Lapuan Sanomat ja

Rasismi

Miksi lehdessä ei tiedetä mitä kunnassa tapahtuu .Lapuan kannalta nekatiiviset asiat vaietaan Tämäkö on sitä hyvää lehtimiestapaa??

14

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat?

      Eipä noissa autopoltoissa ole paljon kerrottavaa. Laajempi tiedottaminen vaan lisäisi vihamielisyyttä.

      • Sinunkaltaisia

        silmätummessa kulkevia lapualla piisaa


      • tiedä
        Sinunkaltaisia kirjoitti:

        silmätummessa kulkevia lapualla piisaa

        Olen aivan muualta.


    • Miksi keksiä sellaista asiaa mikä ei ole totta ja sitten vielä painaa sitä. Eikö se antaisi huonoa kuvaa lehdistöstä?. Mukavaa huomata Lapuan sanomien olevan kriittinen lehti. Samaa ei voi sanoa maakuntalehdestä, mistä ilmeisesti on tullu turvapaikka toimittajille, jotka näkevät piruja kaikkialla.

      • tilaaja

        pitäisi uutisoora kyseeset autonpoltot, koska ne uhkaa yleestä turvallisuutta, notta lukijat tahoollaan vois kiinnittää huamiota epäälyttävihin iltatouhuuhin kaupungis.
        Kenen etu on vaieta tuhotöistä? vandaalien?


      • asialla

        Lapuan Sanomat KRIITTINEN lehti!


      • kriittisyyskö
        asialla kirjoitti:

        Lapuan Sanomat KRIITTINEN lehti!

        on siinää, että määrätyt henkilöt pällistelevät
        kuvissa jatkuvasti mutta toiset ei koskaan??
        Mutta ilmeisesti se johtuu siitä, että tämä on
        pienen kylän pieni lehti joten " piiri pieni
        pyörii" Erittäin suosittuja ovat kaupungin
        pomot samoin virkiän sekä myös urheilussa
        koripojat joista jatkuvasti pitkiä kirjoituksia.
        Oletteko pannu merkille????


      • Perreira

        "Miksi keksiä sellaista asiaa mikä ei ole totta ja sitten vielä painaa sitä."
        Sanoo "mave".

        "Mavelta" pitäis kysyä, etteikö nämä autopoltot ole otta?


      • mutta
        Perreira kirjoitti:

        "Miksi keksiä sellaista asiaa mikä ei ole totta ja sitten vielä painaa sitä."
        Sanoo "mave".

        "Mavelta" pitäis kysyä, etteikö nämä autopoltot ole otta?

        Onhan ne totta, mutta tapahtumien kulku on sitten eri asia. No, polliisin kautta kai kerrotaan sitten joskus.


      • Perreira kirjoitti:

        "Miksi keksiä sellaista asiaa mikä ei ole totta ja sitten vielä painaa sitä."
        Sanoo "mave".

        "Mavelta" pitäis kysyä, etteikö nämä autopoltot ole otta?

        Poliisi ei ole sanonut, että asiaan liittyy rasismia.Ainoastaan pähkähullut lapualaiset on saanu päähänsä, että asiaan liittyy rasismia parin venäläisen auton mentyä mukana.
        Ei tässä kannata järkevästi perustella asioita lapualaisille kun siihen ei riitä hallussani olevat rautalankavarastot.


      • keksitty
        AKUKAAVRA-37 kirjoitti:

        Poliisi ei ole sanonut, että asiaan liittyy rasismia.Ainoastaan pähkähullut lapualaiset on saanu päähänsä, että asiaan liittyy rasismia parin venäläisen auton mentyä mukana.
        Ei tässä kannata järkevästi perustella asioita lapualaisille kun siihen ei riitä hallussani olevat rautalankavarastot.

        Siis ei lapualaisten keksimä ole tuo rasismiasia. Kyllä muualta lähtee lentämään juorut.


      • tietosi
        AKUKAAVRA-37 kirjoitti:

        Poliisi ei ole sanonut, että asiaan liittyy rasismia.Ainoastaan pähkähullut lapualaiset on saanu päähänsä, että asiaan liittyy rasismia parin venäläisen auton mentyä mukana.
        Ei tässä kannata järkevästi perustella asioita lapualaisille kun siihen ei riitä hallussani olevat rautalankavarastot.

        Väität, että "poliisi ei ole sanonut, että asiaan liittyy rasismia." Poliisi ei liioin ole sanonut, että asiaan EI liity rasismia.

        Ilkka kirjoittaa tänään: "Poliisi ei ole sulkenut rasismia pois tuhotyön syynä."


      • tietosi kirjoitti:

        Väität, että "poliisi ei ole sanonut, että asiaan liittyy rasismia." Poliisi ei liioin ole sanonut, että asiaan EI liity rasismia.

        Ilkka kirjoittaa tänään: "Poliisi ei ole sulkenut rasismia pois tuhotyön syynä."

        oikeudessa se katsotaan vasta, onko siinä rasismilla asiaa eikä suomi24 sivuilla tai ilkan yleisönosastolla. Olisko niin että poliisi ei ole sanonut, että asiaan liittyy rasismi koska he ei tiedä sitä vielä.
        Tottakai lapualaiset juntit tahtoisi, että heillekin olisi kehitys tullu jo pikkuhuljaa ja voisivat sanoa saaneensa rasismista osansa. Vanhojahan ei voi laskea kun ne oli vain kommareita ja asiassa ajateltiin suomen parasta.


      • sylttytehtaalta
        AKUKAAVRA-37 kirjoitti:

        oikeudessa se katsotaan vasta, onko siinä rasismilla asiaa eikä suomi24 sivuilla tai ilkan yleisönosastolla. Olisko niin että poliisi ei ole sanonut, että asiaan liittyy rasismi koska he ei tiedä sitä vielä.
        Tottakai lapualaiset juntit tahtoisi, että heillekin olisi kehitys tullu jo pikkuhuljaa ja voisivat sanoa saaneensa rasismista osansa. Vanhojahan ei voi laskea kun ne oli vain kommareita ja asiassa ajateltiin suomen parasta.

        "Tottakai lapualaiset juntit tahtoisi, että heillekin olisi kehitys tullu jo pikkuhuljaa ja voisivat sanoa saaneensa rasismista osansa."

        Jonkun pää on ihan vintturassa ja jutut samaa rataa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe