Onko sinulla huonoja kokemuksia Hyvinkään parturi-kampaamoista? Mistä ja minkälaisia? Jaetaan kokemukset niin ei tarvi toisten oppia kantapään kautta :)
Mistä kampaamosta huonoja kokemuksia?
8
2631
Vastaukset
- casamaa
Eli siinä kumppi kerroksen alla oleva kampaamo.. Ei kannata mennä.. saattaa käydä hassusti. Itse kokeilin ja palvelu TODELLA huonoa: Ilmeisesti kaksi tätiä kampaa ja lyhyt hiuksinen honkkeli nainen pilasi hiukseni tyysti. Suosittelen älä mene ainakaan Avantiin..
- casamaa
Niin ja lisätäkseni vielä.. hyvinkään kadulla oleva kampaamo classiso on oiva valinta..
- Entinen asiakas
casamaa kirjoitti:
Niin ja lisätäkseni vielä.. hyvinkään kadulla oleva kampaamo classiso on oiva valinta..
Niin se vaan on, ei mulla ainakaan ole varaa sen hintoihin.
- hyvinkää nro1
Mä kävin taimaassa parturissa ja sain kupan.
- vieressä
Siinä pienesä rakennuksessa kulmiksen vieressä otin vuosia sitten tyvikohotuksen ja hiukset oli palaneet ja kiharat latvoihin asti.
Toinen huono kokemus Parantolankadulla. Tytön hiuksia ei voitu tasottaa raitojen laiton jälkeen kun kuulemma niin huono kuntoiset. Ei ikinä sinne, kampaaja meinasi tulla luurista läpi sättiessään. - Entinen asiakas
Mäkkäriä vastapäätä sijaitsi ainakin ennen "Classico"-niminen kampaamo. Kävin siellä jokusen kerran. Mutta, kun viereisessä tuolissa ollut rouva alkoi rupattelemaan synnytyskokemuksistaan, niin minulle riitti. Hän siis keskusteli kampaajan kanssa synnytyksestään hiukkasen liian tarkasti. Ei minun olisi tarvinnut kuulla, että mihin laitettiin puudutus, mistä leikatiin, kauanko kesti, kuinka pitkään ponnisti, jne...
Ja tosta joutui sitten vielä maksamaankin!- käydä
sitten kampaamoissa, missä on vaan yksi työntekijä ja missä ei ole edes radiota..Radiosta voi vaikka kuulla epämiellyttäviä asioita.
- Tukka
Eiköhän vähän joka kampaamosta tule huonoja kokemuksia välillä, harvoin olen itse ainakaan saanut haluamani laista kuontaloa kävin sitten Hyvinkään tai Helsingin kampaamoissa. Vika taitaa olla tässä perisuomalaisessa kaameassa hiuslaadussa. Eli ihan omassa päässä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725