Herkkupeppujen haistelu

kivaako

Kysyn vain että nuuhkitteko esim. tyttöystävienne farkkupeppuja, siis että tytöllä on farkut jalassa ja käskette pyllistämään ja työnnätte naamanne peppua vasten ja nuuhkitte peppureiän kohdalta.

Haiseeko peppu miltään ja jos haisee niin miltä??

60

8099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saisi

Minulla ei ole tyttöystävää mutta olisi kyllä kiva nuuhkia sellaisen pyllyä ja pieruja. Varmaan haisisi kivalle.

• KAKALTA :D

siltähän se peppu tuoksuu, harmi, kun ei ole päässyt oikein kunnolla nuuhkimaan naisten pyllyjä pitkään aikaan XD

• Yliopistojäbä27v

Kauniin naisen pyllyn reikä tuoksuu taivaallisen hyvälle!

• MiehinenMIES33v

Kauniin naisen kaunis pylly tuoksuu hyvälle! Mitäs sitä kieltämään!

• Niinpä!

Niinpä, Niinpä!

• Kauniinkin naisen

pylly tuoksuu hieman kakalta :@

• yx mies

Kauniin naisen peppu tuoksuu hyvälle kakalle :D

• sassasaaasaaa

Ihan hyvältä se tuoksuu. Ei kakalta kovinkaan voimakkaasti ja sekoittuu muihin hajuisin. Äärimmäisen kiihottava b-reikä sillä kyllä on ;)

• rimmung

Hyvin kiihottaa.. ja ei se pylly kyl kakalle tuoksu tia maistu!! nam!

• Nörttipoika lukiosta

Hitsi ku sais haistella nättien tyttyöjen pyllyjä! Nuuhkia oikeen peppureikiä...

• Totta! Miehen

tuleekin rakastaa naisen pimpin ja peppureiän tuoksuja kaikkein eniten tuoksuista maailmassa!

• rim-job

siinäpäs se kun saiskin.. kelle ehdottaa,et hei saanko nuolla ja nuuhkia sun anusta?

• Mä ainakin tykkään et mun pyllyä haistellaan ja nuollaan :) enkä varmasti oo ainoa tyttö joka tykkää, se vaan on sellainen aihe jota on hankala ottaa puheeksi...

• Pepunhaistelija, 31v

Kiva kuulla, että naiset tykkäävät siitä, että mies haistelee peppua ja peppureikää ;)

t. Pepunhaistelijamies, 31v

• Anonyymi

😘😘😘

• Poju32

Naisen pyllyn haistelu on parasta yhdynnän jälkeen!!!!

AI ETTÄ NAISEN PYLLY TUOKSUU HYVÄLLE!

• farkkupeppufriikki

minä haistelen vaimoni farkkupeppua päivittäin. Ihaninta on se kun hän piereskelee naamaani farkkupepustaan. ihanan pervoa! ja mitä pahempi haju, sen parempi.

• Joo!

Naisen pyllyn tuoksu se on paras tuoksu se!

• Tykkään tytön pyllys

en ole farkuissa haistellut mutta tykkään haistella ja maistella tyttöystäväni pyllyä. Nuolen molempia, ensin pimpan märäksi ja kun tyttö alkaa olla kunnolla kiihottunut nuolen pyllyreikää, silloin alkaa tyttö viimeistään voihkimaan oikein kunnolla. Kivaahan se on haistella pyllyä vaikka 69:ssä samalla kun lipoo pimppaa.

• anaalifetissi

iskipä kamala panetus, pitääpä nuuskutella muijaa kun se herää :)

• Anonyymi

Kyllä se herää, kun pujotat suoron sen perseläpeen!

• Rakastan naisia

Ai että toi tekköö hyvvää!

• herkkusuu - mies

Sauna- tai suihkunraikas ja puhdas kaunis naisen peppu mirristä pepun puolelle asti on herkkua, ihana antaa naiselle nautintoa suullaan ja upottaa suunsa naisen intimiteettiin ja kauniiden pakaroiden väliin....kiihottavaa ja nautinnollista.

• Pheromo

Äh, seksistä menee täysin maku jos on liian hygieenistä. En nyt tarkoita että pitäis olla viikkokausia peseytymättä, mutta feromonit todella potkivat jos ei ole käynyt 2-3 päivään suihkussa; silloin on ihaninta nuolla naisen pyllyä. pillu on sitten hieman eri asia, sen sa kyllä mun mielestä putsata vähintään 2 päivän välein, se alkaa helposti haisemaan pahemmalta ym.

• Nenänaisenpepussa

juu välillä onpi mukava ottaa raitista ilmaa kauniin naisen pyllystä! Työntää naama pakaroiden väliin ja nuuhkia ja nauttia! AAAAAAHHHH!

• 69Nenä

http://huisaa.com/2011/10/05/tight-pants-invasion-k18/me-like/
      Tätä kun pääsis nuuskimaan.... :-b

• Isokarpaasi

Äärettömän kiihottavaa työntää sieraimet kauniin muijan peppureiän kohdalle vaikka noin tiukkojen farkkujen verhoamaan peppuun!

Hyvälle se tuoksuu, todella hyvälle ;)

• gfgfhhd

On se kivaa!

• MieseikäMikkiHiiri

Kyllä kunnon miehen tulee rakastaa myös NAISEN pepun tuoksua! Se on fakta!!

• gfhhghfhffh

Kyllä! Heteromies haistelee naisen pimppaa ja pyllyä innolla!!! NAM!!

• einaripeinari

Itse en pidä liiemmin kakan hajusta ja haisee se kauniin vaimonikin kakka :D

Vaimoni pyllyä tulee toisinaan nuuhkittua pitkään ja hartaasti ja kyllä se peppu tuoksuu paljon muullekin kuin kakalle. Onhan siinä sulkijalihaskin. Naisen peppu tuoksuu siis TODELLA HYVÄLLE!

• hhhgkjkkjkhjjkkk

Naisen pyllyn haistelu on todella KIIHOTTAVAA!

• Totta!

Ei suht puhdas naisen peppu haise pask**e! Voi nuuhkia ihan vapaasti! Niin teen minäkin!

• Peput Ylös !!

Tiukkaa Farkkupeppua kiihottavampaa on vaikea kuvitella.

Pyllistelkää Naiset Pyllistelkää !

• parasta81

Uskomattoman kiihottavaa. Sellainen pari päivää vanha, hyvin pyyhitty pylly nenän edessä kuusysissä ja nainen samalla hieroo kalua... huh!

• OlenMIES

Juu mikäs sen kiihottavampaa!!!!!

• m83

Toin o kyllä parasta

• xratsastusfarkut
        m83 kirjoitti:

Toin o kyllä parasta

linkitetyssä kuvassa naisella ratsastusfarkut,ja näkys olleen käytössä kun kuluneet ja likaiset,ehkä tuoksuja,sopivasti,nam.

• No arvaa!

Kaunis nainen ja herkkupeppu pystyssä!

Hyvälle se tuoksuu! Koko pepun ja peppureiän ja pimpan kohta!

On kivaa olla mies :D

• 34v opettaja

Suomalaiset telkkarin alle 50-vuotiaat naismeteorologit ovat niin sexyjä, että niiden peppureikiä kun saisi nuuhkaista :D

• peppu..

itse 42v bi mies ja aina nuolen naisen pepun kunnolla ja työnnän kielen pyllyyn sisään ja joskus teen niin että naimisen päätteks laukean naisen persvakoon ja sit iten nuolen omat liemet pois naisen perseestä

• pyllyukko

ja ei naisen peppu haise paskalle.olen jokusen anuksen nuollu ja nuuhkinu ja varsinki nuoremmat pitää tosi hyvän huolen pyllystään..

• fffdghgh

Kiihottavaa upottaa nenä hottiksen muijan peppuun! NAM!

• NAM!

NAM!

• kulinaristi

Ihanaa nuhkia pyllynreikää ja runkata samalla naista ja itseään! Tykkään ettei beba oo liian kliininen, eli pari kertaa paskanettu ja hieman huolimattomasti pyyhitty pylly on paras. Minulla on tapana nuolla pylly kyllä viimesen päälle puhtaaksi, ei jää minun jäliltä enää "sattumia" bebaanreikään. kielen tugen reikään kyllä aina niin syvälle kun vaan menee, IHANAA!!!

• ....

siiis wat.

• fffhhttttrr

Arvaa vaan! Kokeile!

Kuten täällä moni on kertonnu, niin kyllä nätin tytön peppureikä tuoksuu aivan mielettömän hyvälle!!!!!!!!!!!!!

• -007-

Ei naisen peppu haise...se TUOKSUU!!!!!

• Sepi36v

Just noin! Tykkään myös haistella kauniin naisen peppureikää! EI se pas**le haise!

• Juppepoika

Hyvin sanottu! Kauniin naisen peppu TUOKSUU TODELLA HYVÄLLE! NAM!

• Kyllä tytötkin tykkää. Ainakin itse tykkään. Se kun mies vielä työntää sut mahalleen ja nostaa perseen ylös tarjonta asentoon. Kyl kelpaa.

• Koskematonyliopis

Nuuhkisin tyttökaverin peppua, jos sellainen olis :D

• poju27

Etkö itse nuuhki? HÖH! Menee hyvät tuoksut hukaan!

• Anonyymi

oli tossa lähiaikoina nuori teinitttö saatavilla. jäi kyllä pylly nuolematta. haisi se nii paskalta. tultiin kyllä suoraan kapakasta joten oli varmaan huonosti pyyhkini. vaikka oli teini tyttö nii nuolematta jäi!! paskan haju oli niin kova!!!

• Anonyymi

Olisko kakalta??

• Anonyymi

Sitten vuoden 2007 on jo varmana karissu pois.

• Anonyymi

Vasemmistoliiton Feministi Naiset pyllistää peppunsa päin naamaani.
      tehtäväni on nuuhkia ja haistella. olen VasemmistoNaisten perseennuolija.
      orja-raimo nuolee VasemmistoNaisten persereikät.

• Anonyymi

He­­­i! Ku­ts­um­­­me sinu­­­t kä­­ym­­­ään u­ude­­­ssa cha­­tissa! Meitä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X3u4P3

• Anonyymi

Kyllä nuuhkin ja nuolen ex vaimon pyllyä. Aina silloin kun suihkusta on vähintään vuorokausi aikaa. Tuoksuu niin taivaallisen hyvälle. Tänään taas olis nuuhkimispäivä, ex vaimo aamulla lähettikin viestin että tuli nami. Nyt kovana odotan jo iltaa. Ensiks nuuhkin, lopulta nuolen ja kieli syvälle reikään. Siinä kyllä mälli lähtee itseltä.
      Näin sinkkuna huomannut että kyllä niitä on niin erituoksuisia. Ei ole kyllä muita huvittanu nuolla. Vakkari pano antaa myös peppua mutta haisee niin ettei kyllä mieli tee kieltä tai nenää sinne laittaa

• Anonyymi

Puoliso ei niinkään välitä.mutta hiukannpäässyt haistelee
      . Se pelkkä tuoksu ei ole se juttu.siin on vaan joku juttu mikä kihottaa

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe