Tahteja Ja Luoteja osa 7

Oli viimeisiä päiviä lokakuuta, ja vettä satoi melkein joka päivä. Flunssaakin oli paljon liikkeell, balettiryhmästänikin oli kipeinä yli puolet ja ohjaajamme Janis oli myös kipeenä. Hän piti pienen kokouksen joka käsitteli lokakuun treenejä.
"Jouduin kahdeksi viikoksi sängyn pohjalle, enkä saa tehdä muuta kuin levätä. Eli treenit on peruttu siksi aikaa. Olen pahoillani, mutta pitäkää tätä lomana, ja harjotekaa kotona", Janis totesi ja jakoi kaikille listan mitä kannattaa harjotella.

Brian odotti minua autossa, niin kuin oli sanonut odottavansa...
"Sepä oli nopea käynti", Brian totesi. "Jeps.. mähän sanoin että se olisi", totesin ja laitoin turvavyön kiinni. "Niin sanoitkin... Muutes... En ole huomenna kaupungissa... Ja tulen vasta myöhään yöllä kotiin ja seuraavana päivänä vasta lounaalla kouluun", Brian kertoi ja pysähtyi liikennevaloihin.
"Okei..." sanoin hiljaa. "Soitan sinulle huomenna kyllä. Illalla vimeistään", Brian jatkoi ja lähti taas liikkeelle.
Pysähdyimme taloni eteen. "Ylihuomiseen", sanoin ja suutelin Briania. Brian vastasi suudelmaan ja suutelimme siinä vähän aikaa. Erkaannuin Brianista ja silitin hänen poskeaan. "Ylihuomiseen. odotan soittoasi", kuiskasin. "Öitä Bella. nuku yösi hyvin", Brian totesi ja suuteli otsaani. Nousin autosta ja menin nopeasti sisälle.

Seuraavana päivänä satoi kaatamalla vettä, mutta päivääni piristi se että Molly ja Kelly olivat taas kaupungissa, ja että Brian soittaisi minulle illalla.
Koulupävän jälkeen olimme menossa Kellyn ja Mollyn kanssa puiston läpi ostarille. Satoi edelleen ja olimme ängenneet kaikki saman sateenvarjon alle, ettemme kastuisi. Nauroimme ja nautimme toistemme läsnäolosta, kunnes näin hänet.

Sateenkin läpi tunnustin hänet, ja hän suuteli jotakuta vierasta naista. Molly ja Kelly olivat pari askelta edelläni ja vettä satoi päälleni. Molly ja Kellykin näkivät hänet... "Brian", kuiskasin... Brian suuteli toista naista. Käännyin ja juoksin kotiin.

22

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wenkula

      ,mut kuka nainen oli?Ja millä lailla suuteli?

      • selviää pian ;)
        Ja mitä luulet että jos Bellaa järkyttyi suutelusta, niin se ei varmaan johtunut poskipususta...


      • hyppykatti

        .....Joka puhu paljon, vaik ei ois mitää asiaa, jopa pussatessa....*kjiäh,kjiäh*


      • hyppykatti kirjoitti:

        .....Joka puhu paljon, vaik ei ois mitää asiaa, jopa pussatessa....*kjiäh,kjiäh*

        jeps jeps jeps ;)


      • wenkula
        hyppykatti kirjoitti:

        .....Joka puhu paljon, vaik ei ois mitää asiaa, jopa pussatessa....*kjiäh,kjiäh*

        mie vaan pussaan!!!


    • ...sydänsurujako

      Bellalle; no se selvinnee seuraavassa jaksossa...Voihan tosin olla, että Brian antoi veljellisen suukon esim. serkulleen tai kaveruuspohjalta tutulle tytölle...

      Kiitos taas jännästä jaksosta; jään odottelemaan jatkoa:)

      • ensi jaksossa selviää. eli (katso)lue seuraava jakso!
        *mainospuhe taas*


      • hyvinkin, sillä tykkään...
        jef kirjoitti:

        ensi jaksossa selviää. eli (katso)lue seuraava jakso!
        *mainospuhe taas*

        sinus...*punastuu* KORJAAN: sinun teksteistäsi...:)


      • hyvinkin, sillä tykkään... kirjoitti:

        sinus...*punastuu* KORJAAN: sinun teksteistäsi...:)

        kiitos todella paljon.... miepä meen tonne nurkkaan punastelee... *nauraa*
        ja tiedoksi... vikat osat on pian kirjoitettu sitten käsin ;) eli tänne alkaa tulemaan aika tiukkaan tahtiin.


      • ...nasevan lyhyttä
        jef kirjoitti:

        kiitos todella paljon.... miepä meen tonne nurkkaan punastelee... *nauraa*
        ja tiedoksi... vikat osat on pian kirjoitettu sitten käsin ;) eli tänne alkaa tulemaan aika tiukkaan tahtiin.

        proosaa, jaksaa hyvin lukea...Joko huomenna julkaiset seuraavan jakson?


      • ...nasevan lyhyttä kirjoitti:

        proosaa, jaksaa hyvin lukea...Joko huomenna julkaiset seuraavan jakson?

        se olisi ajatuksissa... ja ehkä jo tiistaina seuraavan.. aina kun muistan/jaksan/ehdin niin laitan uuden ;)


      • ethän ota
        jef kirjoitti:

        se olisi ajatuksissa... ja ehkä jo tiistaina seuraavan.. aina kun muistan/jaksan/ehdin niin laitan uuden ;)

        kuitenkaan mitään paineita tästä...

        *En halua painostaa...*

        *Rypistää huolestuneena otsaansa*

        Ettei tule stressiä:)


      • ethän ota kirjoitti:

        kuitenkaan mitään paineita tästä...

        *En halua painostaa...*

        *Rypistää huolestuneena otsaansa*

        Ettei tule stressiä:)

        Mä en ota mistään paineita... vain elämästä.. en kirjottamisesta... Kirjoitaminen on minun luontoni ;)

        Ja älä oo huolestunut.. enemmän mulle tulee stressiä jos en pääse kirjoittmaan ja unohtamaan tosi maailmaa


      • jef kirjoitti:

        Mä en ota mistään paineita... vain elämästä.. en kirjottamisesta... Kirjoitaminen on minun luontoni ;)

        Ja älä oo huolestunut.. enemmän mulle tulee stressiä jos en pääse kirjoittmaan ja unohtamaan tosi maailmaa

        äiti tappaa mut kohta jollen mee pois koneelta... eli hyvät yö kuka ikinä lienetkin ;)


      • hyvää yötä
        jef kirjoitti:

        äiti tappaa mut kohta jollen mee pois koneelta... eli hyvät yö kuka ikinä lienetkin ;)

        ja huomenta, jef!


      • ...niin nuori
        jef kirjoitti:

        Mä en ota mistään paineita... vain elämästä.. en kirjottamisesta... Kirjoitaminen on minun luontoni ;)

        Ja älä oo huolestunut.. enemmän mulle tulee stressiä jos en pääse kirjoittmaan ja unohtamaan tosi maailmaa

        olet ja haluat jo välillä unohtaa "tosi maailman":(((Kuulostaa ikävältä; no kai se on sitten kuitenkin aika yleistä...

        Itsekin tosin välillä "pakenen" arkea kirjoihin, musiikkiin, mökin rauhaan tai autoajelulle sinne tänne...Ja tänne huuhaallekin, jännien keskustelujen pariin:)


        Sellaista se elämä vaan on...


      • hyvää yötä kirjoitti:

        ja huomenta, jef!

        hyvää huomenta HUUHA! *nauraa*


      • ...niin nuori kirjoitti:

        olet ja haluat jo välillä unohtaa "tosi maailman":(((Kuulostaa ikävältä; no kai se on sitten kuitenkin aika yleistä...

        Itsekin tosin välillä "pakenen" arkea kirjoihin, musiikkiin, mökin rauhaan tai autoajelulle sinne tänne...Ja tänne huuhaallekin, jännien keskustelujen pariin:)


        Sellaista se elämä vaan on...

        vaatii sitä...
        Ja olen kokenut paljon nyt jo...
        Ja pitäähän pysyä järjissään... ja joskus pieni pako auttaa ;)


      • ...pako unelmiin
        jef kirjoitti:

        vaatii sitä...
        Ja olen kokenut paljon nyt jo...
        Ja pitäähän pysyä järjissään... ja joskus pieni pako auttaa ;)

        ja mielikuvituksen kautta parempaan maailmaan...


      • ...pako unelmiin kirjoitti:

        ja mielikuvituksen kautta parempaan maailmaan...

        "Älä menetä toiveajatteluasi; jos niin käy, voit olla olemassa mutta lakkaat elämästä"

        tuota elämä on ;) ei saa menettää toivoa ja unelmiaan... muuten menettää itsensä


      • *ajatuksia*
        jef kirjoitti:

        "Älä menetä toiveajatteluasi; jos niin käy, voit olla olemassa mutta lakkaat elämästä"

        tuota elämä on ;) ei saa menettää toivoa ja unelmiaan... muuten menettää itsensä

        ...silloin kun "kaikki" tuntuu tylsältä, on paras pakotie unelmointi tai ne hyvät harrastukset:)

        Hyvää illanjatkoa, jef; kommentoin taas sitten uusinta hengentuotettasi, kunhan julkistat sen:)


      • *ajatuksia* kirjoitti:

        ...silloin kun "kaikki" tuntuu tylsältä, on paras pakotie unelmointi tai ne hyvät harrastukset:)

        Hyvää illanjatkoa, jef; kommentoin taas sitten uusinta hengentuotettasi, kunhan julkistat sen:)

        Juuti niin ;)
        ja vinkkinä että huomenna uusin osa tuleepi ;)

        illan jatkoja


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe