Verenpainemittarit,

Omron M4-1

tai Microlife. Itselläni on tarkoituksena hankkia mittari ja kuulisin mielelläni kokemuksistanne.

19

15285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      näkee aina pöydillä Omroneita, joten ne varmaankin on hyviä. Omia kokemuksia mulla ei kummastakaan merkistä ole.

    • suosittelen

      Mulla on Omron M3, jota parikin lääkäriä mulle suositteli. Kallis, mutta hyvä.

      • -klup-

        Mulla on monta vuotta vanha Omron MX3. Otan sen vähintään vuoden välein työterveyteen mukaan ja testataan samalla että näyttää suunnilleen samaa kuin heidän "virallinen" mittarinsa. On ollut hyvä ja luotettava mittari, suosittelen merkkiä (tätä mallia ei varmaan enää myynnissä olekaan, on sen verran vanha)


    • KMMM

      M3 on osoittautunut tosi hyväksi. Silloin se ei tosin aina saa mitattua paineita jos on rytmihäiriö päällä. Kyl se sitten saa tietysti jos hanakasti kokeilee vaan.

      Huomasin juuri kun tarkastelin kolme vuotta vanhaa terveyskortti että on paineet noussu 111\68, 140\80... Et silleen..

      • kotona omron m7

        Omron m4 on kätevä mittari. Omron m7 olkavarsimansetin pitäisi olla käyttäjäystävällisempi, mutta olen eri mieltä.


    • Ostin hiljattain

      Omron M7 maksoi 139,- ja olen ollut itselläni tyytyväinen siihen, mutta miehelleni sen mansetti on nippa nappa tarpeeksi pitkä.

      Tarttee viedä kalibroitavaksi kahden vuoden välein.
      Ja lääkäri sanoi,että se kelpaa myös kliiniseen työhön, joten pitäisi olaa luotettaa.

      • Anonyymi

        Itselläni ollut omron M7 toimi vuoden ihan ok...sen jälkeen toimi hyvin epävarmasti näyttäen virhekoodia E2.
        Kävi huollossa takuuaika useita kertoja(omron huollon käsittelyaika 2vkoa+postin kuljetusajat miltei saman verran) eikä koskaan tullut kuntoon.
        Kun takuuaika loppu niin sen jälkeen on ostajan tappio.
        EI enää koskaan omronia!


    • kre

      Minulla on ollut käytösä Omron M4-1 jo useita vuosia. Ostettu apteekista. Paristot pari kertaa uusittu, kerran vertailtu terveysasemalla omahoitajan elohopeamittarin lukemiin peräkkäin mittaamalla; ei merkittävää eroa. Käytössä edelleen.

      Eipä kummenpaa moitittavaa. Lieneekö enää tuota tyyppiä myynnissä, mutta vastaavia varmaankin on. Niissä näyttää olevan enemmän muistia, kaikenlaisia muitakin lisätoimintoja.

    • terv.kesk.lääkäri

      omronit ovat laadukkaita ja tarkkoja. ne on tehdaskalibroituja, mutta jos hankit mittarin, kannattaa se silti vielä kalibroida varmuuden vuoksi

    • paljon mittaileva

      Mulla on ollut jo vuosikausia Omron M4-I.

      On ollut aika kovassa käytössä, koska mittauksia on ollut todella paljon, joka kuukausi varmaan 5-10 päivänä ja sitten mittauspäivinä yksittäisinä mittauksina 6-9 kertaa päivässä (siis kolme keskiarvoa kolmelta ajankohdalta per päivä). Olen tykännyt kovasti ja tosiaan paljon olen nähnyt samaa myös terveydenhoidon puolella, kuten muitakin Omroneita.

      Mitään ongelmia ei ole mittarin kanssa ollut eli luotettava on ollut. Siitä kertovat myös ammattilaisten tekemät vertailutestit eli tulokset luotettavia.

    • jorkke 72

      Omron M4-I voitti Tekniikan Maailman tekemän testauksen.

    • paras se on

      Mikä tahansa Omronin mittari, niin mittaustulos on luotettava. Sallitut poikkeamat ovat pienemmät kuin millään muulla merkillä. Toleranssit täyttävät kaikki nykyiset direktiivit ympäri maailman.

      • flimmeri näkyy

        tuossakin mulla


    • verenpainetta

      Mulla on microlife, on tosi tarkka, onhan se sveitsiläistä tarkkuustyötä. Varmasti molemmat merkit on hyviä. Mulla oli aiemmin omron, mutta tähän olen tyytyväisempi, ihan käytettävyyden vuoksi.

    • 1313

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe