JOO

SARELLA

OLI TOSI TÖRKEE HOMMA SUBILTA.EILEN RUPESIN KATTOO KO SARJAA NIIN TULIKIN IHAN ERI JAKSO MITÄ ODOTIN.SE LA JAKSO OIS OLLU YKS NIIST PARHAISTA!

4

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halkotäti >:(

Keksi jotain uutta. Mielellään TP- aiheista.

• Uusi kävijä

Minusta tuo on käsittämätön asenne sinulta, että jos joku on sarjan fani, hän ei saisi purkaa turhautumistaan tilanteesta palstalla, joka käsittelee nimenomaan ko. sarjaa. Minulle täältä ainakin selvisi asian käsittelyn kautta se, että kyse tosiaankin on kanavan tiedotuskyvyn heikkoudesta eikä esim. omasta sokeudestani. Toki laitoin palautetta kanavalle. Ja kuten toisaalla kirjoitin, en seurannut tätä palstaa ennen kuin vahinko tapahtui.

Minä esimerkiksi en seuraa mitään muuta sarjaa tällä hetkellä, mutta Twin Peaksia pidän taideteoksena. Erittäin turhauttavaa missata yksi tärkeimmistä jaksoista. Enkä pyytele turhautumistani anteeksi keneltäkään.

• halkotäti
        Uusi kävijä kirjoitti:

Minusta tuo on käsittämätön asenne sinulta, että jos joku on sarjan fani, hän ei saisi purkaa turhautumistaan tilanteesta palstalla, joka käsittelee nimenomaan ko. sarjaa. Minulle täältä ainakin selvisi asian käsittelyn kautta se, että kyse tosiaankin on kanavan tiedotuskyvyn heikkoudesta eikä esim. omasta sokeudestani. Toki laitoin palautetta kanavalle. Ja kuten toisaalla kirjoitin, en seurannut tätä palstaa ennen kuin vahinko tapahtui.

Minä esimerkiksi en seuraa mitään muuta sarjaa tällä hetkellä, mutta Twin Peaksia pidän taideteoksena. Erittäin turhauttavaa missata yksi tärkeimmistä jaksoista. Enkä pyytele turhautumistani anteeksi keneltäkään.

No montako ketjua samasta asiasta pitäisi sitten luoda?

Jokainen missaaja käy HUUTAMASSA TÄNNE ETTÄ NYT MÄ MISSASIN SEN? JOKAINEN TEKEE SEN VIELÄ ERIKSEEN OMALLA ALOITUKSELLA?

Onhan se pirun ikävää. Kato miten vähän keskustelua TP herättää. Subtv on paljon kiinnostavampi aihe tällä hetkellä. Ja nää rähinät. Eiks kukaan haluu keskustella Twin Peaksista?

• Uusi kävijä
        halkotäti kirjoitti:

No montako ketjua samasta asiasta pitäisi sitten luoda?

Jokainen missaaja käy HUUTAMASSA TÄNNE ETTÄ NYT MÄ MISSASIN SEN? JOKAINEN TEKEE SEN VIELÄ ERIKSEEN OMALLA ALOITUKSELLA?

Onhan se pirun ikävää. Kato miten vähän keskustelua TP herättää. Subtv on paljon kiinnostavampi aihe tällä hetkellä. Ja nää rähinät. Eiks kukaan haluu keskustella Twin Peaksista?

Minusta huolesi on sikäli turha, että tuskin Subtv nyt viikoittain alkaa mokailla. Tästä puretaan tuntemuksia nyt, kun asia on tapetilla. Ei varmaan enää montaa päivää. On ehkä huonotapaista tehdä monta uutta aloitusta samasta aiheesta, mutta kyllä se siitä.

Itse mietin tämän foorumin seuraamisen kannalta jatkossa lähinnä sitä, että uskaltaako tätä lukea ilman pelkoa spoilereista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7463
    2. 83
      5132
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      80
      4905
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4298
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3078
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2719
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      45
      2669
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2277
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      11
      2253
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1870
    Aihe