Moikka!
Niin,kuka on teidän suosikki kyseisessä sarjassa?
kuka on teidän suosikki näyttelijä twin peaksissa?
16
1535
Vastaukset
- on seae
Hank Worden tietty.
- jean renault
1.HANK JOHNSON
2.JEAN RENAULT
3.JACQUES RENAULT
4.DALE COOPER
5.HARRY S TRUMAN
6.DEPUTY HAWK
7.LEO JOHNSON
8.BIG ED HURLEY < IHANA UKKO...TUO MIELEENI VANHAN MAIKKANI TIMPAN
- maddox3
Sherilyn Fenn (Audrey Horne) ja Sheryl Lee (Laura Palmer/Maddy Ferguson).
- vastaus:
mädchen amic sekä lara flynn boyle. ei kyle maclachlanissakaan mitään vikaa ole.
- MMS
1.LARA FLYNN BOYLE < DONNA
2.SHERYL FENN < AUDREY HORNE
3.MÄDCHEN AMIC < LAURA PALMER-MADELINE FERGUSON
MUISTA SITTEN TIETYSTI JEAN RENAULT ON SUOSIKKINI - eli Laura/Maddy
MMS kirjoitti:
1.LARA FLYNN BOYLE < DONNA
2.SHERYL FENN < AUDREY HORNE
3.MÄDCHEN AMIC < LAURA PALMER-MADELINE FERGUSON
MUISTA SITTEN TIETYSTI JEAN RENAULT ON SUOSIKKINIMädchen Amick näytteli Shellya.
- MMS
eli Laura/Maddy kirjoitti:
Mädchen Amick näytteli Shellya.
SEHÄN SE OLIKI...SIIS SHERYL LEE ON AIVAN IHANA
- THE OWL
...Kenneth Welsh.
- Tähtiskäinen
Kyle Maclachlan, Sherelyn Fenn, Lara Flynn Boyle ja ihqu ihqu Kimmy Robertson (Lucy Moran)!! Se ääni!!
- omituinen otus
Kyle MacLachlan on aina ollut ykkönen! Muita suosikkeja Ray Wise ja Sherilyn Fenn.
- Ehdottomasti yksi parhaista
Sheryl Lee on sairaan hyvä näyttelijä vaikka kaikki twin peaksissa ovat. Mutta tässä yksi hyvä taidonnäyte:
http://www.youtube.com/watch?v=3lrPIUfzhBs- twin peaks fani
mitä pidät bobbysta?
- JAMES HURLEY
VÄHÄN KUIN MINÄ...20 V PÄÄSTÄ...
- tietysti
JAMES HURLEY kirjoitti:
VÄHÄN KUIN MINÄ...20 V PÄÄSTÄ...
Miguel Ferrer!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071821
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631204
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217879- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738