Tutustuin ihanaan kaurismieheen. Hän teki aloitteen ja pyysi numeroa. Näimme pari kertaa ja nyt välimatkasta johtuen näemme vasta kuukauden päästä. Olen lähettänyt hänelle viestejä ja hän on selvästi mielissään niihin vastannut. Olemme myös soitelleet puolin ja toisin. Viime puhelun jälkeen minulle tuli kuitenkin olo, että miestä saattaa ahdistaa minun aktiivinen yhteydenpito, joten päätin, etten ota yhteyttä, ellei hän ota!
No jo eilen hän lähetti viestiä, ja ilmoitti soittavansa tänään! Kyllä hän taitaa minusta pitää... =)
Minusta kun tuntuu, että olen tavannut SEN oikean; olen löytäyt oman puolikkaani!
päätin, etten soita kaurismiehelle
2
619
Vastaukset
- cauris
Kauris pitää siitä, että hänelle osoitetaan suoraan, että ollaan kiinnostuneita, koska varsinkin alussa kauris voi olla epävarma toisen tunteista.
Itselläni härkämies ja kuumaksi meni alkumetreiltä asti, tekstailtiin usein ja nähtiin aina kun voitiin. Nyt saman katon alla onnellisesti kihloissa.
Kauris - Härkä pitäisi olla hyvä yhdistelmä.
Kun voitat kauriin luottamuksen ja saat hänet uskomaan, että juuri hän on sinua varten, hän avautuu ja poistaa suojamuurinsa.
Omaa tilaa kannattaa toki antaa, mutta ei se kauris puhelimeen vastaile/tekstaile jos ei ole kiinnostunut, sitä hän selvästi on;) - Jousileijona
Normaali kauris ei varsinaisesti pelaa, vaikka onkin varovainen.
Joten antaa palaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906