Mulla on soundtrack levyjä james bond mutta haluaisin tietää että onko seuraavanlaisista omistamistani levyistä tehty remastered soundtrack-levyä kuten octopussy cd?
Ostin vaan levyt ja petyin kun ei ollut remastered muodossa
-Die another day(sini musta kansi)
-from russia with love (musta valkonen takakansi)
-goldfinger (musta valkonen takakansi)
-licence to kill (valk.takak.ja soundt.nimi sinisel)
-the spy who loved me(musta valko takakansi)
-the world is not enough (valkonen kansi)
--Diamonds are forever (musta valko kansi)
--On her majestry secret serv.(musta valko kansi)
- The man with the golden gun(musta valko kansi)
Suluissa väri millainen levy mulla on ja haluaisin että ne olisivat remastered levyjä. Onko näistä tehty edes? Siis sama tyyppinen levy ja sama ulkoasu kuin allaolevien levyjen kanssa?
REMASTERED LEVYJÄ:
octopussy
thunderballa
the living daylights
Dr no
James bond soundtrack
3
354
Vastaukset
- -82
Jos noi levyt löytyvät remastered muodossa niin saisinko tietää että mistä ne löytyvät ja edullisesti myös. Amazonista en osaa tilata ja hinnoista ei ole mitään tietoa? Löytyykö suomikaupoista???
- BondJamesBond
Jos opettelet tilaamaan Amazonista niin siellä näyttäisi olevan just noita remastered versioita
http://www.amazon.com/Goldfinger-Various-Artists/dp/B00008BL4N/ref=pd_sim_m_1/104-0743778-1411109?ie=UTF8&qid=1177311603&sr=1-6
Sieltä sitten klikkaat niitä "Customers who bought this item also bought" niin näet muita
- -82
Licence to kill
The man with the golden gun
the world is not enough
Die another day
Juu elikkä kävin tuolla sivuilla ja nämä sieltä kyllä löytyivät mutta miten tiedän että onko noi levyt REMASTER LEVYJÄ kuten octopussy on. Eli haluan vain remaster levyjä noista.
ONKO NOISTA LEVYISTÄ EDES TEHTY?? ONKO JOLLAIN REMASTER LEVYT NOISTA TAI TIETÄÄKÖ KUKAAN ONKO NOI REMASTER LEVYJÄ TUOLLA SIVUILLA MISSÄ MYYDÄÄN NOITA,ONKO JOKU OSTANUT.VASTATKAA JOS TIETOA!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232416- 1191546
- 621395
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261251KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.351126- 1171124
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711074Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571027Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31970Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(55969