Jos on katsellut sarjaa vain sunnuntaisin, niin kannattaa vaihtaa aikataulua. Seuraava jakso tulee jo tänään lauantaina ja sitä seuraava jakso heti huomenna sunnuntaina.
Eli jos katsotte vain sunnuntaisin, niin jää yksi jakso välistä näkemättä.
aikataulumuutokset
5
718
Vastaukset
- lisämuisti
Monelta tulee unohtumaan tämä lauantainen jakso, se on selvää. Mutta tosifanihan hommaa tietenkin ne dvd:t itselleen.
- ...:::...
ehdottomasti kannattaa hommata dvd-boksit.Ensi viikolla julkaistaan muuten jälkimmäinen sesonki 2/box 2, jossa siis loppujaksot numerosta 19 eteenpäin.
Jos ette ole ennakkovarannut vielä tuota, niin hopihopi. Investointi kannattaa.
- noname
meinasi jäädä näkemättä!!! Kohta loppuu mainokset eli takas tellun ääreen. Onneksi ihan sattumalta huomasin tämän. Kiitos kiitos
- Major Briggs
Kiitti ilmoituksesta. Väliin olisi jäänyt tämä jakso. Luulin, että uusi jakso tulee vain sunnuntaisin.
- Sailor_Moon
typerä subtv...jäi hyvä jakso näkemättä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249