Mulla on soundtrack levyjä james bond mutta haluaisin tietää että onko seuraavanlaisista omistamistani levyistä tehty remastered soundtrack-levyä kuten octopussy cd?
Ostin vaan levyt ja petyin kun ei ollut remastered muodossa
-Die another day(sini musta kansi)
-from russia with love (musta valkonen takakansi)
-goldfinger (musta valkonen takakansi)
-licence to kill (valk.takak.ja soundt.nimi sinisel)
-the spy who loved me(musta valko takakansi)
-the world is not enough (valkonen kansi)
--Diamonds are forever (musta valko kansi)
--On her majestry secret serv.(musta valko kansi)
- The man with the golden gun(musta valko kansi)
Suluissa väri millainen levy mulla on ja haluaisin että ne olisivat remastered levyjä. Onko näistä tehty edes? Siis sama tyyppinen levy ja sama ulkoasu kuin allaolevien levyjen kanssa?
REMASTERED LEVYJÄ:
octopussy
thunderballa
the living daylights
Dr no
James bond soundtrack
3
397
Vastaukset
- -82
Jos noi levyt löytyvät remastered muodossa niin saisinko tietää että mistä ne löytyvät ja edullisesti myös. Amazonista en osaa tilata ja hinnoista ei ole mitään tietoa? Löytyykö suomikaupoista???
- BondJamesBond
Jos opettelet tilaamaan Amazonista niin siellä näyttäisi olevan just noita remastered versioita
http://www.amazon.com/Goldfinger-Various-Artists/dp/B00008BL4N/ref=pd_sim_m_1/104-0743778-1411109?ie=UTF8&qid=1177311603&sr=1-6
Sieltä sitten klikkaat niitä "Customers who bought this item also bought" niin näet muita
- -82
Licence to kill
The man with the golden gun
the world is not enough
Die another day
Juu elikkä kävin tuolla sivuilla ja nämä sieltä kyllä löytyivät mutta miten tiedän että onko noi levyt REMASTER LEVYJÄ kuten octopussy on. Eli haluan vain remaster levyjä noista.
ONKO NOISTA LEVYISTÄ EDES TEHTY?? ONKO JOLLAIN REMASTER LEVYT NOISTA TAI TIETÄÄKÖ KUKAAN ONKO NOI REMASTER LEVYJÄ TUOLLA SIVUILLA MISSÄ MYYDÄÄN NOITA,ONKO JOKU OSTANUT.VASTATKAA JOS TIETOA!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122727- 1781805
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006