http://www.hs.fi/henkkoht/artikkeli/Olen feministi mutta/HS20070325SI1VS03mpp
"Tämän lisäksi feminismin ja feministien haukkuminen alkaa olla auttamattoman vanhanaikaista. Jos joku haluaa osoittaa olevansa vähän tyhmä tai yksinkertainen, hän alkaa mollata feminismiä.
Kiihkeimmät feministien vihaajat löytyvät internetin keskustelupalstoilta. He toimivat nimimerkkien suojissa. Se kertoo häpeästä."
Eli ne ketkä ei pidä feminismistä ovat vain "tyhmiä ja yksinkertaisia"? Voi herranjestas sentään.
Olen feministi, mutta... ahahah.
8
866
Vastaukset
- WEF
"Välifeministit tietävät ja luottavat kuulijankin tietävän, ettei feminismi ole koskaan ollutkaan miehiä vastaan."
Femin-ismi = naisaate. Mitenhän jollekin voisikaan tulla mieleen, että feminismi voisi jotenkin olla miehiä vastaan? Aatteen nimityksestä tietenkin pitäisi automaattisesti johtaa tasa-arvopyrkimys. Vaikka femin-ismi ei mitenkään viittaa tasa-arvoon, on tyhmää väittää muuta.
Kyllä jalka ja käsi ovat tasa-arvoisia. Vaikka useimmat jalkapallon kenttäpelaajat eivät pelaa palloa kädellä, se on täysin sallittua, ei jalkapalloa nimityksenä tarvitse ottaa vakavasti. Käsipallossakin saa potkia jalalla palloa. Jalka- ja käsipallo ovat sama laji, ajaahan feministikin tasa-arvoa.
Ei kristinusko velvoita uskomaan Kristukseen, kristityksi tulemiseen riittää, että uskoo johonkin, vaikka joulupukkiin. Jos on valmis uskomaan joulupukkiin, kannattaa myös uskoa, että vain naisten asiaa ajava liike pyrkii sukupuolten väliseen tasa-arvoon.
Maskuliini feminiini neutri = feminiini. Mies on feminiini. Jokainen lapsi on feminiini. Patriarkka on matriarkka ja jokainen arkka on matriarkka. Femi-Nooan arkki on matriarkki. Arkkivihollinen on matriarkkivihollinen.
Femo femini lupus. - Hämmästynyt..
Miten tällaista roskaa voi edes päästä lehtiin?
"Raskasfeministi toteaa yksinkertaisesti, että "olen feministi". Hän tietää, että fiksu kuulija tietää, että kellään fiksulla ihmisellä ei ole muuta vaihtoehtoa."
Aivan uskomatonta manipulointia.- Muzette
Eli kirjoituksen perusteella jokainen fiksu ihminen on feministi. Ovatko ne ihmiset fiksuja, jotka eivät ole feministejä?
Sori mulle tuli yhtäkkiä vähän... YYYÖÖÖÖÖÖRRRGGGHHH!!!
No en minä oikeasti yrjönnyt, uskon että muissakin ihmisissä on paljon fiksuja, eikä vain feministeissä. =)
- P.e.p.e.
Saksassa aikanaan jokaista joka vastusti rotuoppia pidettiin vähän tyhmänä. Onko ihmiset todella näin sokeita.
- harmittaa :)
Mutta missit ja feministitpä pettivät odotukset -eli ennakkoluulot. Kaikki meni mitä sisarellisimmassa hengessä.
Kukaan ei ärhennellyt, syyllistänyt eikä syyllistynyt. Missit olivat fiksuja ja nättejä. Feministit olivat nättejä ja fiksuja.
Kaikki olivat kutakuinkin samaa mieltä asioista. Kun Unionin hallituksen puheenjohtaja Veronika Honkasalo esitteli feministien tavoitteita, missit nyökyttelivät hyväksyvästi.
Kun Miss Suomi 2007 Noora Hautakangas kertoi kokemuksistaan pikkutyttöjen pakottamisesta perinteiseen muottiin, oli feministien vuoro nyökytellä.
Kun Saarela tunnusti pitäneensä itseään aina feministinä, koko sali nyökytteli.- Muzette
Olin feministi. Sitten havaitsin, että touhu ei palvele tasa-arvoa. Se oli vaan semmoista: Miehet on sikoja! -touhua. Uskon, että feministejäkin on moneen suuntaan. Ei kaikkien tarvitse todistaa omaa feministisyyttään haukkumalla miehiä. Rupesi tulemaan feministinä hieman hullu olo, kun samaan aikaan olen myös mies. Onneksi selvisin siitä vyörytyksestä. =)
- keskusteltu jo
Olet myöhässä ystäväiseni. Tämä missi-femakko juttu on jo sataan kertaan puitu tällä palstalla. Vihjeeksi voisin sanoa, että älä rassu usko kaikkea, mitä Hesari kirjoittaa.
- x-ripa
...fem-toimittaja yrittää taas esittää, että keisarilla olisi uudet, kauniit vaatteet.
Eipä yllätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501