filosofiaa pervokittain 1

..joskus elämä on kuin joku olisi oksentannut tuoppiisi.. pahimmassa tapauksessa huomaat että se olit sinä itse..

17

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etelänhetelmä

      Näin se vaan joskus on...kyllä se aurinko joskus sinne risukasaankin paistaa : D

      • ..varjossa on jäätävän kylmää..


      • päivänsäde sateella
        pervokki kirjoitti:

        ..varjossa on jäätävän kylmää..

        tai odota siinä missä olet. Aurinko kääntyy.


      • päivänsäde sateella kirjoitti:

        tai odota siinä missä olet. Aurinko kääntyy.

        ..joskus haluaisin olla niin iso ja mahtava että vihamiehilläni olisi varjossani jäätävän kylmää..


      • päivänsäde sateella
        pervokki kirjoitti:

        ..joskus haluaisin olla niin iso ja mahtava että vihamiehilläni olisi varjossani jäätävän kylmää..

        mutta aurinko kääntyy heillekin, elleivät ensin siirry itse.


    • päivänsäde sateella

      huomata tämä ennenkuin ehdit juoda tuopin tyhjäksi.

      • ..se ollut IHAN kIVA:.


    • ..ja on hyvin kitkerän katkeraa alkaa siltä pohjalta samasta tuopista nauttii enää..

      • päivänsäde sateella

        senkun huuhtaset puhtaaksi ja odottelet, että hajut haihtuu. Sitten vaan taas hörppäämään.


      • päivänsäde sateella kirjoitti:

        senkun huuhtaset puhtaaksi ja odottelet, että hajut haihtuu. Sitten vaan taas hörppäämään.

        ..pahat poies ja jatkan elämää..siis..


      • päivänsäde sateella
        pervokki kirjoitti:

        ..pahat poies ja jatkan elämää..siis..

        kuin huuhtaista pahat pois ja jatkaa. Aina vaan uudestaan ja uudestaan, niin kauan kuin henki pihisee.


    • se elämä.

      Yhtenä aamuna huomasin et joku oli päästäny ilmat pihalle mun mopon renkaist.

      Soitin heti kaverille ja kysyin et tiätääks hän kuka se ois voinu olla. Ja tiäsihän se. Se olin mää itte joka olin sen tehny.

      Olin kuulema ruattinlaivalta tullessani halunnu haistella kotomaan ilmaa.

      • ..laivalta tullessani.. tehnyt oon outouksia..


      • päivänsäde sateella
        pervokki kirjoitti:

        ..laivalta tullessani.. tehnyt oon outouksia..

        on hyvin happipitoista. Se saa pään hiukan sekaisin.


      • päivänsäde sateella kirjoitti:

        on hyvin happipitoista. Se saa pään hiukan sekaisin.

        ..harmi että itämeri voi huonosti.. mutta nyt mentävä on suihkuun..betonipölyt pois pestävä on.. ja telkustakin tulee katottavaa..


    • Sinisiivetär

      voi ilmaista, mutta itse yritän olla aiheuttamatta sitä tilanetta..mutta niitä tilanteita vaan tulee jostain kumman syystä..

    • Ja pahinta on, jos pakotat ittes juomaan sen uudestaan ja uudestaan... (= tyhmä filosofistinen vitsi).

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe