Vastaanotto auki

Huuhaalääkäri

Kuinka olette voineet viimeaikoina?. Särkeekö selkää?,kiristääkö pipo? Ensimmäinen potilas sisään.

54

1305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huuhaalääkäri

Yllättävän tervettä porukkaa täällä. Pian laitan lapun luukulle, jos ei ketään ilmesty. Nuhaankin olisi yksi tepsivä resepti. Hl:)

• vaivaa

luulotauti,epäilen kaikkea,en uskalla ottaa lääkkeitäkään,epäilen niitäkin

• H.L
        vaivaa kirjoitti:

Ajanoloon pitäisi, itsestään parantua. Mikäli, ei prannu, hakeudu lähimmälle hullujenhouneelle, kyllä ne siellä sinusta taas yhteiskuntakelpoisen tekee. 50e kiitos, ja kassankautta kiitos. :)

• luulen että
        vaivaa kirjoitti:

olen aivoton, voiko elää ilman aivoja tai päätä,
        sen haluan kysyä?

• H.L
        luulen että kirjoitti:

sen haluan kysyä?

Pahan laitoit. Istuta itsesi itsesi perunapenkkin koko kesäksi. Eiköhän sieltä jotain ala versomaan. Tämä kuuluisi mielestäni vihannespalstalle, mutta olkoon nyt täällä sitten. :H.L)

• tyhjää täynnä
        luulen että kirjoitti:

sen haluan kysyä?

Ilmat pitää vaan vaihtaa kerran vuodessa ettei happi lopu. Tämä oli siis vertaistukitapaaminen. Tohtori on toisessa huoneessa. Vasemmalle hissin luota, se ovi missä on maksullinen ovenaukaisija.

• voi tunkea yht´aikaa mahaansa ilman että umpisuoli puhkeaa?

Ja alkaako omenapuu kasvamaan mahassa jos syö omenansiemeniä?

Ja paisuuko muodottamaksi jos syö hiivaa ja juo vettä päälle?

• H.L

Ihan selkeästi. Sinua vaivaa vilttikuume. *potkis* pois vastaanotolta, saikkua en anna, vaikka polvillisillasi anelisit. H:L)

• pitää rakastella

että saa lapsen t.epätoivoinen

• täten tiedustelisin, olisiko minulla mahdollisuutta saada jotain rauhoittavaa lääkitystä, tunnen itseni niin kovin ylivilkkaaksi ja riehakkaaksi...

Yst.terv. Normi-köppäänen e-p:ltä

• Huuhaalääkäri

Aina pitää panna, kun siihen on tilaisuus. Yleensä n. 30 kertaa kuukaudessa riittää siihen, että, nainen hedelmöityy. Eli hänestä tulee, n.s hedelmä. :H.L)

• Huuhaalääkäri kirjoitti:

Aina pitää panna, kun siihen on tilaisuus. Yleensä n. 30 kertaa kuukaudessa riittää siihen, että, nainen hedelmöityy. Eli hänestä tulee, n.s hedelmä. :H.L)

ettei edellinen vastaus ollut minulle?!

• Huuhaalääkäri
        a-v kirjoitti:

täten tiedustelisin, olisiko minulla mahdollisuutta saada jotain rauhoittavaa lääkitystä, tunnen itseni niin kovin ylivilkkaaksi ja riehakkaaksi...

Yst.terv. Normi-köppäänen e-p:ltä

Johan näitä nuppivikaisiakin alkoi ilmaantumaan vastaanotolle. Sauvakävelyä ja hölkkäämistä suosittelen sinulle, mikäli nivelissä ei ole kulumaa. Radikaalimpi vaihtoehto on sitten pään tai koko kropan vaihto. :H.L)

• Huuhaalääkäri kirjoitti:

Johan näitä nuppivikaisiakin alkoi ilmaantumaan vastaanotolle. Sauvakävelyä ja hölkkäämistä suosittelen sinulle, mikäli nivelissä ei ole kulumaa. Radikaalimpi vaihtoehto on sitten pään tai koko kropan vaihto. :H.L)

Siis sauvahölkkää radion tahdissa, tämä selvä, kiitän ja kuittaan.

• mut ite en huomaa

tai sitte se on just sitä!

• Huuhaalääkäri

Kuka niin on sanonut, että viiraa? Ei toisien juttuja kannata kuunnella. Pääasia on se, että itse tietää , viiraako vai ei. Kassan kautta kiitos. 50e. H:L)

• Miksi on näin?

Minua vaivaa ennenaikainen tuleminen.
      Miten pääsen tästä kirotusta vaivasta?
      Kuvailen hiukan oireita ja oloani:
      Tulen aina etuajassa tilaisuuksiin, joihin minut on kutsuttu vieraaksi tai pyydetty esiintymään.
      Sylettää ihan vietävästi tämä, kun voisin sen tunninkin, jonka aina etuajassa olen, viettää kotona syöttämässä rakkaalle "mussukalleni" (165 cm/175 kg) suklaata ja pemmikaania.
      Miten tästä eteenpäin, arvoisa tri?

• Huuhaalääkäri

N.s Syndrooma. Kyllä se siitä itsestään, pidemmällä aikavälillä hoituu. Mikäli, ei hoidu, sitten suosittelen lepositeitä ja lievää lääkitystä, viiskymppiä ja kassan kautta, kiitos. H.L)

• Pakkomielle

Aina kun tuun tänne huulle, mua alkaa oksettaa...yöööörrk...
      Mutta aina mun hiireni johdattaa tänne...iiik...tapanko hiiren vai mitä teen?

• eläinlääkäri

Tuo tänne seinän toiselle puolelle klinikalle, katsotaan, mitä hiirelle voidaan tehdä. Meillä on hyviä kokemuksia käyttäytymisterapiasta. Laitetaan kissa hiiren perään, niin hiiri vaihtaa suuntaa.

• Pakkomielle
        eläinlääkäri kirjoitti:

Tuo tänne seinän toiselle puolelle klinikalle, katsotaan, mitä hiirelle voidaan tehdä. Meillä on hyviä kokemuksia käyttäytymisterapiasta. Laitetaan kissa hiiren perään, niin hiiri vaihtaa suuntaa.

taas se veti tänne....mun piti mennä ihan muualle yök....
        Taidankin hankkia se kissan pistämään ojennukseen ton helvatan ittepäisen hiiren...just, niin mä teen.

• jos pitää isoista rinnoista..t.neuvoa kaipaava...

• aliisa

ei oo vakavaa !! ;O)

• aliisa kirjoitti:

ei oo vakavaa !! ;O)

ettei...katotaan mitä tohtori sanoo...

• Huuhaaläkäri

Mistä ne roikkuu. Makunsa kullakin. Henk. koht, pidän ämpärin kokoisia tissejä sopivina. Mm imetettäessä maitoa riittää..
        On se aika vakava. Sopivan kokoiset tissit on silti parhaat. :H.L)

• Huuhaaläkäri kirjoitti:

Mistä ne roikkuu. Makunsa kullakin. Henk. koht, pidän ämpärin kokoisia tissejä sopivina. Mm imetettäessä maitoa riittää..
        On se aika vakava. Sopivan kokoiset tissit on silti parhaat. :H.L)

terve sentään...jäi sanomati,johon kuolan valumiseen..onko lääkettä...saikkua en tartte...

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

ettei...katotaan mitä tohtori sanoo...

mähän sanoin :)

• aliisa kirjoitti:

mähän sanoin :)

kokoset,se sano..oonkohan kumminkin sairas:)))

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

kokoset,se sano..oonkohan kumminkin sairas:)))

todellakin...sähän tykkäät saavin kokosista...;O)))

• aliisa kirjoitti:

todellakin...sähän tykkäät saavin kokosista...;O)))

hmmmm..nii,ih :))

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

hmmmm..nii,ih :))

ai sä löysit tän täältä...;O)))

• aliisa kirjoitti:

ai sä löysit tän täältä...;O)))

hih..ymmärsinköös ny oikeen..ne sieltä..

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

hih..ymmärsinköös ny oikeen..ne sieltä..

kommenttini...vain ja ainoastaan sen ...;O)

• aliisa kirjoitti:

kommenttini...vain ja ainoastaan sen ...;O)

vaikeuksia tuottaa..pysyä perässäs..

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

vaikeuksia tuottaa..pysyä perässäs..

tekee hyvää....;O)))

• aliisa kirjoitti:

tekee hyvää....;O)))

ja voimistelu..ja venyttely..

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

ja voimistelu..ja venyttely..

lääkärin vastaanottokin...Täällä vaan kaikkea terveyteen ja hyvinvointiin liittyvää jutustelua :)

• aliisa kirjoitti:

lääkärin vastaanottokin...Täällä vaan kaikkea terveyteen ja hyvinvointiin liittyvää jutustelua :)

mieheltä..tykkäs ämpärinkokosista..viisas mies..minusta...

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

mieheltä..tykkäs ämpärinkokosista..viisas mies..minusta...

susta...löysit samanlaisen suuruudenhullun ,kuin itekin oot...;O)))Jaa,mutta...kyllähän suuruus aina mukavampaa onkin..hmmm..joo,ehdottomasti!!;O))

• Lekuri-Arnold

mikäs puoskari se tällä härää?

Omatekkoinen diletantti mutantti ja elefantti.

• Huuhaalääkäri

Kahvi tauko pukkas päälle. Tuuraatko minua hetken aikaa. H.L)

• Lekuri-Arnold
        Huuhaalääkäri kirjoitti:

Kahvi tauko pukkas päälle. Tuuraatko minua hetken aikaa. H.L)

minä en tyyrää ketän. Mene sinä heti pois tältä.

Minun amattiylppeys ei kestä sinun virkkavihreitä korjata.

Meidän kylällä ei millonkan ole eikä tule moista täkerystä nähty eikä kurata eikun turata.

Mine soittan aptekkin heti ettiävät respekterjäsi luntsa.

• Huuhaalääkäri
        Lekuri-Arnold kirjoitti:

minä en tyyrää ketän. Mene sinä heti pois tältä.

Minun amattiylppeys ei kestä sinun virkkavihreitä korjata.

Meidän kylällä ei millonkan ole eikä tule moista täkerystä nähty eikä kurata eikun turata.

Mine soittan aptekkin heti ettiävät respekterjäsi luntsa.

Apulaislääkärillä on näköjään tänään vapaapäivä.
        Hohhoijaa, kylläpä kahvi maistui. Aikalailla rutiinijuttuja näyttää tänään olevan. Tekokipeitä ja puolihulluja. :H.L)

• rahaton pihi

Tulen sitten valittamaan, tulee halvemmaksi. Jättäkää reseptilehtiö pöydälle, kiitos.

• Huuhaalääkäri

Ei täällä hoideta. Se on viiskymppiä/analyysi. Tai no, hätätilassa hoidetaan persaukisetkin. Tottakai ihmistä pitää aina auttaa, jos hänellä hätä ja avun tarve on. :H.L)

• Saanko apua?

Voi tätä kevättä, oikein elämän kevät, sanoisi kirjaltaja tai joku sellainen.
      Nimittäin minulla on ikävä vaiva. Kun vain näenkin minihameeseen pukeutuneen naisen kävelevän ohitseni, alkaa kuola valua suustani. Käsi alkaa tahtomattani vispata kuin naisen rintaa kourien ja luonnonsuora takatukkani vääntyy kiharoille.
      Tämä on harmillista, kun muut terassilla kaljaa juovat naureskelevat ja esittävät arvailuja mieleni tilasta. Huh, huh sentään. Pelkään jo tulevia terassikelejä...

• Huuhaalääkäri

Saa apteekista. Tehoaa hyvin, jos alkaa liikaa hornimaan. Mm suomen armeija käyttää sitä, sekoittaa kiisselin joukkoon. :H.L)

• Lekuri-Arnold
        Huuhaalääkäri kirjoitti:

Saa apteekista. Tehoaa hyvin, jos alkaa liikaa hornimaan. Mm suomen armeija käyttää sitä, sekoittaa kiisselin joukkoon. :H.L)

Temä on ubraanilegenda, Ei Ei Ei sellasta jarru ole.

Syö siisselisi rauhasa.

Tuo HL on vain hammasläketieten harrastaja. Ei tiedä mtän.

Sitäpatsi, apteekkari Pillerstöm ei my teille mitn.

• kismit

kysyisin teiltä,että mikähän minua vaivaa,kun mikään ei huvita,maista ei haista ja silti tekee niin paljon mieli?

• Huuhaalääkäri

Kokoa itsesi, sitä kautta moni asia selkenee. Piti sanoa, että hanki elämä, mutta paha hankkia, kun lumetkin on jo sulaneet. Sauvakävelyä ja suksikävelyä suosittelen, siitä saa sellaiset synergiat, että pois alta, oksat ja männynkävyt :H.L)

• kismit
        Huuhaalääkäri kirjoitti:

Kokoa itsesi, sitä kautta moni asia selkenee. Piti sanoa, että hanki elämä, mutta paha hankkia, kun lumetkin on jo sulaneet. Sauvakävelyä ja suksikävelyä suosittelen, siitä saa sellaiset synergiat, että pois alta, oksat ja männynkävyt :H.L)

on kokemusta ihan kesä aikaankin,aika hyvä hobby,suosittelen.
        Tuohon kokoamiseen,yrittänyt olen kyllä,mutta kun yrittänyttä ei lasketa.

• Rento-Hento

Oireet ilmestyvät usein juuri viikon loppupuolella ja juuri tarkemmin ajatellen näin perjantai iltaisin. Oikeaan käteen tulee pakonomainen kiertoliikkeen tarve ja jalat ovat ihan hallitsemattoman tuntuiset,kun ne alkavat itsekseen kulkea kohti jääkaappia. Se on joskus tosi kiusallista varsinkin,jos niiden toimintaa pitää estää.

Mitä ihmettä voin tehdä? :(

• kismit

on todellakin kiireinen mies tai nainen,kun ei kerkiä edes vastaamaan.

• Rento-Hento
        kismit kirjoitti:

on todellakin kiireinen mies tai nainen,kun ei kerkiä edes vastaamaan.

Tottunut kuitenkin hiukan nopeampaan palveluun :/

Taidan harkita toista vastaanottoa ,vaikka siltä tohtorilta,mikä näin vilahtavan jossain, oli oikein arvostetun tuntuinen puos....tohtori :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      33
      4943
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      71
      3234
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3111
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      309
      2614
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2232
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2171
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1371
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      15
      1360
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      47
      1308
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1220
    Aihe