"Mikään ei riitä sille,
jolle riittävä on liian vähän"
- Epikuros
Jos saisit valita yhden asian tai muutoksen elämääsi, mikä se olisi? Uusi tulipunainen auto? Pankkitili täynnä rahaa? Lisää valtaa? Uusi rakas? Uusi ammatti?
Pysähdy ja mieti, mitä haluamasi asian takana todella on. Löydätkö kaipuun onnellisuuteen?
Ihmiset hakevat ja etsivät epätoivoisesti onnellisuutta itsensä ulkopuolelta. Mutta onnellisuus ei vaadi ympärilleen sirkusta, ei benji-hyppyä, ei juhlia, ei uutta autoa. Onnellisuus ei tarvitse syttyäkseen muuta kuin sinut itsesi. Jokainen minuutti, jokainen hetki, jokainen henkäys on avain onnellisuuteen.
Miten niin?
Koska ainoa asia, jonka sinä voit ottaa mukaasi kaikkialle mihin ikinä ja milloin menetkin, on sinä itse. Vain sinä voit luoda onnellisuutesi. Ei kukaan tai mikään muu.
Lisää ajatuksia onnellisuudesta ja muutamia harjoitteita, joiden avulla voi aloittaa tutustumisen itseesi löydät osoitteesta:
www.onnellisuus.info/matkallaonnellisuuteen.html
Kaikki on mahdollista. Tässä ja nyt.
Miksi mikään ei riitä?
mv00
1
962
Vastaukset
- paumake
Olen samaa mieltä sinun kanssasi siitä, että onnellisuus on kaiken a ja o. Mitä väliä sillä jos on hieno auto tai asunto jos ihminen ei ole onnellinen ja tyytyväinen itseensä. Terveys on myös materiaa tärkeämpi, meille kaikille.Rahaa ja mammonaa saa menemään vaikka kuinka paljon mutta vähemmälläkin tulee toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742