Kukahan ahne aikoinaan keksinyt alkaa rahastamaan
kaikella vanhalla roinalla, jota myös antiikiksi kutsutaan.
Antiikin ja kaiken vanhan roinan hinnoittelu
on mennyt aivan liiallisuuksiin.
Osa vanhasta roinasta ei ole edes hyväkuntoista,
silti sen hinta määritellään sillä, että se nyt vaan
sattuu olemaan joltain vuosiluvulta-1800 jne.
Ihmetyttää myös ihmisten into ostaa
vanhoja ränsistyneitä taloja, maksaa niistä ihan liikaa,
sitten viellä lisää niitä entisöiden, pitämällä pakosti pystyssä,
rötisköjä jotka pitäisi purkaa.
Minusta ei ole järkeä elää puolet elämästään,
remontti sekasotkussa.
Jos uuden talon saa nopeammin ja halvemmalla.
Minun käsityksen mukaan kaikki vanha on mennyttä
ja aikansa elänyttä ja joutaa roskiin.
Vanhalla, ränsistyneellä roinalla ei saisi rahastaa.
Se pitäisi lailla kieltää!
Ei varsinkaan siten kuin nykyään tehdään.
Se on jotenkin sekopäisten ja ahneiden hommaa.
Elettäisiin nyt vain tätä aikaa mikä nyt on,
eikä sitä mikä on ollut.
Eihän elämä takaperin kulje!
Järki käteen nyt!
Antiikki yliarvostettua
En maksa vanhasta
2
667
Vastaukset
- toisaalta ei
Nykyään uudet tuotteet on tehty lastulevystä ja muusta paskasta ja ns. antiikki täydestä puusta, josta kannattakin maksaa..tosin on paikkoja, joista esim. vanhoja huonekaluja saa melko alhaiseenkin hintaan. Ei tartte maksaa itteensä kipeeksi.
- saita-iita-
jotka hukkuvat sohviin. Kestääkö sohva nykyisin vuoden kaks kun se jo kärrätään kaatikselle. Mulla on 20v vanha, ja nyt vasta alkaa ratkeamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37780Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43708Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673