitkö Mirjaa sanoin kolmesti vissiin Miia kääntyi minun vuro istuin pesi päätä hitaasti, kysyi miksi teit niin sanoinMirja halusi sanoi pojat vain sohii, nousin seisomaan Miia pesi muualta mutta ei kalua kun oli kyykyllään kalu oli melkein suussa sitten otti pesuainetta ja pesi hitaasti kuin runkaten ja virutteli kunnolla kysyi sopiko tämä hyvin, sanoin kuten oli huusi mutta halusi Miia kysyi imeekö äiti sanoin harvemmin Miia otti suuhun naurahti on tämä kyllä julma ja virutti ja lähti pois viruttelin vielä vähän ja mietin mitä sotkua tästä tulee.
Makoilin sängyssä Miia huusi käyttikö Mirja tätä ja tuli ovelle sanoin olet kyllä seksikäs Miia pyörähteli tämä asu saa kiihottumaan ja pyllisti paljas pillu oli nätisti auki hyppäsi sänkyyn ja kylkeen kiinni. Katsoi silmiin iskä minäkin haluan ja nousi päälle laski rinnat alas nostin yöpitaa kuiska älä riisu imin nännejä sanoista nännin reijistä kysyin tuleeko poika hulluksi kun imee nauroi ei kun minä sanoin äitisikin saattaa laueta katsoi voiko niin saada.
Miian lantio hieroi kalu kun imin ja hieroin rintoja alkoi huokailemaan kuiskasinsilmät kiinni usea mies imee rintoja ja käsi hieroon laskin kättä paljaaseen pilluun Miia hieroi nopeaan lantiolla kuskin os haluaa pueista koskettelin hampailla Miia kiljahteli tekeekö ne niin sanoin tekee ja imee tunsin sormessa kohta saa painoi tiukasti pillulla ja kijui voi jumalautaaa kun tuntuu nousi ylös veti housuni alas ja ohjasi kiirellä kalua sisään kertoinyt meni terska ja nyt se aukoo pillua isi kulta kun tekee hyvää nousi ja laski pani aian syvemmälle Miia laskeutu melkein kiinni kasvoihin sanoin nyt kiimapillu ja painoin tuntui että ei pääse enempää Miia huokasi voiko olla näin ihanaa pidin pohjass sanoi liiku pidin pohjassa Miia huusi liiku pidin vain sai ravokkaan orgasmin melkein itki suuteli ja suuteli nauroi olet hyvä suutelemaan aloin liikkua huokasi terska jäi ihanasti kiinni voi luojaaah tulen taas annoin kalun laueta silmät suureni ja painoi kovaa vapisi pitkään ja nyyhkytti kuiskas annetaan olla on ihanaa kun Miia nousi antoi pusun kuiskas ihana että Mirja sai kunnolla en kerro meistä.🔥🔥
Tuollaiseen kun pääsis kimppaan...
- Anonyymi
Sanos muuta 😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412203Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2121856- 1031487
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421255- 1151177
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361094Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251058- 74982
- 70940
- 60897