Eilen tipahti verolappu luukusta. Palautusta olisi tulossa näillä näkyvin 1200 euroa. Ei yhtään hullumpi summa. Minkälaisia palautuksia teillä?
Tuolla summalla tekisi vaikka mukavan lomamatkan etelän lämpöön. Toisaalta voisin kyllä ostaa taulutelevision ja nauhoittavan digiboksin.
1200
11
1207
Vastaukset
vähän enempi nyt..590 euroa..Aluks tuntui isolta summalta,mut sitten kun aloin haaveilemaan,et jos oisinki saanu yli tonnin,niin tuo olikin sit pieni summa..Nälkä kasvaa syödessä..:))
- Puhurix
Mitäs helvettiä semmoset on. Kato tämmönen pieni yrittäjähän maksaa aina lisää. Ja älä sano, että on liian pienet ennakot. Niitäkin maksan ihan hemmetisti tuloihin nähden.
- Puhurix
on niin vaikeasti ennakoitavissa etukäteen. Sitten mun alalla ei voi kauheesti investoida.
- Puhurix
hyvä kirjanpitäjä. Mun ei tee mitään ilmaiseksi.
- yopollo
saman verran, noin hyyyvin karkeasti. Mutta niin sen tällä kertaa piti ollakin.
Kyllä rahalle aina reikiä löytyy, kunhan nyt ensin näkee sen tilillään... - mayanna
saanut hunajapostia karhulta, mutta sitä odotellessa on hyvä miettiä mihin sen käyttäisi.
- tapatoimittaja
luulin jo olevani ainoa joka ei ole saanut verolappua, arvelin että se tietää huonoa. Olin tosin laskenut prossani aika tarkkaan viime vuodelle, joten tuskin on suuria yllätyksiä tulossa puoleen tai toiseen. Tulis nyt edes satanen takaisin...
- mayanna
tapatoimittaja kirjoitti:
luulin jo olevani ainoa joka ei ole saanut verolappua, arvelin että se tietää huonoa. Olin tosin laskenut prossani aika tarkkaan viime vuodelle, joten tuskin on suuria yllätyksiä tulossa puoleen tai toiseen. Tulis nyt edes satanen takaisin...
oli lappu laatikossa; parisataa on takaisinsaamista ja tulonhankkimisvähennyksistä puuttuu vielä matkakustannukset, joita minulla tulee roimasti. Sellainen oli paperi kuin oletinkin. Hyvä niin.
- yxtypy
lappua vielä tullut, mutta tiedän että saan palautusta, kun olen nostanut veroprosenttia.
Sinuna menisin etelän lämpöön. Sen ohjelman mitä nyt töllöstä nykyään tulee, näkee vaikka vanhasta pikkutelkusta.
Minulla menee päiviä, etten aukaise koko ruutua. Mitä joskus uutisten aikaan :=)) - hepelepe
Sulla muka ole tauluteeveetä ja nauhottavaa boksia??? Hä? Mitä ihmettä??? SULLA???
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372