Lähestyvän kesän konventtien teemana on siis "seuraa Jeesusta". Jepjep, missä kohtaa raamattua jeesus antoi mallin karttamissäännöstä, veriuhreista, seurakuntalaisten nimittelystä (esim. toimeton tai epäsäännöllinen), pedofilian peittelystä tai vaikkapa uskonnollisen järjestön välttämättömyydestä pelastuksen kannalta?
Vai olisiko teemaksi sopivampi esimerkiksi "ole seuraavinasi jeesusta ja keksi loput tarvittaessa"?
Ristus mikä teema
7
565
Vastaukset
- kartetaan.
Kun ajattelee JT opetuksia noista mainitsemistasi asioista ja ehtoollisesta, ei voi olla huomaamatta että JT karttavat Jeesusta!
Niin on päässyt vahingossa käymään.>>ei voi olla huomaamatta että JT karttavat Jeesusta!
En minä toisaalta tuota yhtään ihmettele, jeesushan ei välittänyt vartiotorniseuran kehittelemästä karttamissäännöstä, eikä sitä myöskään toteuttanut missään elämänsä vaiheessa. Ei ihme, että jehovantodistajat karttavat jeesusta.
- Pönni
Jos kohtaat Budhan, tapa se.
Ei ihan heti auennut minulle. Nyt 50v. aukeaa kristallinkirkkaana.
Jumala.. absoluuttinen idea.. kaikkeus..
Kuka sellaisen voi tappaa? =D
Eihän totuutta voi tappaa.. vääristellä voi koittaa, mutta kohta jo tuomionpasuunat sen totuuden oikean esiin soittaa. - Mirelenosoitukseen!
Kaikki joukolla osoittamaan konventtien mielenosoitukseen se kuinka jehovantodisjat nimenomaan EIVÄT seuraa Jeesusta vaan Vartiotorniseuran outoja tulkintoja!
- Pönni
Pyörimään piiriä lahkon ehdoilla niitten kevätjuhlien ympärille.
Ei.. minä teen kirjelmän Arkadianmäelle!
Valeita levittelevä lahko, saatanasta! - Klupusti
Mitäs tänävuonna puskissa pöristään?
- lähden!
Mitä tosikristitty voi tehdä jehovantodistajien konventin yhteydessä? Kehottaa tietenkin jehovantodistajia jättämään Panettelijan tukema Vartiotorniseura ja alkamaan heitä oikeasti seuraamaan Kristusta. Sen voi siis aloittaa siitä että jättää seuran ja alkaa todistamaan Kristuksesta, Jeesuksesta, kuten Raamattu kehoittaa:
"Te tulette olemaan minun (Kristuksen Jeesuksen) todistajia.."
Yksittäisen todistajan tapauksessa tämä tietenkin tarkoittaa Vartotorniseurasta eroamista ja Kristuksen edessä nöyrtymistä sekä syntiensä tunnustamista ja Jeesusta elämäänsä Herrana ja Vapahtajana pyytämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846