Sanna Hirvaskari vei sydämmeni...kuinka nainen voi olla kaunis ja haluttava....olen aivan myyty hänen nähdessään.
Kaunis , sensuelli...valloittava....pidä sydämmeni !
Kumpa saisin vaikka minuutiin...
Onko toisille käynyt samoin ?.
Sanna Hirvaskari
3
1334
Vastaukset
- Muumimamma-71
Olet ihan oikeassa siinä,että Sanna Hirvaskari on todellinen lumoajatar jopa näin samaa sukupuolta olevien mielestä eli toisten naisten joilla ei todellakaan ole ainakaan normaalisti mitään taipumuksia katsella samaa sukupuolta olevia sillä silmällä.Sanna pärjäis aivan hyvin vaikka Miss Suomi-kilpailuissa.Ilman muuta Sannan kannattaisi ehdottomasti ainakin osallistua,vaikka pienempiin kauneuskilpailuihin aluksi.
- mr006
Hetkinen vain. Mahtaa kyse olla kuitenkin enemmän tehdystä illuusiosta kuin varsinaisesta kauneudesta. Tietenkin kauneus on katsojan silmissä, mutta itse en ainakaan kehottaisi pyrkimään kauneuskisoihin tämän tyttösen pituudella ja ruumiin rakenteella. Missi kisoissa täytyy kuitenkin olla pitkä (min.170) ja litteä vatsa jne. Mutta en sitä sano etteikö hän nätti olisi, mutta mitä nyt harjoittelupätkistä olen nähnyt ei kuitenkaan mitenkään erityinen. Nätti mutta ei niinkään kaunis. Hyvä näin, ei kaikkien tarvitsekaan olla missejä. Eniten kauneutta tietenkin tuo sisäinen kauneus ja ehkä siksi Hirvaskari ei ole minua sykähdyttänyt - tyhjänpäiväiseen hirnumiseen taipuvainen pissis. Mitään kovin viisasta en ole hänen suustaan kuullut. Varmasti innostaa amisjannuja, mutta ei varsinaisia herrasmiehiä, joihin lasken itseni...(ja tästä ei tarvitse provosoitua)=)
- Anonyymi
mr006 kirjoitti:
Hetkinen vain. Mahtaa kyse olla kuitenkin enemmän tehdystä illuusiosta kuin varsinaisesta kauneudesta. Tietenkin kauneus on katsojan silmissä, mutta itse en ainakaan kehottaisi pyrkimään kauneuskisoihin tämän tyttösen pituudella ja ruumiin rakenteella. Missi kisoissa täytyy kuitenkin olla pitkä (min.170) ja litteä vatsa jne. Mutta en sitä sano etteikö hän nätti olisi, mutta mitä nyt harjoittelupätkistä olen nähnyt ei kuitenkaan mitenkään erityinen. Nätti mutta ei niinkään kaunis. Hyvä näin, ei kaikkien tarvitsekaan olla missejä. Eniten kauneutta tietenkin tuo sisäinen kauneus ja ehkä siksi Hirvaskari ei ole minua sykähdyttänyt - tyhjänpäiväiseen hirnumiseen taipuvainen pissis. Mitään kovin viisasta en ole hänen suustaan kuullut. Varmasti innostaa amisjannuja, mutta ei varsinaisia herrasmiehiä, joihin lasken itseni...(ja tästä ei tarvitse provosoitua)=)
Asaaaaaarrrrrrrrrrrrgggghhhhj amis!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124273
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202226Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042161Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341822- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261491Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170