OLI TOSI TÖRKEE HOMMA SUBILTA.EILEN RUPESIN KATTOO KO SARJAA NIIN TULIKIN IHAN ERI JAKSO MITÄ ODOTIN.SE LA JAKSO OIS OLLU YKS NIIST PARHAISTA!
JOO
4
472
Vastaukset
- halkotäti >:(
Keksi jotain uutta. Mielellään TP- aiheista.
- Uusi kävijä
Minusta tuo on käsittämätön asenne sinulta, että jos joku on sarjan fani, hän ei saisi purkaa turhautumistaan tilanteesta palstalla, joka käsittelee nimenomaan ko. sarjaa. Minulle täältä ainakin selvisi asian käsittelyn kautta se, että kyse tosiaankin on kanavan tiedotuskyvyn heikkoudesta eikä esim. omasta sokeudestani. Toki laitoin palautetta kanavalle. Ja kuten toisaalla kirjoitin, en seurannut tätä palstaa ennen kuin vahinko tapahtui.
Minä esimerkiksi en seuraa mitään muuta sarjaa tällä hetkellä, mutta Twin Peaksia pidän taideteoksena. Erittäin turhauttavaa missata yksi tärkeimmistä jaksoista. Enkä pyytele turhautumistani anteeksi keneltäkään. - halkotäti
Uusi kävijä kirjoitti:
Minusta tuo on käsittämätön asenne sinulta, että jos joku on sarjan fani, hän ei saisi purkaa turhautumistaan tilanteesta palstalla, joka käsittelee nimenomaan ko. sarjaa. Minulle täältä ainakin selvisi asian käsittelyn kautta se, että kyse tosiaankin on kanavan tiedotuskyvyn heikkoudesta eikä esim. omasta sokeudestani. Toki laitoin palautetta kanavalle. Ja kuten toisaalla kirjoitin, en seurannut tätä palstaa ennen kuin vahinko tapahtui.
Minä esimerkiksi en seuraa mitään muuta sarjaa tällä hetkellä, mutta Twin Peaksia pidän taideteoksena. Erittäin turhauttavaa missata yksi tärkeimmistä jaksoista. Enkä pyytele turhautumistani anteeksi keneltäkään.No montako ketjua samasta asiasta pitäisi sitten luoda?
Jokainen missaaja käy HUUTAMASSA TÄNNE ETTÄ NYT MÄ MISSASIN SEN? JOKAINEN TEKEE SEN VIELÄ ERIKSEEN OMALLA ALOITUKSELLA?
Onhan se pirun ikävää. Kato miten vähän keskustelua TP herättää. Subtv on paljon kiinnostavampi aihe tällä hetkellä. Ja nää rähinät. Eiks kukaan haluu keskustella Twin Peaksista? - Uusi kävijä
halkotäti kirjoitti:
No montako ketjua samasta asiasta pitäisi sitten luoda?
Jokainen missaaja käy HUUTAMASSA TÄNNE ETTÄ NYT MÄ MISSASIN SEN? JOKAINEN TEKEE SEN VIELÄ ERIKSEEN OMALLA ALOITUKSELLA?
Onhan se pirun ikävää. Kato miten vähän keskustelua TP herättää. Subtv on paljon kiinnostavampi aihe tällä hetkellä. Ja nää rähinät. Eiks kukaan haluu keskustella Twin Peaksista?Minusta huolesi on sikäli turha, että tuskin Subtv nyt viikoittain alkaa mokailla. Tästä puretaan tuntemuksia nyt, kun asia on tapetilla. Ei varmaan enää montaa päivää. On ehkä huonotapaista tehdä monta uutta aloitusta samasta aiheesta, mutta kyllä se siitä.
Itse mietin tämän foorumin seuraamisen kannalta jatkossa lähinnä sitä, että uskaltaako tätä lukea ilman pelkoa spoilereista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579