Nyt USA on sitten ryhtynyt perustamaan Ghettoja sunnivähemmistölle Irakissa:
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id58448.html
Tuskinpa sunnit saavat liikkua vapaasti muurin toiselle puolelle, vaan USA:n joukot ottavat kiinni ja vievät mielivaltaisesti heitä jo valmiina oleviin keskitysleireihin ympäri maata. Ikävästi näyttää historia toistuvan.
USA perustaa jo Ghettoja?
5
343
Vastaukset 5
- ovat tätäpäivää
USA'ssa.
- fidinka
kaikki maat rakentavat muureja ja maailman kansat eristäytyvät muurien taakse.
Berliinin muuri kun purettiin niin Israel rakensi omansa ja mitähän Meksikon muurille kuuluu?
Eihän kukaan ole älykkäämpi, kuin amerikkalaiset.
Siis kaikki on hyvin kun demokratia on saatu voimaan koko maassa, siellä ei ole muuta kuin vankila vankilan vieressä.- Kommunisti-muslimi
Katsoppas vaikka Ranskasta miten muslimit ghettoutuvat omiksi yhteisöikseen ja ottavat oikeuden omiin käsiinsä. Syntyy ikäänkuin valtio valtion sisälle. Samansuuntaista kehitystä on havaittavissa Ruotsissa esim. Malmössa, jossa on huomattava osuus muslimeja kaupungin väestöstä. Ja tämän kaiken ovat muslimit saaneet ihan itse aikaan ilman USA:ta.
- Irakista...
Niinpä. USA on siis ylimääräinen Irakissa. Ulos vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1441273
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97929Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78864Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113815- 35645
- 100558
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel21536On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28523- 45514
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29457