1200

Eilen tipahti verolappu luukusta. Palautusta olisi tulossa näillä näkyvin 1200 euroa. Ei yhtään hullumpi summa. Minkälaisia palautuksia teillä?

Tuolla summalla tekisi vaikka mukavan lomamatkan etelän lämpöön. Toisaalta voisin kyllä ostaa taulutelevision ja nauhoittavan digiboksin.

11

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän enempi nyt..590 euroa..Aluks tuntui isolta summalta,mut sitten kun aloin haaveilemaan,et jos oisinki saanu yli tonnin,niin tuo olikin sit pieni summa..Nälkä kasvaa syödessä..:))

    • Puhurix

      Mitäs helvettiä semmoset on. Kato tämmönen pieni yrittäjähän maksaa aina lisää. Ja älä sano, että on liian pienet ennakot. Niitäkin maksan ihan hemmetisti tuloihin nähden.

      • Puhurix

        on niin vaikeasti ennakoitavissa etukäteen. Sitten mun alalla ei voi kauheesti investoida.


      • Puhurix

        hyvä kirjanpitäjä. Mun ei tee mitään ilmaiseksi.


    • yopollo

      saman verran, noin hyyyvin karkeasti. Mutta niin sen tällä kertaa piti ollakin.

      Kyllä rahalle aina reikiä löytyy, kunhan nyt ensin näkee sen tilillään...

    • mayanna

      saanut hunajapostia karhulta, mutta sitä odotellessa on hyvä miettiä mihin sen käyttäisi.

      • tapatoimittaja

        luulin jo olevani ainoa joka ei ole saanut verolappua, arvelin että se tietää huonoa. Olin tosin laskenut prossani aika tarkkaan viime vuodelle, joten tuskin on suuria yllätyksiä tulossa puoleen tai toiseen. Tulis nyt edes satanen takaisin...


      • mayanna
        tapatoimittaja kirjoitti:

        luulin jo olevani ainoa joka ei ole saanut verolappua, arvelin että se tietää huonoa. Olin tosin laskenut prossani aika tarkkaan viime vuodelle, joten tuskin on suuria yllätyksiä tulossa puoleen tai toiseen. Tulis nyt edes satanen takaisin...

        oli lappu laatikossa; parisataa on takaisinsaamista ja tulonhankkimisvähennyksistä puuttuu vielä matkakustannukset, joita minulla tulee roimasti. Sellainen oli paperi kuin oletinkin. Hyvä niin.


    • yxtypy

      lappua vielä tullut, mutta tiedän että saan palautusta, kun olen nostanut veroprosenttia.

      Sinuna menisin etelän lämpöön. Sen ohjelman mitä nyt töllöstä nykyään tulee, näkee vaikka vanhasta pikkutelkusta.
      Minulla menee päiviä, etten aukaise koko ruutua. Mitä joskus uutisten aikaan :=))

    • hepelepe

      Sulla muka ole tauluteeveetä ja nauhottavaa boksia??? Hä? Mitä ihmettä??? SULLA???

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe