Tätä ennen elin pahoilla teillä.
Join ja rettelöin.
Olin kova "jätkä"
Samaan aikaan kuitenkin kärsin pahaa masennusta ja paniikkihäisiöstä.Itsetuhoiset ajatukset olivat arkipäivää.
Velkaa on ja ikäviä muistoja.
2004 kesä kuitenkin muutti kaiken.
Olin vuotta aiemmin tavannut miehen joka rakasti minua ja minä häntä.
Saimme tietää olevani raskaana.
Alku hämmennys muuttui ikuiseksi rakkaudeksi ja uskomattomaksi muutokseksi.
En ikinä uskonut saavani lasta.Nyt se tapahtuisi.
Kun lapsi syntyi olin maailman onnellisin nainen.
En enää ikinä ole katsonut maailmaa samanlailla.
Nykyään löydän joka päivästä jotain ihanaa.
Vaikka lapsi vie voimia, antaa hän niin paljon enemmän.
Nyt minulla/meillä on koti josta voi olla ylpeä.
Ruokaa on ja lämmintä. Moni tuttu jäi kyydystä, mutta ei kaduta. Minulla on perhe!
Onnellinen
2004 kesällä
1
1062
Vastaukset
- tyni
nuoruuteen kuuluu aina uuden kokemisen halu, älä moiti itseäsi siitä. itselläni on ollut myös saman tapainen nuoruus.jossakin vaiheessa tajusin ettei niin voinut jatkua, nyt lähes 15 vuotta myöhemmin näistä tapahtumista, elämäni ei voisi olla paremmin elämme avopuolisoni kanssa omassa pienessä kodissamme,ja meillä on kaikki mitä tarvitsemme, rikasta ei ole, mutta tulemme toimeen.huomaan, että olette miehesi kanssa sitoutuneet lujasti toisiinne ja lapseenne, ja siihen että elämä on edessä päin ,ei takana.toivotan sinulle ja miehellesi parhainta jatkoa elämässänne, sekä lisää pienokaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata531717Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3251511Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091185
- 221183
- 701156
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171127- 791081
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40896