luuserit ei saa

naista

Luuserit ei saa IKINÄ naista,sillä rahalla ei saa kuin vittua.
Joten,älkää luulkokkaan ostaneenne naista,jos huorissa ramppaatte.
Meidät saa kokonaisuudessaan vain rakkaudella:)

26

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiset on yksilöitä

      Kysy vaikka Saagimin tädiltä sitä raha-asiaa.

      • mutta

        En ymmärtänyt potaskastasi mitään.


      • vika geeneissä?
        mutta kirjoitti:

        En ymmärtänyt potaskastasi mitään.

        Täällä on totuttu siihen, että eräällä on ymmärtämisongelma.


    • mukava ja asiallinen

      mies löytää varmasti elämäänsä naisen.


      Itsekäs, kateellinen ja ilkeä ja sovinistinen mies ei koskaan.

      • vaan monta!

        Hyvistä miehistä on pulaa.

        Siksi kannattaa käyttää valinnanvapauttaan monivalintaperiaatteella!


      • yhtäkään, sinähän olet
        vaan monta! kirjoitti:

        Hyvistä miehistä on pulaa.

        Siksi kannattaa käyttää valinnanvapauttaan monivalintaperiaatteella!

        yksinäinen ja katkera mies.


        P.s. mies ei ole enää epäitsekäs ja luotettava ja mukava, jos pettää, mutta sehän ei koske sinua, kun sinulla ei ole sitä yhtäkään naista.


      • Kisa pitää virkeänä
        yhtäkään, sinähän olet kirjoitti:

        yksinäinen ja katkera mies.


        P.s. mies ei ole enää epäitsekäs ja luotettava ja mukava, jos pettää, mutta sehän ei koske sinua, kun sinulla ei ole sitä yhtäkään naista.

        Ne, joille kuvio ei sovi, voivat vapaasti lähteä sellaisten mesiin, joiden mielestä ihmisiä voi omistaa.


      • Nussiminen toisen kanssa.
        Kisa pitää virkeänä kirjoitti:

        Ne, joille kuvio ei sovi, voivat vapaasti lähteä sellaisten mesiin, joiden mielestä ihmisiä voi omistaa.

        Ja jos on uskollinen, ei se tarkoita toisen omistamista. Epäitsekäs ja kunnon mies tai nainen osaa kunnioittaa kumppaniaan ja omaa vahvan itsetunnon, ettei sitä vetovoimaa tarvitse testata ja on uskollinen toiselle. Uskollisuus on hyve ihmisessä, pettäjiä ei kukaan arvosta.


      • ei vapaa
        Nussiminen toisen kanssa. kirjoitti:

        Ja jos on uskollinen, ei se tarkoita toisen omistamista. Epäitsekäs ja kunnon mies tai nainen osaa kunnioittaa kumppaniaan ja omaa vahvan itsetunnon, ettei sitä vetovoimaa tarvitse testata ja on uskollinen toiselle. Uskollisuus on hyve ihmisessä, pettäjiä ei kukaan arvosta.

        Jos ei tee kenenkään kanssa yksinoikeusdiiliä, ei voi pettääkään.


      • pettäminen EI ole
        ei vapaa kirjoitti:

        Jos ei tee kenenkään kanssa yksinoikeusdiiliä, ei voi pettääkään.

        sallittua, ns. vapaita liittoja on vähän. Toki eri asia, jos on vapaa ja nai eri naisia esim. yhden illoin jutuissa.


      • kuin parisuhde
        pettäminen EI ole kirjoitti:

        sallittua, ns. vapaita liittoja on vähän. Toki eri asia, jos on vapaa ja nai eri naisia esim. yhden illoin jutuissa.

        Emme elä yksiarvoisessa yhden totuuden maailmassa.


      • Pääasia kuitenkin, että
        kuin parisuhde kirjoitti:

        Emme elä yksiarvoisessa yhden totuuden maailmassa.

        elää niin, ettei loukkaa toista.


      • kertokaapa femut
        Nussiminen toisen kanssa. kirjoitti:

        Ja jos on uskollinen, ei se tarkoita toisen omistamista. Epäitsekäs ja kunnon mies tai nainen osaa kunnioittaa kumppaniaan ja omaa vahvan itsetunnon, ettei sitä vetovoimaa tarvitse testata ja on uskollinen toiselle. Uskollisuus on hyve ihmisessä, pettäjiä ei kukaan arvosta.

        Kertokaapa femut miksi vastustatte niin kauheasti pettämisen kriminalisointia?

        arvaan kyllä miksi... sehän olisi liian tasa-arvoista kun naisetkin joutuisivat vastuuseen teoistaan.


      • normaalia parisuhdetta,
        kertokaapa femut kirjoitti:

        Kertokaapa femut miksi vastustatte niin kauheasti pettämisen kriminalisointia?

        arvaan kyllä miksi... sehän olisi liian tasa-arvoista kun naisetkin joutuisivat vastuuseen teoistaan.

        sitä, että molemmat saa sanoa mielipiteensä jne. Suurin osa ihmisistä tuomitsee pettämisen, koska se loukkaa aina, jos rakas puoliso pettää.


        Ja pidän yhtä pahana sekä naisen, että miehen pettämistä. Itse en ole koskaan pettänyt, eikä mies.


    • sul taitaa soida jotain Celine Dionia taustalla tota kirjottaessas,vai? ;)

      enkä muuten usko, että miehet jotka käy huorissa edes haluais sitä naista "kokonaisuudessaan"...

      • inisijöitä

        edes haluaisi kokonaisuudessaan?


      • parisuhteessa ja on
        inisijöitä kirjoitti:

        edes haluaisi kokonaisuudessaan?

        isäkin. The One on ilmoittanut ettei käy huorissa.


      • ja saanut pakit
        inisijöitä kirjoitti:

        edes haluaisi kokonaisuudessaan?

        .......


      • parisuhteessa ja on kirjoitti:

        isäkin. The One on ilmoittanut ettei käy huorissa.

        meinaatko ettei voi olla onnellisessa parisuhteessa jos ei käy huorissa?! vai mikä sun pointti oli?

        jos sul siis sellasta oli...


      • inisijöitä kirjoitti:

        edes haluaisi kokonaisuudessaan?

        se on sitten taas jo toinen juttu... ;)


      • niin kertonut,
        TheOne kirjoitti:

        meinaatko ettei voi olla onnellisessa parisuhteessa jos ei käy huorissa?! vai mikä sun pointti oli?

        jos sul siis sellasta oli...

        ettet ole huorissa käynyt.

        Ja ei onnelliseen parisuhteeseen tarvita huoria, jos se parisuhde toimii ja VÄLITÄT toisesta, vai mitä luulet naisesi sanovan, jos saisi tietää huorissakäymisesi? Tuskin ilahtuisi, ellei teillä sitten ole avoin liitto, mikä toimii melko harvoin. Ja jos salaa käy huorissa, niin se on paskahousun touhua selän takan pettää toista(oli huora tai ei)


      • nauroin tuolle, joka
        niin kertonut, kirjoitti:

        ettet ole huorissa käynyt.

        Ja ei onnelliseen parisuhteeseen tarvita huoria, jos se parisuhde toimii ja VÄLITÄT toisesta, vai mitä luulet naisesi sanovan, jos saisi tietää huorissakäymisesi? Tuskin ilahtuisi, ellei teillä sitten ole avoin liitto, mikä toimii melko harvoin. Ja jos salaa käy huorissa, niin se on paskahousun touhua selän takan pettää toista(oli huora tai ei)

        puhui kitisijöistä. Jos ymmärsit. Se lol ei ollut sulle siis. Got it? :)


      • niin kertonut, kirjoitti:

        ettet ole huorissa käynyt.

        Ja ei onnelliseen parisuhteeseen tarvita huoria, jos se parisuhde toimii ja VÄLITÄT toisesta, vai mitä luulet naisesi sanovan, jos saisi tietää huorissakäymisesi? Tuskin ilahtuisi, ellei teillä sitten ole avoin liitto, mikä toimii melko harvoin. Ja jos salaa käy huorissa, niin se on paskahousun touhua selän takan pettää toista(oli huora tai ei)

        tiedätkö miksi sanon etten käy huorissa?! KOSKA EN KÄY HUORISSA!!

        en ole koskaan tai missään väittänyt käyneeni huorissa, enkä aio vastaisuudessakaan käydä! ja mulla TODELLA on upea parisuhde! =) jota en vaarantaisi mistään hinnasta...

        en nyt oikeen ymmärrä sun pointtia... sekotatko mut kenties johonkuhun toiseen? jos et, ni mitä tolkkua sun kirjotuksessa oli?!

        yhteenveto: en ole käynyt huorissa,enkä pettänyt naistani. enkä tule käymään huorissa, enkä tule pettämään naistani! =) opetelkaa lukemaan! ja ymmärtämään lukemanne...


      • nauroin tuolle, joka kirjoitti:

        puhui kitisijöistä. Jos ymmärsit. Se lol ei ollut sulle siis. Got it? :)

        menin viesteissä ilmeisesti sekasin...?!

        jos viestini tuli jollekkin väärälle taholle, niin olen pahoillani! =)


    • HÖRHÖR

      mukaellen: "paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää,
      kerjääjää hallan hiverrys silmiä hyytää".

      Maimisiin mennään rakkaudesta, mutta erossa riidellaan aina rahasta, etenkin naispuoli.

      Merkillistä.

      Mutta totuus on, että kaikken kallein huora on
      oma kotihuora.
      Voin joskus kertoa mitä sellaiset maksaa.
      On muuten kokemusta.
      sano
      ei puhunut

    • rakkaudella?

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe