Kuule nyt sinä adventisti, joka kauan aikaa olet kulkenut kuivassa erämaassa ja saanut siitä tarpeeksesi. Nyt Jumala kutsuu tällä hetkellä sinua. Nyt sinun on tultava uskoon.
Älä anna tämän Jumalan edeltävalmistaman hetken mennä ohi, nyt on pelastuksen päiväsi. "Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä." (2 Kor 6:1-2)
Ota heti yhteyttä: [email protected]
Kuule adventisti!
6
284
Vastaukset
- itse...
tee parannus. Jos et tee, Herra sinut nuhdelkoon.
- auni1
uskova_1 kirjoitti:
Sinä et ollut Jumalalle otollinen, joten tilaisuus meni sinulta ohi.
ole odollinen sinun kutsullesi, mutta ole sinä odollinen Herran kutsulle nyt, niin Jeesus sinut pelastaa.
Tulet olemaan sitten onnellinen Jumalan lapsi. auni1 kirjoitti:
ole odollinen sinun kutsullesi, mutta ole sinä odollinen Herran kutsulle nyt, niin Jeesus sinut pelastaa.
Tulet olemaan sitten onnellinen Jumalan lapsi.Et ole otollinen Jumalan kutsulle, jonka hän kauttani esitti ja keräät pahuutesi määrää estämällä muitakin menemästä ja eksyttämällä, jos mahdollista valitutkin.
"Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä." (Matt 23:13)- Niinkö?
uskova_1 kirjoitti:
Sinä et ollut Jumalalle otollinen, joten tilaisuus meni sinulta ohi.
Mistä toista moitit, siihen itse syyllistyt. Sellainen on ihminen.
- Vai että
uskova_1 kirjoitti:
Et ole otollinen Jumalan kutsulle, jonka hän kauttani esitti ja keräät pahuutesi määrää estämällä muitakin menemästä ja eksyttämällä, jos mahdollista valitutkin.
"Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä." (Matt 23:13)niitä fariseuksia etsit muualta? Sinä se sitten kumma epeli olet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849