Kassaohjelma onko hyvä

kassa-kake

Onko kellään tietoo Kirjo kassaohjelmasta ja kuinka pelaa tuki ja muut.Kassa pitääs vaihtaa mutta mikä hyvä ja sopiva pk-yrityksiin.T Kake

39

11953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppiaan vaimo

      Lataa niiden nettisivuilta ilmainen koeversio. Meillä ollut käytössä jo vuoden ajan ja oltu tosi tyytyväisiä. Nyt niiltä on kait kohta tulossa jokin uusi versiokin.

      • kassa-kake

        Mutta puutteita on siinäkin ja sitten noi muut winpos ja muut on niin pirun kalliit,ja sitten yrittävät rahastaa joka asenuksilla niin kun nyt tämä sirukortti winpos nyppää 1000eur laitteet ja asennus,mutta kunhan löytää sellaisen ohjelman jossa olis emv-rajapinta valmiina niin sais siihen tuon screenwayn laitteen ja ohjelman.On sopivan hintanen ja osaa ittekkin asentaa. T Kake


      • Tyytyväinen käyttäjä
        kassa-kake kirjoitti:

        Mutta puutteita on siinäkin ja sitten noi muut winpos ja muut on niin pirun kalliit,ja sitten yrittävät rahastaa joka asenuksilla niin kun nyt tämä sirukortti winpos nyppää 1000eur laitteet ja asennus,mutta kunhan löytää sellaisen ohjelman jossa olis emv-rajapinta valmiina niin sais siihen tuon screenwayn laitteen ja ohjelman.On sopivan hintanen ja osaa ittekkin asentaa. T Kake

        Tuossa täytyy kommentoida, että vaihdoimme Winpos Kassajärjestelmään ja olemme enempi, kuin tyytyväisiä!
        Säästöä muihin vastaaviin ja laitteet toimii!
        Itse nyttemmin teen Winpos järjestelmän ansiosta etätyötä ja vuosittaiset säästöt tuhansia euroja aikaisempaan...tämäkin Winpos järjestelmällä kirjoitettuna, eli nyt kotona.
        Winpos on siellä, missä minäkin ja suosittelen jos haluaa ammattittilisen työvälineet, jolla saa tulosta ja säästöä!
        Itse päätin vaihtaa K-ryhmässä omaa kassajärjestelmään ja en päivääkään ole katunut vaihtoa!


      • winpos maksoi
        Tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:

        Tuossa täytyy kommentoida, että vaihdoimme Winpos Kassajärjestelmään ja olemme enempi, kuin tyytyväisiä!
        Säästöä muihin vastaaviin ja laitteet toimii!
        Itse nyttemmin teen Winpos järjestelmän ansiosta etätyötä ja vuosittaiset säästöt tuhansia euroja aikaisempaan...tämäkin Winpos järjestelmällä kirjoitettuna, eli nyt kotona.
        Winpos on siellä, missä minäkin ja suosittelen jos haluaa ammattittilisen työvälineet, jolla saa tulosta ja säästöä!
        Itse päätin vaihtaa K-ryhmässä omaa kassajärjestelmään ja en päivääkään ole katunut vaihtoa!

        suuntaa antavat winpos hinnat löytyy osoitteesta
        http://www05.turku.fi/ah/kultke/2000/0524008x/415
        738.htm

        4 kpl Winpos -kassaohjelmistoja 21.311,00 mk = alle 1.000 euroa per kassa

        onkohan hinnat vielä samalla tasolla?

        Kirjon hintaa ei netistä löydy mutta luokittelen sen samaan hintaluokkaan noiden datamiken ja kasöörin kanssa. Ehkä kake voisi kertoa hinnan?

        Näyttää pieniltä hintaerot "varmanpäälle winpossin" ja halvempien datamiken ja kasöörin ja kirjonkin? kanssa.


      • Kassa-Kake
        Tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:

        Tuossa täytyy kommentoida, että vaihdoimme Winpos Kassajärjestelmään ja olemme enempi, kuin tyytyväisiä!
        Säästöä muihin vastaaviin ja laitteet toimii!
        Itse nyttemmin teen Winpos järjestelmän ansiosta etätyötä ja vuosittaiset säästöt tuhansia euroja aikaisempaan...tämäkin Winpos järjestelmällä kirjoitettuna, eli nyt kotona.
        Winpos on siellä, missä minäkin ja suosittelen jos haluaa ammattittilisen työvälineet, jolla saa tulosta ja säästöä!
        Itse päätin vaihtaa K-ryhmässä omaa kassajärjestelmään ja en päivääkään ole katunut vaihtoa!

        Meille ei tule winpossia se on sellainen seli seli firma haluavat myydä kallista omaa ja sitoa asiakas omiin esim.maksupäätteisiin.Kyllä tulee kalliiksi.Mistähän sais piraatti winpossin?Halvalla!


      • Meillä maksoi
        winpos maksoi kirjoitti:

        suuntaa antavat winpos hinnat löytyy osoitteesta
        http://www05.turku.fi/ah/kultke/2000/0524008x/415
        738.htm

        4 kpl Winpos -kassaohjelmistoja 21.311,00 mk = alle 1.000 euroa per kassa

        onkohan hinnat vielä samalla tasolla?

        Kirjon hintaa ei netistä löydy mutta luokittelen sen samaan hintaluokkaan noiden datamiken ja kasöörin kanssa. Ehkä kake voisi kertoa hinnan?

        Näyttää pieniltä hintaerot "varmanpäälle winpossin" ja halvempien datamiken ja kasöörin ja kirjonkin? kanssa.

        Meillä kymmenkunta Winpos kassaa ja maksoi aluksi noin 1.500 euroa per kassa (siis pelkkä ohjelmisto ilman printtereitä tms härpäkkeitä), sitten vielä EMV-maksoi semmoset 1000 euroa per kassa lisää. Vuosittain maksetaan tämän lisäksi vielä 20% huoltomaksua.

        Oli se silti halvempi kuin Solteq:n tarjous...


      • Sehän on vain korttiratkaisu
        kassa-kake kirjoitti:

        Mutta puutteita on siinäkin ja sitten noi muut winpos ja muut on niin pirun kalliit,ja sitten yrittävät rahastaa joka asenuksilla niin kun nyt tämä sirukortti winpos nyppää 1000eur laitteet ja asennus,mutta kunhan löytää sellaisen ohjelman jossa olis emv-rajapinta valmiina niin sais siihen tuon screenwayn laitteen ja ohjelman.On sopivan hintanen ja osaa ittekkin asentaa. T Kake

        Miksi sen pitää olla juuri Screenwayn EMV ? Rahaxilla on ihan vastaava ja se integroituu WinHair:n ja KASÖÖRI:n kanssa. Hintakin näyttää olevan sama.


      • kuuluu hintaan
        Meillä maksoi kirjoitti:

        Meillä kymmenkunta Winpos kassaa ja maksoi aluksi noin 1.500 euroa per kassa (siis pelkkä ohjelmisto ilman printtereitä tms härpäkkeitä), sitten vielä EMV-maksoi semmoset 1000 euroa per kassa lisää. Vuosittain maksetaan tämän lisäksi vielä 20% huoltomaksua.

        Oli se silti halvempi kuin Solteq:n tarjous...

        20% ylläpitomaksu saattaa olla kovempi kuin muualla.

        Tuliko teille ketjunohjauksen ohjelmaa ja mitä se mahtoi maksaa?


      • WINPOS käyttäjä
        kuuluu hintaan kirjoitti:

        20% ylläpitomaksu saattaa olla kovempi kuin muualla.

        Tuliko teille ketjunohjauksen ohjelmaa ja mitä se mahtoi maksaa?

        Ei edes kysytty mitä maksaisi kun ei tarvittu.


    • kassa-kake

      Osaako kukaan sanoa mitään tästä Täsmäprojektin Kirjo ohjelmasta????? APUVA

    • rautakauppa

      Datamikessä on emv integrointi screenwayn luotokorttilukijaan.

    • versus hinta

      kerro millaista putkaa pyörität ja millaisia ominaisuuksia tarvitset?

      Tarvitsetko varastonhallintaa tai jotain erityistä? niissä ne erot alkavat tulemaan

      jos tarvitset erityspiirteitä niin kannattaa ehkä tutustua johonkin semmoiseen joka on erikoistunut sunlaisiin yrityksiin dl software ja vastaavat

      jos riittää peruskassa niin datamiken ja kasoorin saat muutamalla satasella ja niillä on ilmeisen paljon asiakkaita.

      winpossin laittaisin jos on useampia kauppoja tai kassoja.

      kirjosta en ole kuullut mitä se maksaa ja onko se erikoistunut johonkin?

      • partureille ja kampaamoille

      • puotipuksu
        partureille ja kampaamoille kirjoitti:

        http://www.winhair.net/index_KO.htm

        käyttölisenssi single 130 €/v ja usean yrityksen versio 299 €/v

        Mulla on winhair single käytössä vaate ja asusteliikkeessä jo kolmatta vuotta. Reilun vuoden siinä on ollu liitettynä Rahaxin oti-ohjelma ja tämä paketti toimii ainakin mulla hyvin. Sirulukijaa en ole ottanut vielä käyttöön. Winhair toimittaa noita emv-lukijoita 415 € hintaan.


      • lepsgu kauppa jee
        puotipuksu kirjoitti:

        Mulla on winhair single käytössä vaate ja asusteliikkeessä jo kolmatta vuotta. Reilun vuoden siinä on ollu liitettynä Rahaxin oti-ohjelma ja tämä paketti toimii ainakin mulla hyvin. Sirulukijaa en ole ottanut vielä käyttöön. Winhair toimittaa noita emv-lukijoita 415 € hintaan.

        onko se ilmainen=????????


    • korttimankeli

      Olen tässä 2v vertaillut näitä kassaohjelmistotaloja ja myyjiä.Ja voi voi 3 myyjää on jo puhunut ittensä pussiin vai sanoisko ryssiin.Kyllä kyrpii,ja tässä listassa on jo suurimmat kassaohjelmatoimittajat.Notta seli seli winpos ja muut .Kyllä siperia opettaa.T Korttimankeli

    • Tosi pettynyt

      Kartoitimme saatavilla olevia kassajärjestelmiä joista suurin osa oli tosi nihkeitä ja jäykkiä organisaatioita (esim Solteq) joita ei yhtään kiinnosta muokata antiikkista softaansa vastaamaan asiakkaan tarpeita.
      Ostimme sitten pikkuisen Crafthousen "kassa.fi" -järjestelmän ja se olikin todella huono veto. Maksoi tuplaten esim tuohon Winpos -järjestelmään nähden ja alussa tähdetkin taivaalta lupailleen firman 'yhteistyö' loppui tasan samana päivänä kun firma sai viimeisen maksuerän. Koko järjestelmä on jonkun lemmikkieläinliikkeen kassaohjelmaan päälle ilmeisesti kumilangalla ja pikaliimalla viritetty ja ketjunohjaus ei toimi kunnolla tänä päivänäkään. Selkeitä vikojakaan ei korjata ja viimeisin ilmoitus oli että tuotteen kehitys on lopetettu, maksakaa lisää niin saatte version x.x ...
      Vaikka itse peruskassat ovatkin sekavia käyttää, ne toimivat pääasiassa ihan OK. Ongelmana on toimimattomat taustatoiminnot ja miljoonat bugit, koneiden jatkuva putoilu verkosta ja firman voimattomuus tehdä mitään. Varastonsiirrot eivät toimi, ostotilauksia ei voi käyttää ollenkaan, tuotekuvien näyttö pätkii jumittaen koko järjestelmän, asennukset tehdään puolivillaisesti, korjauspyyntöjä voi esittää vaikka päivittäin mutta korjauksia ei tehdä tai ne tehdään väärin ja vika jatkuu ja asiakkaallehan ei kerrota missään vaiheessa mitään.

      Kun isohkossa firmassa ei pystytä viikkoon ottamaan korttimaksuja vastaan siksi että yhdet eivät saa järjestelmää funkkaamaan, ovat tappiot jo tuntuvat. Kun tämän tapaisia pitkittyneitä häiriöitä on jatkuvasti, lopputulos on kaoottinen.

      Lisäksi minkään sortin dokumentointia EI OLE eikä esimerkiksi kassan taustatoimintoihin ole tänä päivänäkään ohjekirjaa OLLENKAAN OLEMASSAKAAN! Eikös tuollaisen jo lakikin kiellä?

      En muista viime vuosilta yhtään kahden viikon jaksoa, jolloin kassa.fi olisi toiminut 100%.
      Toimimattomuuteen tärvääntynyt työaika ja menetetyt kaupat ovat jo kokonaiskustanuksiltaan niin suuret että olisimme voineet palkata viisi kokopäivätoimista ohjelmoijaa tekemään meille oman softan ja halvemmaksi olisi käynyt.

      Yhtiön 0600- numero maksaa 4 euroa minuutti ja siihen soittamiseen meni meilläkin taas viimeisessä laskussa useita satoja euroja, enemmän kuin lankapuhelinliikenteeseen koko firmassa muuten. Paikalla käynnistä veloitetaan 2000 euroa eikä tehdä työtä loppuun asti vaan sain palkata ulkopuolisia ammattilaisia paikkaamaan näiden sankarien jäljiltä tietoturva-aukot yms...

      Eli en voi suurin surminkaan suositella kenellekään. Tai ehkä kilpailijoillemme :-)

    • huijatuksi tullut

      Kassajärjestelmistä. Varoituksen sanan haluaisin antaa Oy Winpos Ab palveluista. Me teimme sopimuksen 3 vuotta sitten, laite tuli, mutta ei sellaisena kuin piti. Valitimme asiasta ja meille luvattiin koko ajan että asia tullaan hoitamaan. Näin kuitenkn tapahtui vasta 3 vuoden jälkeen. Laitteisto ei ole toiminut hyvin, koko ajan on ongelmia pankkikorttimyynneissä ja mustien listojen saamisessa. Lisäksi hyvin epäkäytännöllinen systeemi, ei toimi. Help Desk on auki ainoastaan rajoitetun ajan arkipävinä, eli ei ikinä silloin kun apua tarvitsisi. Lisäksi usein HelpDeskiin ei saa yhteyttä kun linjat ovat niin täynnä.
      Kaiken huipentumana kun Winpos tuli vihdoin asentamaan meille alunperin lupaamansa asian, he eivät ilmoittaneet meille etukäteen että se tulisi meille mitään maksamaan, emmekä me sitä odottaneet, sillä eihän ole meidän vika että he eivät toimittaneet meille alunperin laitetta sovitussa kunnossa.
      Nyt sitten 3kk:ta tapahtuneen jälkeen, he lähettivät meille suuren laskun "koulutuksesta" .
      Lisäksi he toimittivat koneen takaisin sovittua aikataulua myöhemin, joka aiheuti meille luonnollisesti taloudellisia tappiota kun emme pystyneet myymään mitään ilman kassaa.
      Kaikenlisäksi kun kassa vihdoin palautettiin meille, ei siinä toiminut pankkikortit laisinkaan.

      Oman kokemukseni pohjalta en suosittele kyseisen toimittajan kassajärjestelmää.

      • Hyvä läppä!

        Aika hyvän aprillipilan murjaisit!

        Sait nauramaan.


    • juubajuu

      Sen verran vain , että älä ainakaan ota Winpos kassajärjestelmä. Tajuttoman kallis, ja vähän huijauksen makua koko yrityksen toiminnass. Lupaavat kuun taivaalta , mutta eivät kuitenkaan toteuta. Ilmaiseksi luvataan tiesmitä, mutta kuitenkin veloittavat kalliisti. Suosittelen että otat minkätahansa muun järjestelmän. Tietty jollekin voi toimiakin, mutta itselläni on ko yrityksen palveluista ja laitteista huonot kokemukset. Kaiki koneetkin on iku vanhoja, esim. tietokeen merkki on Carrot ja siinä on porkkanan kuva?? ELi joo 6000 porkkana merkkinen tietokone.... Ei mene mun jakeluun...

      • Blondi-parturi

        Onko kenelläkään kokemusta WIN HAIRISTA ?


      • Myymälävastaava

        Meidän ketjussa kassa vaihtui viime syksynä Winposiin, aikaisemmin käytimme Kassa.fi:ttä. Winpos on ollu alusta asti ihan susi systeemi. Siis täss järjestelmässä on vikoja enemmän kuin laki sallii, ja ohjelma on muutenkin tosi hankala.

        Winpos kaatuilee vähän väliä, ja yleensä just sillon kun tuotteet on luettu kuitille ja aletaan maksamaan. Joissain myymälöissä koko kone on kuulema pitäny käynnistää uudelleen aina kaatumisen jälkeen. Myyntihinnat ja ostohinnat saattaa vaihtaa paikkaa. Sotkee hintoja ihan käsittämättömästi: Muutaman euron tuotteet saattaa maksaa yhtäkkiä satasia. Usein pidetään asiakasnäyttöjän pois päältä kun ei kehtaa esitellä asiakkaille mitäsattuu hintoja. Sotkee myös varastosaldoja. Inviksiä on jouduttu tekemään moneen kertaan uusiksi kun tiedot katoilee. Kuittitulostimen kanssa ihme ongelmia. Logot tulostuu vaihtelevasti jne. jne. jne. jne...

        Hankala tuotehaku kassalla, hirveän mutkikas eikä osaa ehdottaa tuotteita ennakoivasti niinkuin Kassa.fi. Ohjelman käyttäminen on yleisesti ottaen hankalaa ja saakelin popap-ikkunoita saa näpytellä jatkuvasti. Jos tuotetta ei löydy niin ohjelma ei osaa riittävän selkeästi ilmoittaa siitä. Joskus joutuu lukemaan kaikki uusiksi kun ei huomaa mikä tuote puuttui.

        IHan älytön juttu on se että jos perustaa uuden tuotteen niin se ei mene serverille ennen kuin sitä on myyty eli joudutaan tekemään aina myyntiä ja palautuksia iha turhaan. Sama koskee kanta-asiakkaita. Uusille asiakkaille täytyy aina muka myydä jotakin...

        Asiakkaille on jouduttu pahoittelemaan että kun on uudet ohjelmat meillä, ja tää on vähän hankalaa, mutta alkaa olla aika noloa kun viel puolen vuoden päästäkin joutuu selitteleen samoille asiakkaille samat selitykset.

        Jossain liikkeissä on jouduttu ottamaan Kassa.fi uudelleen väliaikaiseen käyttöön kun Winpos on tiltannu eikä firmasta saa ketään kiinni.

        Tää Winpos-projekti on ollu ainakin meillä ihan täys farssi. Olihan siinä Kassa.fissäkin ongelmansa, mutta ainakin heillä on erittäin avulias asiakaspalvelu joka vastaa iltaisinkin tukipuhelimeen!!!! Ja kyllä ton Kassa.fi:n luotettavuus oli aivan hyvä kun meillekin saatiin uus versio. Saldot ja raportit oli aina oikein. Mulle jäi Kassa.fi:stä hyvä maku, ja otan kyllä sen jos joskus perustan oman liikkeen.


      • M
        Myymälävastaava kirjoitti:

        Meidän ketjussa kassa vaihtui viime syksynä Winposiin, aikaisemmin käytimme Kassa.fi:ttä. Winpos on ollu alusta asti ihan susi systeemi. Siis täss järjestelmässä on vikoja enemmän kuin laki sallii, ja ohjelma on muutenkin tosi hankala.

        Winpos kaatuilee vähän väliä, ja yleensä just sillon kun tuotteet on luettu kuitille ja aletaan maksamaan. Joissain myymälöissä koko kone on kuulema pitäny käynnistää uudelleen aina kaatumisen jälkeen. Myyntihinnat ja ostohinnat saattaa vaihtaa paikkaa. Sotkee hintoja ihan käsittämättömästi: Muutaman euron tuotteet saattaa maksaa yhtäkkiä satasia. Usein pidetään asiakasnäyttöjän pois päältä kun ei kehtaa esitellä asiakkaille mitäsattuu hintoja. Sotkee myös varastosaldoja. Inviksiä on jouduttu tekemään moneen kertaan uusiksi kun tiedot katoilee. Kuittitulostimen kanssa ihme ongelmia. Logot tulostuu vaihtelevasti jne. jne. jne. jne...

        Hankala tuotehaku kassalla, hirveän mutkikas eikä osaa ehdottaa tuotteita ennakoivasti niinkuin Kassa.fi. Ohjelman käyttäminen on yleisesti ottaen hankalaa ja saakelin popap-ikkunoita saa näpytellä jatkuvasti. Jos tuotetta ei löydy niin ohjelma ei osaa riittävän selkeästi ilmoittaa siitä. Joskus joutuu lukemaan kaikki uusiksi kun ei huomaa mikä tuote puuttui.

        IHan älytön juttu on se että jos perustaa uuden tuotteen niin se ei mene serverille ennen kuin sitä on myyty eli joudutaan tekemään aina myyntiä ja palautuksia iha turhaan. Sama koskee kanta-asiakkaita. Uusille asiakkaille täytyy aina muka myydä jotakin...

        Asiakkaille on jouduttu pahoittelemaan että kun on uudet ohjelmat meillä, ja tää on vähän hankalaa, mutta alkaa olla aika noloa kun viel puolen vuoden päästäkin joutuu selitteleen samoille asiakkaille samat selitykset.

        Jossain liikkeissä on jouduttu ottamaan Kassa.fi uudelleen väliaikaiseen käyttöön kun Winpos on tiltannu eikä firmasta saa ketään kiinni.

        Tää Winpos-projekti on ollu ainakin meillä ihan täys farssi. Olihan siinä Kassa.fissäkin ongelmansa, mutta ainakin heillä on erittäin avulias asiakaspalvelu joka vastaa iltaisinkin tukipuhelimeen!!!! Ja kyllä ton Kassa.fi:n luotettavuus oli aivan hyvä kun meillekin saatiin uus versio. Saldot ja raportit oli aina oikein. Mulle jäi Kassa.fi:stä hyvä maku, ja otan kyllä sen jos joskus perustan oman liikkeen.

        Olisko kenelläkään kokemusta Maestro-kassajärjestelmästä? Mitenköhän toimii ja minkä hintanen?


      • Vaihdoss kassa.fi
        M kirjoitti:

        Olisko kenelläkään kokemusta Maestro-kassajärjestelmästä? Mitenköhän toimii ja minkä hintanen?

        Löytyykö kokemuksia SKJ:n myymäläjärjestelmästä ja integroidusta WEB-kauppa systeemistä,
        toimivuus, asiakaspalvelu, hinta ? Näytti hyvältä ja toimivalta, ainakin osaajan käyttämänä (näin
        messuilla)


      • m
        Vaihdoss kassa.fi kirjoitti:

        Löytyykö kokemuksia SKJ:n myymäläjärjestelmästä ja integroidusta WEB-kauppa systeemistä,
        toimivuus, asiakaspalvelu, hinta ? Näytti hyvältä ja toimivalta, ainakin osaajan käyttämänä (näin
        messuilla)

        Winpossi heitetty pihalle. Huh Huh mitä sontaa. Ei päivää ilman jotain kummalista vikaa.

        Tuosta SKJ:stä kaipaisi kokemuksia. Ohjelmistossa ominaisuuksia enemmän kuin tarpeeksi, mutta pysyykö ohjelma pystyssä.

        Myös Netbaronin kassapuolen kokemukset kiinnostavat.


      • Raivostunut
        Myymälävastaava kirjoitti:

        Meidän ketjussa kassa vaihtui viime syksynä Winposiin, aikaisemmin käytimme Kassa.fi:ttä. Winpos on ollu alusta asti ihan susi systeemi. Siis täss järjestelmässä on vikoja enemmän kuin laki sallii, ja ohjelma on muutenkin tosi hankala.

        Winpos kaatuilee vähän väliä, ja yleensä just sillon kun tuotteet on luettu kuitille ja aletaan maksamaan. Joissain myymälöissä koko kone on kuulema pitäny käynnistää uudelleen aina kaatumisen jälkeen. Myyntihinnat ja ostohinnat saattaa vaihtaa paikkaa. Sotkee hintoja ihan käsittämättömästi: Muutaman euron tuotteet saattaa maksaa yhtäkkiä satasia. Usein pidetään asiakasnäyttöjän pois päältä kun ei kehtaa esitellä asiakkaille mitäsattuu hintoja. Sotkee myös varastosaldoja. Inviksiä on jouduttu tekemään moneen kertaan uusiksi kun tiedot katoilee. Kuittitulostimen kanssa ihme ongelmia. Logot tulostuu vaihtelevasti jne. jne. jne. jne...

        Hankala tuotehaku kassalla, hirveän mutkikas eikä osaa ehdottaa tuotteita ennakoivasti niinkuin Kassa.fi. Ohjelman käyttäminen on yleisesti ottaen hankalaa ja saakelin popap-ikkunoita saa näpytellä jatkuvasti. Jos tuotetta ei löydy niin ohjelma ei osaa riittävän selkeästi ilmoittaa siitä. Joskus joutuu lukemaan kaikki uusiksi kun ei huomaa mikä tuote puuttui.

        IHan älytön juttu on se että jos perustaa uuden tuotteen niin se ei mene serverille ennen kuin sitä on myyty eli joudutaan tekemään aina myyntiä ja palautuksia iha turhaan. Sama koskee kanta-asiakkaita. Uusille asiakkaille täytyy aina muka myydä jotakin...

        Asiakkaille on jouduttu pahoittelemaan että kun on uudet ohjelmat meillä, ja tää on vähän hankalaa, mutta alkaa olla aika noloa kun viel puolen vuoden päästäkin joutuu selitteleen samoille asiakkaille samat selitykset.

        Jossain liikkeissä on jouduttu ottamaan Kassa.fi uudelleen väliaikaiseen käyttöön kun Winpos on tiltannu eikä firmasta saa ketään kiinni.

        Tää Winpos-projekti on ollu ainakin meillä ihan täys farssi. Olihan siinä Kassa.fissäkin ongelmansa, mutta ainakin heillä on erittäin avulias asiakaspalvelu joka vastaa iltaisinkin tukipuhelimeen!!!! Ja kyllä ton Kassa.fi:n luotettavuus oli aivan hyvä kun meillekin saatiin uus versio. Saldot ja raportit oli aina oikein. Mulle jäi Kassa.fi:stä hyvä maku, ja otan kyllä sen jos joskus perustan oman liikkeen.

        Olemme taistelleet Winposin kanssa nyt kolme vuottaa. Versioita on päivitetty ja lupailtu, että nyt toimii. Vaan ei toimi, ei. Viimeisimmässä päivityksessä hävisi kaikki historiatieto myynnistä !
        Järjestelmä ja asiakaspalvelu ovat syvältä, manuaaleja ei ole olemassakaan, helppari ei vastaa....

        Vaihto on edessä.
        Kyllä pk-yrittäjä on täysin avuton ohjelmistoyhtiön kanssa toimiessaan.


      • Never winpos
        Raivostunut kirjoitti:

        Olemme taistelleet Winposin kanssa nyt kolme vuottaa. Versioita on päivitetty ja lupailtu, että nyt toimii. Vaan ei toimi, ei. Viimeisimmässä päivityksessä hävisi kaikki historiatieto myynnistä !
        Järjestelmä ja asiakaspalvelu ovat syvältä, manuaaleja ei ole olemassakaan, helppari ei vastaa....

        Vaihto on edessä.
        Kyllä pk-yrittäjä on täysin avuton ohjelmistoyhtiön kanssa toimiessaan.

        Yhdyn nimimerkillä raivostuneen kantaan. Paska järjestelmä jossa kukaan ei ota vastuuta tapahtuneesta. Aion nostaa oikeuskanteen yhtiötä vastaan.


      • kauppiasx2
        Never winpos kirjoitti:

        Yhdyn nimimerkillä raivostuneen kantaan. Paska järjestelmä jossa kukaan ei ota vastuuta tapahtuneesta. Aion nostaa oikeuskanteen yhtiötä vastaan.

        huonot kokemukset täälläkin winposista. varastosaldot heittävät, kassa on hidas ja jumittaa, tukea ei saa ja asiakkaan asiat eivät oikeasti kiinnosta. minkäänlaisesta kumppanuudesta ei voida puhuakkaan! nyt vaihtoehtoina kassa.fi ja skj. ostajana on kyllä vaikeata vertailla mikä olisi omalle liiketoiminnalle se paras ratkaisu.


      • Erikoistavarak.15v
        kauppiasx2 kirjoitti:

        huonot kokemukset täälläkin winposista. varastosaldot heittävät, kassa on hidas ja jumittaa, tukea ei saa ja asiakkaan asiat eivät oikeasti kiinnosta. minkäänlaisesta kumppanuudesta ei voida puhuakkaan! nyt vaihtoehtoina kassa.fi ja skj. ostajana on kyllä vaikeata vertailla mikä olisi omalle liiketoiminnalle se paras ratkaisu.

        Meillä on jo monen vuoden ajalta kokemusta Kirjo kassajärjestelmästä. Toki matkan varrella on ollut
        joitain ongelmiakin, mutta kehitys on kulkenut hyvään suuntaan kaikin puolin. Tuntuu siltä, että ohjelma on valmis. Voin suositella!


      • MegaMoka
        Never winpos kirjoitti:

        Yhdyn nimimerkillä raivostuneen kantaan. Paska järjestelmä jossa kukaan ei ota vastuuta tapahtuneesta. Aion nostaa oikeuskanteen yhtiötä vastaan.

        Kiinnostaa tietää nostitko oikeuskanteen Winpossia vastaan? Olen nimittäin itse menossa tapaamaan lakimiestäni asian tiimoilta. Kertokaa muutkin miten olette
        pärjänneet MegaStoren kanssa?


    • tietsikkamies
      • NetShopperi

    • YRITTÄJÄ ISOLLA Y

      WINPOS ON PASKA!!!

    • 21

      Entäs jos palaisit vanhaan veivattavaan kassakoneeseen. Siinä asiakkaalla on hymy hyuulessa kun painelet napit alas ja vaivaat kammesta kuitin ulos.
      Eli mikä on kassaohjelman antama hyöty oikeasti.

    • Kassatyyppi

      Noteshot on ollut susi, koska se sanoo inventaariossa yleensä varastosaldon tuplana tai ykkösenä! Kerran se veloitti 6000€ laskun pankkikortilta ja siinä oli selvittämistä! Massatuotteiden arvo on aina 1mg.

      • sepi (yrittäjä)

        meillä on kans tuo noteshot, meillä se on toiminut ihan kiitettävästi. pankkikortiltakin se veloittaa aina sen summan mitä käsketään. =) kaiken näköiset ohjelmat on tullu kahlattua läpi. tämä nyt on hinnaltaan ja ominaisuuksiltaan järkevällä tasolla.

        omalla kokemuksella voisin sanoa että lähes kaikki kassa ja toiminnanohjaukset toimivat (oikeassa paikassa). tärkeintä on valita tarpeeseen ja omaan käyttöön sopiva.

        en kuitenkaan halua mainostaa mitään tiettyä (ellei joku maksa minulle siitä) =)

        kannattaa etsiä vaikka googlella kassaohjelma, löytyy nykyisin onneksi jo muutama edullinenkin vaihtoehto. kokeile ennen kuin hankit


    • kassamaakari

      Noh note showt finace on hyvä ja halpakassa lataa kokeiluksi 60päivänkoikeilu lisenssi

    • ERPLYKassa

      Hei! Vinkkaisin ERPLY:n POS-järjestelmää (http://erply.com/fi/).
      Pilvipohjainen, liikkuvan liiketoiminnan mahdollistava ja helposti muokattava ERPLY palvelu helpottaa kassapisteillä toimintaa. Kassajärjestelmä on täysin integroitu iPad ja Android tableteille, Windows työasemille, älypuhelimille ja kassalaitteille. Voit tarkistaa myyntien tilanteen, hyödyntää asiakastietoja ja hallinnoida varastoa tai tuotteitasi liikkeellä ollessasi eli missä ja milloin tahansa!

      Hinnoittelun löydät täältä: http://erply.com/hinnoittelu/

      ERPLY:llä on lukuisia tehokkaita ominaisuuksia, kuten:
      - Myyntihistoria (kaikki myyntitapahtumat tallentuvat asiakkaan tietojen alle)
      - Lahjakuitti (voit tulostaa lahjakuitin myynnille. siinä ei näy myynnin hintoja)
      - Muistiinpanot (lisää kuittiin omia muistiinpanoja)
      - Alennukset (lisää alennuksen koko myyntitapahtumalle valuutta tai prosentti muodossa)
      - Tallenna varaus (uo tuotevaraus ostoskorissa oleville tuotteille ja vastaanota osittainen maksu)
      - Tallenna tilaus (asiakas haluaa tuotteen joka ei ole varastossa? tallenna tilaus järjestelmään ja löydä se jälkikäteen taustajärjestelmästä)
      - Tallenna myynti (tallenna ostoskorin tuotteet, hinnat ja määrät talteen)
      - X-Raportti (yksikohtainen lista tapahtumista, maksutavoista ja maksumääristä joita kassalla on tapahtunut)
      - Sisään/Ulos kirjautuminen (selkeytä ja nopeuta työnajanseurantaa)

      ERPLY on ihanteellinen kassaratkaisu etenkin vähittäiskaupan myymälöille ja vähittäismyynti- tai palveluketjujen tarpeisiin.

      Kokeile heti 30 päivää ilmaiseksi: http://erply.com/erply-fi-rekisterointi

      Kotisivu: http://erply.com/fi/
      Facebook: https://www.facebook.com/ErplySuomi/

      Tarjoamme asiakkaillemme myös ihan maksutonta asiakastukea ark. klo. 9-17.

      • Hinta-lagaa

        Tällä hetkellä Erply on KAIKKEIN KALLEIN tarjolla olevista peruskassaohjelmista. Samat kassatoiminnot saa ilmaisilla, tai parin satasen perusohjelmilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

      Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

      Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

      Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

      Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

      Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

      No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

      Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe