Siis tämä ei ole minun mielipiteeni, mutta jokainen voi vetää sen johtopäätöksen kun lukee näitä fetissejä.
Monella miehellä tuntuu olevan pyllynhaistelu fetissi, ja naisen pyllyhän haisee suoraan sanottuna kakalta.
Eli miksi asiaa kaunistelemaan, miehiä kiihottaa näemmä kakan tuoksu tai paskan tuoksu.
Tämä trendi näyttää vahvistuvan päivä päivältä.
Katsokaa vaikka netistä kuinka paljon on facesitting sivuja joissa miehet nuuskivat naisten pyllyjä.
Mitähän tämän fetissin jälkeen enää voi tulla??
Maailmanloppuko??
Ulosteen haju on
16
3194
Vastaukset
- mie_
Ja miehen persusko ei kakalle haise. :D
- yliopisto-opiskelija6Lmies
...Reikä on pieni, eikä sen tuoksua voi verrata läjälliseen ulostetta...
Niin, on sitä naisen pyllyä sitten kiihottava nuuhkia!! Ja mitäs pahaa siinä on !?!?!? Käykö kateeks ? :(
Minä ainakin rakastan naisia ja niiden peppureikien tuoksua :-)- Mökkinainen
Jos paskan haju miellyttää, tervetuloa meidän huussin tyhjennystalkoisiin. Osanottajista on pulaa.
- ihme muijja
ei se mun mielestä ihan kakaltakaan haise, jollei oo huonosti pyyhkiny.. Must se haisee melko samalta ku joku juusto, esim. mustaleimaemmentaal (kotoisammin 'pyllyreikäjuusto'). Kerran mä haistatin veljelläni kahta eri sormee, toisella olin kaivanu kyseistä juustoo ja toisella tiedätte kyllä mitä. Ei arvannu kumpi oli juuston haju!!
- Örkki
... sano, että oot Valion homejuustojen alihankkija, tuotanto sieltä suoraan. Vai onko veljeltäs menny hajuaisti?
- ihme muijja
Örkki kirjoitti:
... sano, että oot Valion homejuustojen alihankkija, tuotanto sieltä suoraan. Vai onko veljeltäs menny hajuaisti?
joo toi oli hyvä, entä jos oisinki?!!
Ei ei, kyllähän se veli ne molemmat haisto (ilmeestä päätellen), muttei erottanu kumpi oli juusto.....
- Prinssi Albert
Tykkään nuoleskella vaimon persereikää ja vaimo tykkää siitä myös. Paskanhaju ei kuitenkaan kiihota ja jos persereikä haisee paskalle, komennan pesemään. Harvoin se tosin haisee.
- cossus.cossus
Kyllä kai ulostaminen on luonnollinen toimenpide anaaliseksi ehkä ei, pyllyjä haistelevat yleensä kissat ja koirat, mutta kuten tiedämme jotkut meistä ihmisistä toimimme oman luontomme mukaan ja itse ainakin tykkään haistella ja maistella naisen pyllyreikää en väitä että se on ns. normaalia tai luonnollista. Tosin esim keskenkasvuisen lajitoverin raiskaaminen on luonnossa yleisesti esiintyvää käytöstä mutta taas kerran mikä ei satuta se tapahtukoon. Pedofilia no, pylly/aikuinen/suostumus jees
- http://www.public-pissgirl....
- 1Jussi
Minusta pepun tuoksu on kiihottavaa, eikä se tuoksu kakalle normaalisti.
Peppupanossa tykkään, jos vaimolla sattuu olemaan vähän kakkaa ja sitä tarttuu kalun varteen ja leviää myös hieman pepun reunolille. Sen jälkeen tuoksuu oikea kakka ja se on ihana nuolla puhtaaksi, sitten tietää myös mille se maistuu.- Anonyymi
AnaaliAna on taas käyny kurkkimassa ämmien perseitä paskahuusissa!
- Ihan mies vaan
Ei kyllä kiihota, ei anaaliseksikään. Yök.
- Anonyymi
Porsaat pökkii toisiaan perseeseen hyi hemmetti 🤮🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaat pökkii toisiaan perseeseen hyi hemmetti 🤮🤢
Mitäs pökit sikojas buaahaa. Oisko eläinsuojelurikos.
- Anonyymi
Pieni pyllynhaju on ihan ok
Kukaan tuskin tykkää nenäänpistävästä paskanhajusta.- Anonyymi
Nenäänpistävä paskanhaju on tuttua ja taattua ruskeanritarin arkea!
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984