hei, mä varotin

halkotäti

Juu olen itsekin perhanan pettynyt Subin ja maikkarin vähään tiedottamiseen ja kyllä TP sen arvoinen on, että kiva se olis uusintoinakin saada. Uusitaanhan sitä silkkaa paskaakin.

Mutta hei, MÄ VAROTIN siitä tossa keskustelussa otsikolla sunnuntai 15.4. Enkä missannu ensimmäistä launtaita.

Juu ollaan varmaan kaikki äreitä mutta ei ny enää tehä jokainen omaa uutta alotusta samasta asiasta, jooko? Joskus kannattaa lukea muidenkin juttuja ajatuksen kanssa eikä pelkästään kirjoitella omiaan.

14

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halkotäti

      Tai joku. Selkeä otsikko Aikataulumuutokset, ja siinä ei enää arvota vaan selitetään suoraan että ens jakso tulee sit lauantaina.

      Perskärpänen sentään, tiiäkkö kun mä en jaksa enää yhtään uutta vinkunaa siitä että mitämitämitä, telkkarissa ei kerrottu.

      Vitjat tää on keskustelupalsta. On joku joka sanoo jotain ja keskusteluksi se muuttuu siinä vaiheessa kun joku lukee sen. Pikkasen interaktiivisuutta kehiin, nuijat.

    • tosiaan että

      kaikki käyvät täällä palstalla päivittäin? Ei ja se ole minkään palstan tarkoitus ilmoittaa siittä muutoksesta vaan SUBTV:n, että mene sinä muualle itkemään siittä.

      • halkotäti

        Vaan porukat itkee sitä tällä palstalla. Onko susta järkevää tehdä monta eri aloitusta samasta asiasta?

        Toisekseen onko tän palstan idea ainoastaan se, että tänne käydään vaan ite kirjoittamassa jotain? Eikö siinä olis tavallaan pointtia, että lukee myös mitä muut on kirjoittanu?

        Eikä olis tarvinnu tosiaankaan joka päivä palstalla roikkua silmät tapillaan, vaan pikkasen seurata mitä muut on tänne laittanu. Noi varotukset oli monta päivää ennen ku rysähti.


      • halkis >:(

        No ei olekaan tämän palstan velvollisuus ilmoittaa muutoksista.

        Siitä varoitettiin SIITÄ HUOLIMATTA että se ei ole velvollisuus.

        Vitjat ennen täällä keskusteltiin Twin Peaksista. Nyt täällä märistään subista. Olisko oikee paikka märistä siitä suoraan subille?


      • on jo valittanut
        halkis >:( kirjoitti:

        No ei olekaan tämän palstan velvollisuus ilmoittaa muutoksista.

        Siitä varoitettiin SIITÄ HUOLIMATTA että se ei ole velvollisuus.

        Vitjat ennen täällä keskusteltiin Twin Peaksista. Nyt täällä märistään subista. Olisko oikee paikka märistä siitä suoraan subille?

        Subtv:lle, ainakin näin ymmärsin mutta miksi sun pitää pistää monta viestä jossa on vain pelkkää narinaa?


      • halkis >:(
        on jo valittanut kirjoitti:

        Subtv:lle, ainakin näin ymmärsin mutta miksi sun pitää pistää monta viestä jossa on vain pelkkää narinaa?

        Että se narina subista alkais loppua. Ks. edellinen aloitus, esmes.

        Mä haluisin alkaa keskustella Twin Peaksista enkä subista. Te voitte ehdottaa suomi24: sub-aiheista palstaa, jos se noin paljon kiinnostaa.

        Mä laitoin kuitenkin mun narinat saman ketjun alle. Tästä tulee siis narinaketju, kuten fiksumpi osaa päätellä.

        Rakentava ehdotus: laittakaa ny ne loput subnarinat vanhoihin jo luotuihin ketjuihin ja te, jotka olette paremmalla tuulella kun esmes minä, laatikaa joku Twin Peaks-aiheinen aloitus.

        Anteeksi kärttyisyyteni.


      • ottaakin päähän taas
        halkis >:( kirjoitti:

        Että se narina subista alkais loppua. Ks. edellinen aloitus, esmes.

        Mä haluisin alkaa keskustella Twin Peaksista enkä subista. Te voitte ehdottaa suomi24: sub-aiheista palstaa, jos se noin paljon kiinnostaa.

        Mä laitoin kuitenkin mun narinat saman ketjun alle. Tästä tulee siis narinaketju, kuten fiksumpi osaa päätellä.

        Rakentava ehdotus: laittakaa ny ne loput subnarinat vanhoihin jo luotuihin ketjuihin ja te, jotka olette paremmalla tuulella kun esmes minä, laatikaa joku Twin Peaks-aiheinen aloitus.

        Anteeksi kärttyisyyteni.

        Halkis vois kans ottaa sen kävyn perseestään ja suoda ihan jokaselle kirjottajalle sen saman mitä itekin teet täällä, eli lässytät turhaa paskaa. Et sä ole tän palstan seriffi, eikä sulla ole mitään oikeutta alkaa jeesustelemaan ihmisten tyylistä keskustella tai ilmaista mielipiteitään. Anna olla. Puhutaan jostain kivasta, vaikkapa siitä mitä edellisessä jaksossa tapahtui. Aloitapa uusi keskustelu ja puhutaan siitä. Taas.


      • halkis xD
        ottaakin päähän taas kirjoitti:

        Halkis vois kans ottaa sen kävyn perseestään ja suoda ihan jokaselle kirjottajalle sen saman mitä itekin teet täällä, eli lässytät turhaa paskaa. Et sä ole tän palstan seriffi, eikä sulla ole mitään oikeutta alkaa jeesustelemaan ihmisten tyylistä keskustella tai ilmaista mielipiteitään. Anna olla. Puhutaan jostain kivasta, vaikkapa siitä mitä edellisessä jaksossa tapahtui. Aloitapa uusi keskustelu ja puhutaan siitä. Taas.

        Sä ite jeesustelet mun tyyliä kirjoittaa ja ilmaista mielipiteitäni ja kerrot mitä mulla on oikeus kirjoittaa ja mitä ei! :D

        Missäs vaiheessa mä sellaista olisin hourinu että olisin seriffi :D


      • juttu sitten
        halkis xD kirjoitti:

        Sä ite jeesustelet mun tyyliä kirjoittaa ja ilmaista mielipiteitäni ja kerrot mitä mulla on oikeus kirjoittaa ja mitä ei! :D

        Missäs vaiheessa mä sellaista olisin hourinu että olisin seriffi :D

        En ole väittänytkään olevasi seriffi, sulla vaan näyttää olevan sellaset elkeet kun yrität päättää miten ihmiset täällä keskustelevat. Lue uudestaan mun viestini, ihan ajatuksella. Ehkä se ajatus siitä aamuun mennessä selkenee. Hyvää yötä ja Bobin kuvia. Yritä rentoutua.


      • halkotäti
        juttu sitten kirjoitti:

        En ole väittänytkään olevasi seriffi, sulla vaan näyttää olevan sellaset elkeet kun yrität päättää miten ihmiset täällä keskustelevat. Lue uudestaan mun viestini, ihan ajatuksella. Ehkä se ajatus siitä aamuun mennessä selkenee. Hyvää yötä ja Bobin kuvia. Yritä rentoutua.

        Jos mä pidän käpyä pehvassa, se on mun asia. Ei me sun kans olla niin pitkällä että intiimijuttuja käydäs läpi.

        Kritiikki ei ole sallittua mutta kritiikin kritiikki on sallittua. Siinä on sulle itelles sellanen dilemma et saat nukkua vähän useamman yön että keksit miten toi on mahdollista.


      • iisisti
        halkotäti kirjoitti:

        Jos mä pidän käpyä pehvassa, se on mun asia. Ei me sun kans olla niin pitkällä että intiimijuttuja käydäs läpi.

        Kritiikki ei ole sallittua mutta kritiikin kritiikki on sallittua. Siinä on sulle itelles sellanen dilemma et saat nukkua vähän useamman yön että keksit miten toi on mahdollista.

        Kaikki on hyvin, ei mitään hätää, mene vaikka nukkumaan, huomenna taas uusi päivä.


      • halkotäti
        iisisti kirjoitti:

        Kaikki on hyvin, ei mitään hätää, mene vaikka nukkumaan, huomenna taas uusi päivä.

        Ei ole pitkään aikaan ollu näin vilkasta keskustelua kuin nyt. Se johtuu siitä että te jotenkin nautitte tästä ja sivusta seuraajat pitää tätä hyvänäkin viihteenä.

        Joojoo, ainahan se on se sama juttu, että kumpi lopettaa ekana sillon ku tapellaan. Tosin jos sulla olis jotain pasifistisia itsehillintäkykyjä vetäytyä pois turhan riehunnan alta, niin sähän olisit tällä hetkellä teekupposen ääressä kuuntelemassa Bachia silmät kiinni etkä välittäs hevonvittua yhdestä halkomuijasta.

        Eli säkin tykkäät tästä x) Sä oot siis samanlainen jankkaaja ja vittuilija kuin minäkin.


      • Ihan miten vaan
        halkotäti kirjoitti:

        Ei ole pitkään aikaan ollu näin vilkasta keskustelua kuin nyt. Se johtuu siitä että te jotenkin nautitte tästä ja sivusta seuraajat pitää tätä hyvänäkin viihteenä.

        Joojoo, ainahan se on se sama juttu, että kumpi lopettaa ekana sillon ku tapellaan. Tosin jos sulla olis jotain pasifistisia itsehillintäkykyjä vetäytyä pois turhan riehunnan alta, niin sähän olisit tällä hetkellä teekupposen ääressä kuuntelemassa Bachia silmät kiinni etkä välittäs hevonvittua yhdestä halkomuijasta.

        Eli säkin tykkäät tästä x) Sä oot siis samanlainen jankkaaja ja vittuilija kuin minäkin.

        Mene jo nukkumaan, huomenna taas uusi päivä.


    • Uusi kävijä

      Olen seurannut aktiivisesti sarjaa, mutta en suinkaan tätä palstaa. Ensimmäisen kerran tulin tänne kun huomasin että nyt on perhana jäänyt jakso välistä. Täältä sitten selvisikin nopeasti, mistä on kysymys. On kanavan tehtävä tiedottaa ohjelmistostaan, ei Subtv voi olettaa että tiedot haalitaan netin keskustelupalstoilta. Hyvä kuitenkin että varoitit, varmaan pelastit monen osalta tilanteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe