miten sanon

ystävällisesti, huonosti suomea ymmärtäville, että se saakelin ovien paiskominen ennen seitsemää aamulla saa loppua!!!

12

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt jos se saatanan ovien paasaaminen ennen sianpieremää ei lopu löydät moran kylkiluittes välistä!

      Muista hymyillä;)

      • pakko sanoo että tuo oli NIIN hyvä neuvo, että taidan käyttää tuota itsekkin, *meenki heti soittaan naapurin ovikelloa* :)


      • mahtaakohan onnistua?
        voisitko kääntää tuon kaiken kiinaksi?


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        pakko sanoo että tuo oli NIIN hyvä neuvo, että taidan käyttää tuota itsekkin, *meenki heti soittaan naapurin ovikelloa* :)

        jo???
        kerro heti mitä tapahtui... saitko asian perille vai saitko kyytiä...????


      • amaryllie1 kirjoitti:

        jo???
        kerro heti mitä tapahtui... saitko asian perille vai saitko kyytiä...????

        mutta en sellaista mitä kuvittelit, mut kutsuttiin sisälle, se miäs ymmärsi ihan väärin sen mitä sanoin, mutta...

        Ei se mitään, taidan kestää oven paukkeet tästälähin, kauheen mukava mies! :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        mutta en sellaista mitä kuvittelit, mut kutsuttiin sisälle, se miäs ymmärsi ihan väärin sen mitä sanoin, mutta...

        Ei se mitään, taidan kestää oven paukkeet tästälähin, kauheen mukava mies! :)

        pitäskös....
        taidankin ensin hiukan kammata ja tällätä, ennenkuin menen!


      • Silipa-Tuuli
        amaryllie1 kirjoitti:

        pitäskös....
        taidankin ensin hiukan kammata ja tällätä, ennenkuin menen!

        riittää että muistat tuon a-v:n tärkeimmän neuvon, elikkäs.... MUISTA HYMYILLÄ, siinä se!


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        riittää että muistat tuon a-v:n tärkeimmän neuvon, elikkäs.... MUISTA HYMYILLÄ, siinä se!

        ala millekkään ulkomaaneläville hymyilemään!!! mulla on sitä paitsi kamalan kireä hymy muutenkin, sen saaminen kasvoille tuottaa hirmuista tuskaa ja kovia ponnistuksia..
        olenkohan ottanut liikaa botoxia naururyppyihin...


      • amaryllie1 kirjoitti:

        ala millekkään ulkomaaneläville hymyilemään!!! mulla on sitä paitsi kamalan kireä hymy muutenkin, sen saaminen kasvoille tuottaa hirmuista tuskaa ja kovia ponnistuksia..
        olenkohan ottanut liikaa botoxia naururyppyihin...

        Irvistä sille sitten ja työnnät sen kouraan 10 metriä kumitiivistettä ja sanon kireellä hymylläsi että, TERVE TERVE SINÄ ULKOMAANELÄVÄ, panes rupeen hommiin!

        Ymmärtää tai ei mistä on kysymys! :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        Irvistä sille sitten ja työnnät sen kouraan 10 metriä kumitiivistettä ja sanon kireellä hymylläsi että, TERVE TERVE SINÄ ULKOMAANELÄVÄ, panes rupeen hommiin!

        Ymmärtää tai ei mistä on kysymys! :)

        hiukan ... öh!
        no jooh, teen niin!
        katsotaan kenen hymy hyytyy ensiksi.. lähden ostamaan tiivistettä


    • tarkkkailija

      niin hommaa niitten oveen kumipuinen karmi ja vaikka itse ovikin samasta aineesta. Eiköhän ovenpaukuttelu lopu siihen että paiskoja saa tällin omaan päähänsä kun ovi kimmahtaa takaisin..

      • amaryllie

        idea... voisin tehdäkkin niin, mutta ensin pitää selvittää maksaako taloyhtiö kustannukset..
        omasta kukkarostani voisin maksaa kumipampun millä tämäyttää nuppiin niitä aina kun ne menee rapussa...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe