Täytin juuri 48.
Olen aina ollut kiltti ja lempeä ihminen,ja vime vuosina olen huomannut muuttuneeni ärhäkämmäksi ja vähemmän kiltiksi. En enää vain hymyile kun minua loukataan vaan sanon takaisin.
Tänään hoksasin syyn: olen lähestymässä vaihdevuosia. Siispä naishormonit vähenavätja mieshormonitminussa valtaavat minussa alaa. olen muuttunut ihan toiseksi.
Mieshormonit ovat syy aggressioon ja pahaan maailmassa. Tässä se nähtiin. Miehet ovat väkivaltainen sukupuoli koska heillä on enemmän testosteronia. Puheet naisten väkivaltaisuudesta ovat puppua. Naishormonit estävät väkivalllan.
Toinen todiste.
Kun poikakissa leikataan se muuttuu lempeämmäksi,kun tyttökissa leiketaan se muuttuu vihaisemmaksi. Testsoteroni vähenee ja vihaisuus samoin - estrogeeni vähenee ja vihaisuus lisääntyy.
Todiste miesten...
7
537
Vastaukset
- Tristar
alkeellista provoilua vakavalla asialla. Ei hyvä.
"Puheet naisten väkivaltaisuudesta ovat puppua. Naishormonit estävät väkivalllan. "
Anteeksi nyt mutta paskan marjat.
*** - Raipe
Siitä vaan tohtorille ja hormoneja napsimaan, jos tilanne tuntuu vaikealta. Kannattanee tsekata, voisiko persoonallisuuden muuttumisen takana olla jotain muutakin... Masennus, muu aivoiminnan häiriö?
En kyllä ollenkaan allekirjoita yleistystä miesten väkivaltaisuudesta. Meillä istuu tällä hetkellä alakerrassa 2 kpl miehiä, omani ja poikani katsomassa telkkarista jotain soopaa, enkä kiltimpiä ihmisiä maailmasta voi ihan äkkiseltään nimetä. Työkavereinani ja kollegoinani on iso liuta miehiä, sama juttu. Ihan rauhallista jengiä. Sanoisin, että puhut paskaa, sorry brutaali ilmaisuni, mutta sallittakoon näin lauantaiehtoona yhden viinilasillisen jälkeen..- Raipe
Siis aivotoiminnan häiriö...
vaihtoehto kaikille ovat Omega 3 kalaöljykapselit.
En ole kuullut Suomesta yhtään tapausta jossa naaras/koiras lohi olisi käynyt uimarin kimppuun.
Sen kapselin täytyy olla ns. rauhoittava sekä lisäksi parantaa muistia ja auttaa keskittymään jolloin ajatus lentää korkeissa sfääreissä.
- TEISSÄ syy
miesten väkivalta reaktioihin.
- se niin..
että eläinkunnassa urokset ovat aina niitä väkivaltaisimpia, ehkä jotain poikkeuksia lukuunottamatta kuten hyeenoja.
Mutta mikä tekee meistä ihmisiä? - on käyttövoima
Mitään ei tässä maailmassa tapahtuisi - ei hyvää eikä pahaa - ilman testosteronia. Tämä vain on fakta, jota ei voida kiistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902947- 2101161
- 821116
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1201047- 811043
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2011008- 65852
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?21740- 71727
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588