tai Microlife. Itselläni on tarkoituksena hankkia mittari ja kuulisin mielelläni kokemuksistanne.
Verenpainemittarit,
19
15754
Vastaukset
- ainakin
näkee aina pöydillä Omroneita, joten ne varmaankin on hyviä. Omia kokemuksia mulla ei kummastakaan merkistä ole.
- suosittelen
Mulla on Omron M3, jota parikin lääkäriä mulle suositteli. Kallis, mutta hyvä.
- -klup-
Mulla on monta vuotta vanha Omron MX3. Otan sen vähintään vuoden välein työterveyteen mukaan ja testataan samalla että näyttää suunnilleen samaa kuin heidän "virallinen" mittarinsa. On ollut hyvä ja luotettava mittari, suosittelen merkkiä (tätä mallia ei varmaan enää myynnissä olekaan, on sen verran vanha)
- KMMM
M3 on osoittautunut tosi hyväksi. Silloin se ei tosin aina saa mitattua paineita jos on rytmihäiriö päällä. Kyl se sitten saa tietysti jos hanakasti kokeilee vaan.
Huomasin juuri kun tarkastelin kolme vuotta vanhaa terveyskortti että on paineet noussu 111\68, 140\80... Et silleen..- kotona omron m7
Omron m4 on kätevä mittari. Omron m7 olkavarsimansetin pitäisi olla käyttäjäystävällisempi, mutta olen eri mieltä.
- Ostin hiljattain
Omron M7 maksoi 139,- ja olen ollut itselläni tyytyväinen siihen, mutta miehelleni sen mansetti on nippa nappa tarpeeksi pitkä.
Tarttee viedä kalibroitavaksi kahden vuoden välein.
Ja lääkäri sanoi,että se kelpaa myös kliiniseen työhön, joten pitäisi olaa luotettaa.- Anonyymi
Itselläni ollut omron M7 toimi vuoden ihan ok...sen jälkeen toimi hyvin epävarmasti näyttäen virhekoodia E2.
Kävi huollossa takuuaika useita kertoja(omron huollon käsittelyaika 2vkoa+postin kuljetusajat miltei saman verran) eikä koskaan tullut kuntoon.
Kun takuuaika loppu niin sen jälkeen on ostajan tappio.
EI enää koskaan omronia!
- kre
Minulla on ollut käytösä Omron M4-1 jo useita vuosia. Ostettu apteekista. Paristot pari kertaa uusittu, kerran vertailtu terveysasemalla omahoitajan elohopeamittarin lukemiin peräkkäin mittaamalla; ei merkittävää eroa. Käytössä edelleen.
Eipä kummenpaa moitittavaa. Lieneekö enää tuota tyyppiä myynnissä, mutta vastaavia varmaankin on. Niissä näyttää olevan enemmän muistia, kaikenlaisia muitakin lisätoimintoja. - terv.kesk.lääkäri
omronit ovat laadukkaita ja tarkkoja. ne on tehdaskalibroituja, mutta jos hankit mittarin, kannattaa se silti vielä kalibroida varmuuden vuoksi
- paljon mittaileva
Mulla on ollut jo vuosikausia Omron M4-I.
On ollut aika kovassa käytössä, koska mittauksia on ollut todella paljon, joka kuukausi varmaan 5-10 päivänä ja sitten mittauspäivinä yksittäisinä mittauksina 6-9 kertaa päivässä (siis kolme keskiarvoa kolmelta ajankohdalta per päivä). Olen tykännyt kovasti ja tosiaan paljon olen nähnyt samaa myös terveydenhoidon puolella, kuten muitakin Omroneita.
Mitään ongelmia ei ole mittarin kanssa ollut eli luotettava on ollut. Siitä kertovat myös ammattilaisten tekemät vertailutestit eli tulokset luotettavia. - jorkke 72
Omron M4-I voitti Tekniikan Maailman tekemän testauksen.
- paras se on
Mikä tahansa Omronin mittari, niin mittaustulos on luotettava. Sallitut poikkeamat ovat pienemmät kuin millään muulla merkillä. Toleranssit täyttävät kaikki nykyiset direktiivit ympäri maailman.
- flimmeri näkyy
tuossakin mulla
- verenpainetta
Mulla on microlife, on tosi tarkka, onhan se sveitsiläistä tarkkuustyötä. Varmasti molemmat merkit on hyviä. Mulla oli aiemmin omron, mutta tähän olen tyytyväisempi, ihan käytettävyyden vuoksi.
- 1313
Omron M10-IT saatavilla Amazon.co.uk:sta hintaan 34,95 puntaa postikuluineen. Tai oikeastaan suomeen tilattuna tulee noin punnan kalliimmaksi, koska Amazon veloittaa Suomen alvin 23 % mukaan Englannin 20 % sijaan.
http://www.amazon.co.uk/Omron-Pressure-Dual-User-Facility-Dual-Size/dp/B001DBQIJW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1311052831&sr=8-1- 1313
Täältä on ladattavissa suomenkielinen käyttöohje.
http://www.mediafire.com/?sharekey=4c7a5576a0d92dd7d2db6fb9a8902bda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019