Tätä ennen elin pahoilla teillä.
Join ja rettelöin.
Olin kova "jätkä"
Samaan aikaan kuitenkin kärsin pahaa masennusta ja paniikkihäisiöstä.Itsetuhoiset ajatukset olivat arkipäivää.
Velkaa on ja ikäviä muistoja.
2004 kesä kuitenkin muutti kaiken.
Olin vuotta aiemmin tavannut miehen joka rakasti minua ja minä häntä.
Saimme tietää olevani raskaana.
Alku hämmennys muuttui ikuiseksi rakkaudeksi ja uskomattomaksi muutokseksi.
En ikinä uskonut saavani lasta.Nyt se tapahtuisi.
Kun lapsi syntyi olin maailman onnellisin nainen.
En enää ikinä ole katsonut maailmaa samanlailla.
Nykyään löydän joka päivästä jotain ihanaa.
Vaikka lapsi vie voimia, antaa hän niin paljon enemmän.
Nyt minulla/meillä on koti josta voi olla ylpeä.
Ruokaa on ja lämmintä. Moni tuttu jäi kyydystä, mutta ei kaduta. Minulla on perhe!
Onnellinen
2004 kesällä
1
1077
Vastaukset
- tyni
nuoruuteen kuuluu aina uuden kokemisen halu, älä moiti itseäsi siitä. itselläni on ollut myös saman tapainen nuoruus.jossakin vaiheessa tajusin ettei niin voinut jatkua, nyt lähes 15 vuotta myöhemmin näistä tapahtumista, elämäni ei voisi olla paremmin elämme avopuolisoni kanssa omassa pienessä kodissamme,ja meillä on kaikki mitä tarvitsemme, rikasta ei ole, mutta tulemme toimeen.huomaan, että olette miehesi kanssa sitoutuneet lujasti toisiinne ja lapseenne, ja siihen että elämä on edessä päin ,ei takana.toivotan sinulle ja miehellesi parhainta jatkoa elämässänne, sekä lisää pienokaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417487Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393921Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172188Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261497- 441473
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7917