Ulosteen haju on

kiihottavaa

Siis tämä ei ole minun mielipiteeni, mutta jokainen voi vetää sen johtopäätöksen kun lukee näitä fetissejä.

Monella miehellä tuntuu olevan pyllynhaistelu fetissi, ja naisen pyllyhän haisee suoraan sanottuna kakalta.

Eli miksi asiaa kaunistelemaan, miehiä kiihottaa näemmä kakan tuoksu tai paskan tuoksu.

Tämä trendi näyttää vahvistuvan päivä päivältä.
Katsokaa vaikka netistä kuinka paljon on facesitting sivuja joissa miehet nuuskivat naisten pyllyjä.

Mitähän tämän fetissin jälkeen enää voi tulla??

Maailmanloppuko??

15

2956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie_

      Ja miehen persusko ei kakalle haise. :D

    • yliopisto-opiskelija6Lmies

      ...Reikä on pieni, eikä sen tuoksua voi verrata läjälliseen ulostetta...

      Niin, on sitä naisen pyllyä sitten kiihottava nuuhkia!! Ja mitäs pahaa siinä on !?!?!? Käykö kateeks ? :(

      Minä ainakin rakastan naisia ja niiden peppureikien tuoksua :-)

      • Mökkinainen

        Jos paskan haju miellyttää, tervetuloa meidän huussin tyhjennystalkoisiin. Osanottajista on pulaa.


    • ihme muijja

      ei se mun mielestä ihan kakaltakaan haise, jollei oo huonosti pyyhkiny.. Must se haisee melko samalta ku joku juusto, esim. mustaleimaemmentaal (kotoisammin 'pyllyreikäjuusto'). Kerran mä haistatin veljelläni kahta eri sormee, toisella olin kaivanu kyseistä juustoo ja toisella tiedätte kyllä mitä. Ei arvannu kumpi oli juuston haju!!

      • Örkki

        ... sano, että oot Valion homejuustojen alihankkija, tuotanto sieltä suoraan. Vai onko veljeltäs menny hajuaisti?


      • ihme muijja
        Örkki kirjoitti:

        ... sano, että oot Valion homejuustojen alihankkija, tuotanto sieltä suoraan. Vai onko veljeltäs menny hajuaisti?

        joo toi oli hyvä, entä jos oisinki?!!

        Ei ei, kyllähän se veli ne molemmat haisto (ilmeestä päätellen), muttei erottanu kumpi oli juusto.....


    • Prinssi Albert

      Tykkään nuoleskella vaimon persereikää ja vaimo tykkää siitä myös. Paskanhaju ei kuitenkaan kiihota ja jos persereikä haisee paskalle, komennan pesemään. Harvoin se tosin haisee.

      • cossus.cossus

        Kyllä kai ulostaminen on luonnollinen toimenpide anaaliseksi ehkä ei, pyllyjä haistelevat yleensä kissat ja koirat, mutta kuten tiedämme jotkut meistä ihmisistä toimimme oman luontomme mukaan ja itse ainakin tykkään haistella ja maistella naisen pyllyreikää en väitä että se on ns. normaalia tai luonnollista. Tosin esim keskenkasvuisen lajitoverin raiskaaminen on luonnossa yleisesti esiintyvää käytöstä mutta taas kerran mikä ei satuta se tapahtukoon. Pedofilia no, pylly/aikuinen/suostumus jees


    • http://www.public-pissgirl....
    • 1Jussi

      Minusta pepun tuoksu on kiihottavaa, eikä se tuoksu kakalle normaalisti.
      Peppupanossa tykkään, jos vaimolla sattuu olemaan vähän kakkaa ja sitä tarttuu kalun varteen ja leviää myös hieman pepun reunolille. Sen jälkeen tuoksuu oikea kakka ja se on ihana nuolla puhtaaksi, sitten tietää myös mille se maistuu.

      • Anonyymi

        AnaaliAna on taas käyny kurkkimassa ämmien perseitä paskahuusissa!


    • Ihan mies vaan

      Ei kyllä kiihota, ei anaaliseksikään. Yök.

      • Anonyymi

        Porsaat pökkii toisiaan perseeseen hyi hemmetti 🤮🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsaat pökkii toisiaan perseeseen hyi hemmetti 🤮🤢

        Mitäs pökit sikojas buaahaa. Oisko eläinsuojelurikos.


    • Anonyymi

      Pieni pyllynhaju on ihan ok
      Kukaan tuskin tykkää nenäänpistävästä paskanhajusta.

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe